Radzyń Chełmiński, dnia 26.07.2024 r.
RBG.6733.2.2024.SL
o zebraniu materiału dowodowego
Na podstawie art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572)
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
zawiadamia, że zostały zebrane materiały dowodowe w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na przebudowie linii napowietrznej nn i SN wraz z demontażem wieżowej stacji transformatorowej oraz budową nowej słupowej stacji transformatorowej zlokalizowanej na części działek nr 1/8 oraz 1/10 obręb 0015 Radzyń Chełmiński, gmina Radzyń Chełmiński.
W związku z powyższym informuję, że właściciele i użytkownicy wieczyści nieruchomości na których planowana jest inwestycja mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienie
w sprawie, wypowiedzieć się co do zebranych w toku postępowania uwag i wniosków w terminie
7 dni od ukazania się niniejszego obwieszczania w godzinach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński pok. nr 5.
Publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 26.07.2024 r.
Z up. Burmistrza
Jacek Wrzos
Zastępca Burmistrza
Niniejsze obwieszczenie zamieszczono:
- na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Radzyń Chełmiński,
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński,
- na tablicy ogłoszeń przy Placu Towarzystwa Jaszczurczego.
Obowiązek informacyjny:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
Administratorem Pani/ Pana danych jest Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński,
z siedzibą w Radzyniu Chełmińskim przy Placu Towarzystwa Jaszczurczego 9, tel. 56 6886001, adres e- mail: urzad@radzynchelminski.eu.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@radzynchelminski.eu lub pisemnie na adres Administratora.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia przez Administratora zadań określonych w przepisach szczególnych np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub innego działania wynikającego z przepisów prawa jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2111).
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych usługodawcom wykonującym usługi serwisu systemów informatycznych oraz usługodawcom z zakresu księgowości oraz doradztwa prawnego, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.