Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radzynchelminski.pl

Treść strony

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy

ZAPYTANIE OFERTOWE

Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński

zaprasza do złożenia ofert na usługi:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Radzyń Chełmińskim”

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp).

Zamawiający:

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński

ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9

87-220 Radzyń Chełmiński

woj. kujawsko – pomorskie

tel/fax 56 688 60 10

email: sekretariat@radzynchelminski.eu

 

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg
na terenie miasta i gminy Radzyń Chełmiński o następującym charakterze:

1) odśnieżanie dróg gminnych,

2) odśnieżanie ścieżek rowerowych,

3) usuwanie skutków gołoledzi na wszystkich drogach gminnych (posypywanie mieszanką piasku z solą).

Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń
w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu i gołoledź.

 

2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części:

Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Radzyń Chełmiński, Radzyń Wieś, Radzyń Wybudowanie, Nowy Dwór, Kneblowo, Zielnowo, Dębieniec, Mazanki, Gawłowice, Gziki.

Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Gołębiewo, Rywałd, Stara Ruda, Czeczewo, Wymysłowo, Szumiłowo, Zakrzewo oraz ścieżek rowerowych na terenie miasta i gminy Radzyń Chełmiński.

Część III: Usuwanie skutków gołoledzi na wszystkich drogach gminnych.

 

3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przy użyciu ciężkiego sprzętu mechanicznego, za który uważa się pojazdy o mocy silnika powyżej 80 KM. Ciągniki – pojazdy na kołach gumowych powinny posiadać napęd 4x4. W/w sprzęt powinien być wyposażony w pług do odśnieżania o szerokości nie mniejszej niż 2,5 m.

Sprzęt do usuwania skutków gołoledzi musi być wyposażony w posypywarkę o pojemności
min. 1 m
3 i szerokości posypywania min. 1,5 m. Do odśnieżania ścieżek rowerowych Wykonawca powinien wykorzystać maszyny nie przekraczające masy całkowitej 2,5 t, wyposażone w pług do odśnieżania o szerokości maksymalnej 1,5m.

 

4. Do posypywania dróg gminnych wykonawca używa materiałów własnych. Obowiązkiem wykonawcy jest odpowiednie przechowywanie i przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej.

 

5. Maksymalny czas realizacji (przystąpienia do pracy) to 1 godz. od wezwania przez pracownika Urzędu Miasta i Gminy, pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg gminnych.

 

6. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy każdej szkody wyrządzonej osobom trzecim.

 

7. W czasie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt zastępczy w terminie
6 godzin od chwili powstałej awarii.

 

8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać do Urzędu zestawienie wykonanych prac określające liczbę godzin pracy i miejsce jej wykonania.

 

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonywanych prac.

 

10. Zamówienie wykonywane będzie wyłącznie w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, powodujących taką konieczność.

 

II. Kryterium oceny oferty: cena – 100%

 

III. Termin realizacji Zamówienia: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

 

IV. Miejsce złożenia oferty:

Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9,
87-220 Radzyń Chełmiński.

 

V. Termin złożenia oferty: do dnia 10 grudnia 2020 r., do godz. 1000.

 

VI. Sposób obliczania ceny

Wykonawca przedstawi w ofercie w zapisie liczbowym i słownie cenę całkowitą brutto za jedną roboczogodzinę odśnieżania, posypywania lub odśnieżania z posypywaniem. Podana cena za realizację 1 godziny usługi dla danej części zamówienia ma charakter ryczałtowy.

 

VII. Sposób kontaktowania się z Zamawiającym:

Osobą wyznaczoną do kontaktu jest Pan Bartosz Lewandowski – Kierownik Referatu Usług Komunalnych – tel. 56 6886 010 wew. 148 lub 668 377 407,

e-mail: bartosz.lewandowski@radzynchelminski.eu

VIII. O wyborze najkorzystniejszej oferty uczestnicy zostaną poinformowani drogą pocztową, telefonicznie lub e-mailem.

 

Załączniki:

1. Formularz ofertowy

drukuj (Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubski
    data wytworzenia: 2020-12-02
  • opublikował: Damian Grubich
    data publikacji: 2020-12-02 14:42
  • zmodyfikował: Damian Grubich
    ostatnia modyfikacja: 2020-12-02 15:06

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-12-02 15:06 przez Damian Grubich

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 264989
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-03-08 14:55:22