BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

  • Nabór pracowników »
  • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim 2022 »

nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze w gminnej jednostce budżetowej

 

KD.2111.1.2022.GE

Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
w gminnej jednostce budżetowej
– Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim

 

I. Nazwa i adres jednostki

Klub Dziecięcy w Radzyniu Chełmińskim

ul. Sady 14

87-220 Radzyń Chełmiński

II. Określenie stanowiska

Stanowisko pracy: Kierownik Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim

 

III. Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która:

  1. jest obywatelem polskim,

  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

  3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy i wykształcenie:

- wyższe oraz kwalifikacje pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo- wychowawczego lub pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego,

- lub studia podyplomowe na kierunku lub o specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju; wspomaganie rozwoju dziecka w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia, psychologia wychowawcza,

  1. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  2. cieszy się nieposzlakowaną opinią,

  3. daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,

  4. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona,

  5. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,

  6. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
    z dostępem ograniczonym,

  7. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku (w tym posiada badanie do celów sanitarno – epidemiologicznych lub książeczkę sanepidowską).

 

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów ustaw związanych z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy, a w szczególności ustaw: o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks pracy, prawo zamówień publicznych.

  2. Umiejętności organizacyjne, planowania i kierowania zespołem pracowników.

  3. Odpowiedzialność, obowiązkowość, dyspozycyjność, uczciwość, terminowość, bezstronność, odporność na sytuacje stresowe.

  4. Posiadanie prawa jazdy kat. B.

  5. Kultura, życzliwość w kontaktach interpersonalnych.

  6. Umiejętność korzystania z obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny).

 

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie i nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Klubu Dziecięcego
    w Radzyniu Chełmińskim,

  2. nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie zadań przez podległych pracowników,

  3. sprawowanie właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo – wychowawczej nad dziećmi w Klubie,

  4. dysponowanie w ramach udzielonych uprawnień środkami finansowymi i ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe i zgodne z przepisami wydatkowanie,

  5. współpraca z rodzicami lub opiekunami dzieci,

  6. gospodarowanie powierzonym mieniem,

  7. reprezentowanie klubu na zewnątrz,

  8. wykonywanie zadań kierownika zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Praca w wymiarze ½ etatu.

  2. Stanowisko pracy znajduje się w budynku Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim. Budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  3. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

 

VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6 %.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,

  2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

  5. kserokopie świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie
    zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach oraz inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje,

  6. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z informacją o okresie zatrudnienia

wystawione przez zakład pracy, w którym kandydat jest zatrudniony lub oświadczenie
o prowadzonej działalności gospodarczej,

  1. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  2. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz że kandydat korzysta z pełni praw publicznych,

  3. oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze.

  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na

określonym stanowisku oraz o posiadaniu badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub książeczki sanepidowskiej,

  1. oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji publicznych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

  2. oświadczenie o posiadaniu pełni władzy rodzicielskiej (obecnie i w przeszłości),

  3. oświadczenie o wypełnienie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,

  4. oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.

 

List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.

 

IX. Termin i miejsce składania dokumentów.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Dziecięcego” w terminie do dnia 06 lipca 2022r. do godz. 9.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. urzędu.

 

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie
nr telefonu stacjonarnego lub komórkowego, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

 

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podjęciem zatrudnienia, zobowiązany będzie przedstawić zaświadczenie o niekaralności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy.

 

Klauzula informacyjna stanowi zał. Nr 1 do ogłoszenia o naborze.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubski
    data wytworzenia: 2022-06-24
  • opublikował: Damian Grubich
    data publikacji: 2022-06-24 14:52
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 01:18:38
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net