BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

  • Nabór pracowników »
  • Nabór na stanowisko Podinspektora »

Nabór na stanowisko Podinspektora

Nabór na stanowisko Podinspektora

KD.2110.1.2024.AS

 

Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński

ogłasza nabór na stanowisko pracy

podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

 

I. Nazwa i adres jednostki

Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9

87-220 Radzyń Chełmiński

II. Określenie stanowiska

Stanowisko pracy: Podinspektor

III. Wymagania niezbędne: 

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) – pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która:

1. jest obywatelem polskim,

2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:

posiada wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, administracja, zarządzanie i marketing,

4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

IV. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy Karta Nauczyciela, ustawy – Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych.

2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

3. Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny).

4. Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, opanowanie, bezstronność.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie całości spraw związanych z rewitalizacją.

2. Wykonywanie zadań w zakresie promocji miasta i gminy.

3. Realizacja zadań wynikających z ustawy: Prawo oświatowe, o systemie oświaty oraz Karty Nauczyciela.

4. Prowadzenie spraw wynikających z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

5. Współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi.

6. Współdziałanie w zakresie działań na rzecz kultury, zdrowia, sportu i rekreacji z innymi organami lub stowarzyszeniami podejmującymi działania w tym zakresie.

7. Nadzorowanie gminnych placówek upowszechniania kultury.

8. Obsługa i współdziałanie merytoryczne z Radą Społeczną SPZOZ.

9. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.

10. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji poleceń Burmistrza.

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze
w budynku Urzędu.

3. Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych)

4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,

  2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,

  6. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,

  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  8. podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
    w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,

  9. oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,

    10. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.

    11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.

IX. Termin i miejsce składania dokumentów.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora” w terminie do dnia 05 czerwca 2024r. do godz. 9.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie
nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

 

Radzyń Chełmiński, dnia 24.05.2024 r.

 

 

Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o naborze

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Burmistrz Radzynia Chełmińskiego, z siedzibą
    w Radzyniu Chełmińskim przy Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, tel.: (56) 6886001, 6886087, 6886010 sekretariat wewnętrzny 130, adres email urząd@radzynchelminski.eu.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iodo@radzynchelminski.eu lub pisemnie na adres Administratora.

  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana3.

  4. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:

  1. 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

  2. 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

  3. 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

  1. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. Dokumenty osoby przyjętej do pracy załącza się do Akt osobowych; Protokół z wyboru przechowuje się wieczyście.

W przypadku wyrażonej zgody dane będą przetwarzane do czasu jej cofnięcia.

  1. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

  2. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

  3. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

  5. w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.

  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji - dostawca usług hostingu poczty mailowej (Globtel Internet Szymon Hersztek, Matecznikowa 2/1, 80-126 Gdańsk), dostawca usług hostingu strony BIP (Extranet, ul. Wielki Rów 40B, 87-100 Toruń). Odbiorcą danych będzie również dostawca usług pocztowych, medycyna pracy a także podmioty lub organy uprawnione na podstawie przepisów prawa.

 

……………............................

data i wyraźny podpis



ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZAKRESIE SZERSZYM NIŻ WYNIKAJĄ Z PRZEPISÓW USTAWY

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rodzaju: numer telefonu, adres mailowy oraz inne dane zawarte w podaniu w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, w celu nawiązania kontaktu w związku z ustaleniem terminu i miejsca przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a)* Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1).

Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.



………….........................

data i wyraźny podpis

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Miasta i Gminy - Maciej Góral
    data wytworzenia: 2024-05-24
  • opublikował: Malwina Lazarowska
    data publikacji: 2024-05-24 13:14
  • zmodyfikował: Malwina Lazarowska
    ostatnia modyfikacja: 2024-05-24 14:31
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 01:33:41
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net