BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

  • Informacje Urzędu »
  • Ogłoszenia i komunikaty »

UWAGA WNIOSKODAWCY W RAMACH PROJEKTU "GRANTY PPGR" !

Z uwagi na zmienioną przez MSWiA dokumentację konkursową - należy przedłożyć do Urzędu Gminy celem weryfikacji - dokument potwierdzający zatrudnienie oraz miejsce zamieszkania wskazanego w oświadczeniu przodka, pracującego w PGR (przodek nie musi mieszkać w miejscowości ani gminie, w której pracował, ale na terenie gminy, w której znajdowało się jakiekolwiek PGR ).

Warunkiem wnioskowania o wsparcie - jest udokumentowane:
- w/w miejsce zamieszkania przodka na terenie Gminy, w której funkcjonował niegdyś PGR ,
- fakt pracy w PGR,
- pochodzenie w linii prostej ucznia od w/w przodka.

Akceptowane są wszelkie DOKUMENTY potwierdzające w/w fakty.

Dokumenty należy przedłożyć do Urzędu Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w nieprzekraczalnym terminie do 3 XII 2021r.

Sprawę prowadzi Ewa Gajewska, pok. nr 16.

Informujemy, że za realizację konkursu grantowego Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” odpowiedzialne jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa i to CPPC wprowadza wszystkie zmiany dokumentacji konkursowej.

  • opublikował: Damian Grubich
    data publikacji: 2021-11-25 08:50
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 14:08:08
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net