Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

ogłoszenie naboru

Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński

ogłasza nabór na stanowisko pracy

Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

 

I. Nazwa i adres jednostki

Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
 

II. Określenie stanowiska

Stanowisko pracy: Podinspektor w Referacie Usług Komunalnych.

 

III. Wymagania niezbędne:

Do naboru może przystąpić osoba, która:

  1. jest obywatelem polskim,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:
    1. wykształcenie wyższe licencjackie (preferowane: prawo, administracja),
    2. posiada minimum 3 letni staż pracy w administracji samorządowej (umowa o pracę)
  4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy e z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1289), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawa ochrony środowiska wraz z aktami wykonawczymi, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  2. Umiejętność obsługi komputera.

 

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami.
  2. Sporządzania sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami.
  3. Przyjmowanie i aktualizacja deklaracji dot. odpadów komunalnych oraz prowadzenie ewidencji.
  4. Opracowywanie planów zimowego utrzymania dróg oraz zabezpieczenie należytego utrzymania dróg w okresie zimowym.
  5. Planowanie i zakup kruszywa drogowego oraz innych materiałów drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem stanu dróg, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  6. Planowanie i zakup środków, materiałów do realizacji zadań związanych z ciepłownictwem, a w szczególności opału, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  7. Prowadzenie gospodarki magazynowej opałem (zakup i rozliczanie).
  8. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadań realizowanych w ramach zakresu czynności.
  9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze budynku Urzędu,
  3. budynek urzędu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.),
  4. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  5. częste kontakty z interesantami,
  6. stanowisko wymaga mobilności i gotowość do wyjazdów służbowych.

 

VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,

  2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

  3. kwestionariusz osobowy,

  4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  6. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku, gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy,

  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  8. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz że kandydat korzysta z pełni praw publicznych,

  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.),

  10. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,

  11. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

IX. Termin i miejsce składania dokumentów.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Referacie Usług Komunalnych” w terminie do dnia 20 października 2017r. do godz. 10.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. urzędu.

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.

Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

 

drukuj (ogłoszenie naboru)

  • autor informacji: burmistrz Krzysztof Chodubski
    data wytworzenia: 2017-10-09
  • opublikował: Damian Grubich
    data publikacji: 2017-10-09 14:22

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 92
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2017-10-09 14:06

Urząd Miasta i Gminy

Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński

REGON: 000527486
NIP: 8762308769
TERYT: 040604

Dane kontaktowe

telefon: 56 6886001, 56 6886010

faks: wewnętrzny 132

email: urzad@radzynchelminski.eu

Godziny urzędowania

poniedziałek - piątek: 7.15 - 15.15

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1007203
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-10-18 14:55

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl