BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

  • Prawo lokalne »
  • Zarządzenia burmistrza »
  • 2012 »

2012

Zarządzenie Nr 59/2012

Zarządzenie Nr 59/2012

Burmistrza Miasta i Gminy

w Radzyniu Chełmińskim

z dnia 25 września 2012 r.

 

w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych.

 

Na podstawie art. 26 ust.. 1 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz.U. Nr 76 z 2002 r. poz. 694 z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:

§ 1 Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie :

- Knapp Bożena - Przewodnicząca

- Budzich Ewa - Z-ca przewodniczącej

- Jabłońska Ewa - Członek

i zespoły spisowe w składzie:

 

Zespól Nr 1

1. Erdmańska Gabriela - przewodnicząca

2. Matuszewska Sylwia - członek

3. Lazarowska Malwina - członek

Zespół nr 2

  1. Kunicki Jan – przewodniczący

  2. Frankiewicz Monika – członek

  3. Jabłoński Mirosław - członek

Zespól Nr 3

  1. Winiarczyk Gabriela – przewodnicząca

  2. Klimek Anna - członek

  3. Grubych Damian - członek

Zespól nr 4.

  1. Winnik-Szyszkowska Marzena – przewodnicząca

  2. Puzon Paulina - członek

  3. Szałas Grażyna - członek

 

w celu przeprowadzenia spisu inwentaryzacyjnego: środków pieniężnych , środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, materiałów, zbiorów bibliotecznych w Urzędzie Miasta i Gminy ( U M i G ,kotłownie, wodociągi, świetlice) oraz w Ochotniczej Straży Pożarnej w Rywałdzie i Radzyniu Chełmińskim.

§ 2 Spisem z natury należy objąć składniki:

1. aktywa pieniężne, materiały (opał, paliwo w zbiornikach pojazdów, inne materiały niezużyte w ciągu roku) , środki trwałe, rzeczowe aktywa obrotowe, papiery wartościowe (weksle, czeki obce, akcje, obligacje, bony itp.), składniki majątkowe będące własnością obcych jednostek- według stanu na 31.12.2012r.

2.W drodze weryfikacji: ( art. 26 ust. 1 pkt 3)

1 grunty, prawa wieczystego użytkowania gruntów,

2. środki trwałe do których dostęp jest znacznie utrudniony,

3. należności sporne i wątpliwe,

4. należności i zobowiązania osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych,

5. należności i zobowiązania z tytułów publicznoprawnych,

6. wartości niematerialne i prawne,

7. inwestycje rozpoczęte,

8. rozliczenie międzyokresowe czynne i bierne,

9. przychody przyszłych okresów,

10.fundusze własne i pozostałe,

11.altywa i pasywa ewidencjonowane na kontach pozabilansowych – art.26 ust.1 pkt 3.

3. W drodze uzyskania potwierdzenia salda ( art.26 ust. 1 pkt 2)

  1. środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych,

  2. zobowiązania ( z wyjątkiem zobowiązań wobec pracowników i publicznoprawnych),

  3. należności

§ 3 Spis należy przeprowadzić według stanu na 31.12.2012r.

§ 4 Inwentaryzację należy rozpocząć w IV kwartale i zakończyć do 15-go stycznia roku następnego wg harmonogramu.

§ 5 Osoby powołane do przeprowadzenie inwentaryzacji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu.

§ 6 W czasie przeprowadzania inwentaryzacji pracownicy odpowiedzialni za określone mienie zobowiązani są stawić się na czas przeprowadzania spisu tego majątku i być obecnym przy spisie.

§ 7 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2012-10-10 13:32
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-06 01:24:57
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net