BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

  • Nabór pracowników »
  • nabór na stanowisko pracy Młodszego referenta »

ogłoszenie o naborze

KD.2110.11.2024.AS

 

Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński

ogłasza nabór na stanowisko pracy

Młodszego referenta w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

 

 

I. Nazwa i adres jednostki

Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9

87-220 Radzyń Chełmiński

II. Określenie stanowiska

Stanowisko pracy: Młodszy referent

 

III. Wymagania niezbędne:

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) – pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która:

1. jest obywatelem polskim,

2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:

posiada co najmniej wykształcenie średnie.

4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.

  2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, zagadnień informatycznych z tym związanych.

  3. Umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor, arkusz kalkulacyjny).

  4. Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, opanowanie, bezstronność.

 

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Przekazywanie dokumentacji i korespondencji.

2. Pomoc w drobnych pracach poszczególnych działów.

3. Obsługa interesantów.

4. Prowadzenie toku sprawy.

5. Nadzór nad dokumentami i ich odpowiednim wykorzystywaniem.

6. Rejestracja spraw.

7. Sporządzanie projektów pism urzędowych.

8. Obsługa pracowników biura.

9. Obsługa infrastruktury informatycznej Urzędu we współpracy z informatykiem.

10. Obsługa od strony informatycznej sesji rady miejskiej.

11. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.

12. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji poleceń Burmistrza.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na I piętrze w budynku Urzędu.

3. Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych)

4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

 

VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,

  2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,

  6. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  7. podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
    w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,

    8. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na

    określonym stanowisku.

9. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.

 

IX. Termin i miejsce składania dokumentów.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Młodszego referenta” w terminie do dnia 17 grudnia 2024r. do godz. 15.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie
nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góral
    data wytworzenia: 2024-12-06
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-12-06 12:40
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 00:13:31
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net