Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radzynchelminski.pl

Treść strony

WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI

NAZWA REFERATU
Urząd Stanu Cywilnego

PODSTAWA PRAWNA
1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 1997 r.Nr 133 poz. 883 z późn. zmianami)
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbednych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)
3. Ustawa z dnia 24 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2002 r. Nr 135, poz.1143)
4. Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071/

WYMAGANE DOKUMENTY
1. wniosek o wydanie zaświadczenia ze zbioru ewidencji ludności
2. dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość

OPŁATA
11,00 zł - za zaświadczenie

ZA WNIOSEK: 5 zł
ZA KAŻDY ZAŁĄCZNIK: 0,50 zł.

OPŁATA W:
znakach skarbowych

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
niezwłocznie, nie później niż 7 dni

TRYB ODWOŁAWCZY
zażalenie do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia

DODATKOWE INFORMACJE
zaświadczenie wydaje się tylko osobie zainteresowanej lub posiadającej urzędowo potwierdzone upoważnienie do jego odbioru

FORMULARZE
brak

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2004-02-03 08:38
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2008-11-19 16:31

Rejestr zmian

  • dot. zmiany w treści

« wstecz

Opis strony

Krystyna Smolińska, podinspektor, Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, ul. Pl.Tow. Jaszczurczego 9, tel. (0-56) 6886001 wew. 42

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 6894
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2008-11-19 16:31:15