KD.271.10.2020 - przetarg nieograniczony
Polska-Radzyń Chełmiński: Usługi związane z odpadami
2020/S 228-562021
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:562021-2020:TEXT:PL:HTML
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
-
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński
Adres pocztowy: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
Miejscowość: Radzyń Chełmiński
Kod NUTS: PL616 Grudziądzki
Kod pocztowy: 87-220
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Gabriela Erdmańska E-mail: przetargi@radzynchelminski.eu Tel.: +48 566886001 Faks: +48 566886087 Adresy internetowe:
Główny adres: https://bip.radzynchelminski.pl
-
-
Komunikacja
-
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.radzynchelminski.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
-
-
Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej
-
Główny przedmiot działalności Ogólne usługi publiczne
-
Sekcja II: Przedmiot
-
Wielkość lub zakres zamówienia
-
Nazwa:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta i gminy Radzyń Chełmiński Numer referencyjny: KD.271.10.2020
-
Główny kod CPV
90500000 Usługi związane z odpadami
-
Rodzaj zamówienia Usługi
-
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta i gminy Radzyń Chełmiński, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od 1.1.2021 do 31.12.2022.
-
Szacunkowa całkowita wartość
-
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
-
Opis
-
Dodatkowy kod lub kody CPV
90512000 Usługi transportu odpadów
90513100 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90533000 Usługi gospodarki odpadami
-
Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL616 Grudziądzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina miasto i gmina Radzyń Chełmiński.
-
Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
-
odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta i gminy Radzyń Chełmiński;
-
przeprowadzenie co najmniej 4 zbiórek (jedna zbiórka na pół roku) odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego od właścicieli nieruchomości zamieszkałych we wszystkich miejscowościach na terenie gminy Radzyń Chełmiński;
-
urządzenie oraz wyposażenie gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych we wskazanym przez zamawiającego miejscu;
-
odbiór i zagospodarowanie odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
-
wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych;
-
sporządzanie i przekazywanie sprawozdań o których mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz sprawozdań z wykonywanej usługi;
-
opracowanie i poinformowanie właścicieli nieruchomości o harmonogramie odbierania odpadów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
Prognozowana ilość i rodzaje opadów przewidziana do odbierania i zagospodarowania w ramach usługi od właścicieli nieruchomości oraz z PSZOK:
Lp. Rodzaj odpadu; kod odpadu; szacunkowa ilość [Mg]:
-
Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 5,60;
-
Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 02 52,00;
-
Opakowania z metali 15 01 04 4,00;
-
Opakowania ze szkła 15 01 07 200,00;
-
Zużyte opony 16 01 03 18,00;
-
Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 01 4,00;
-
Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 17 01 07 4,00;
-
Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 17 09 04 100,00;
-
Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 20 01 08 40,00;
-
Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć 20 01 21* 0,20;
-
Urządzenia zawierające freony 20 01 23* 0,40;
-
Leki inne niż wymienione w 20 01 31 20 01 32 0,20;
-
Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 35* 4,00;
-
Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 36 5,00;
-
Odpady ulegające biodegradacji 20 02 01 40,00;
-
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 01 2300,00;
-
Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 25,00;
-
Odzież 20 01 10 1,00;
-
Tekstylia 20 01 11 1,00;
-
Baterie i akumulatory 20 01 33* 20 01 34 0,20.
-
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
-
Szacunkowa wartość
-
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2021 Koniec: 31/12/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
-
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
-
Informacje o opcjach
Opcje: nie
-
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
-
Informacje dodatkowe
-
Kryteria oceny ofert:
-
cena - waga kryterium 60 % (co odpowiada 60 pkt przeliczeniowym);
-
czas na realizację zgłoszonej reklamacji - waga 40 % (co odpowiada 40 pkt przeliczeniowym).
-
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury odwróconej na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
-
Warunki udziału
-
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Za spełnienie warunku posiadania uprawnień, zamawiający uzna posiadanie:
-
aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1439) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszych postępowaniem;
-
aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U z 2020 r., poz. 797 ze zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpisu do rejestru BDO (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi spełnić każdy z wykonawców, który rzeczywiście będzie odbierał i transportował odpady).
-
1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z terenu jednej gminy wykonywany w sposób ciągły przez minimum 12 miesięcy o łącznej wartości nie mniejszej niż 800 000,00 PLN brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodu określającego, czy ta usługa została wykonana należycie, lub jest wykonywana należycie (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców).
-
Warunki dotyczące zamówienia
-
Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy określa wzór umowy, stanowiący zał. nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
-
1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
-
1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
-
1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
-
2) Informacje administracyjne
-
2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 07/12/2020 Czas lokalny: 08:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 04/02/2021 IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 07/12/2020 Czas lokalny: 08:30 Miejsce:
Urzędu Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, pl. Tow. Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, POLSKA, pok. nr 1.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert jest jawne.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
2022 r.
VI.3) Informacje dodatkowe:
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 oraz na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
-
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców ma obowiązek wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania.
-
Na wezwanie zamawiającego z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
-
w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
-
zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta i gminy Radzyń Chełmiński;
-
aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U z 2020 r., poz. 797 ze zm.) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem lub wpisu do rejestru BDO;
-
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodu określającego, czy ta usługa została wykonana należycie, lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;
-
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawca składa:
-
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-
oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
-
oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
-
odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
-
Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt 6.3.2a i 6.3.2d SIWZ oraz oświadczenia o których mowa w pkt 6.3.2b i 6.3.2c SIWZ.
-
Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie ma dostarczyć wykonawca krajowy lub wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znajduje się w pkt 6.3 SIWZ.
-
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).
-
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić w treści ogłoszenia, pozostałe informacje zostały zawarte w SIWZ (w tym m.in.dot. przygotowania i przesłania oferty).
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801 Faks: +48 224587800 Adres internetowy: www.uzp.gov.pl VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu niniejszego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
-
Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
-
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
-
Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
-
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
-
Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,
iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
-
Terminy wniesienia odwołania:
-
odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy zdanie drugie, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
-
odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej;
-
odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
-
jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
-
30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
-
6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
-
Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy działu VI ustawy.
-
Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
-
Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. 2020 poz. 1041) jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801 Faks: +48 224587800
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/11/2020
Metryka
- zdarzenie opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2020-11-23 10:26
- zmodyfikował: Damian Grubichostatnia modyfikacja: 2020-11-23 10:57
- SIWZ wraz z załącznikami531.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2020-11-23 10:37
- JEDZ w postacji PDF (podgląd)81.09kB
Metryka
- załącznik opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2020-11-23 10:37
KD. 271.10.2020.GE
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta i gminy Radzyń Chełmiński”
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że:
- Otwarcie ofert odbyło się dnia 07.12.2020 r. godz. 08:30 w siedzibie zamawiającego :
87-220 Radzyń Chełmiński, ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, pok. Nr 1; - kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 2.000.000,00zł.
- oferty w terminie złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty |
Firma oraz adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania zamówienia |
Czas realizacji zgłoszonej reklamacji |
Warunki płatności |
1. |
Zakład Wielobranżowy „Wiązar” Wiesław Menard ul. Warlubska 17, Wielki Komorsk, 86-160 Warlubie /woj. kujawsko-pomorskie/ |
2.498.871,60zł |
Od 01.01.2021r. do 31.12.2022 r.
|
24 godz. |
przelewem w terminie do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
2.
|
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUM” Sp. z o.o. ul. Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz /woj. kujawsko- pomorskie/ |
2.498.465,52zł |
Od 01.01.2021r. do 31.12.2022 r.
|
24 godz. |
przelewem w terminie do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
Metryka
- zdarzenie opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2020-12-07 10:09
Do wszystkich Wykonawców
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta i gminy Radzyń Chełmiński” /nr sprawy KD.271.10.2020/.
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługi „Odbieranie
i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu miasta i gminy Radzyń Chełmiński” /nr sprawy KD.271.10.2020/.
W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2:
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUM” Sp. z o.o.
ul. Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz /woj. kujawsko- pomorskie/.
Uzasadnienie prawne i faktyczne wyboru najkorzystniejszej oferty:
- zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- oferta w/w Wykonawcy jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert: cena i czas realizacji zgłoszonej reklamacji – 100,00 pkt.
Następujący wykonawca złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu i uzyskał pkt. zgodnie z tabelą przedstawioną poniżej.
Nr oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Liczba uzyskanych punktów wg kryterium cena i czas realizacji zgłoszonej reklamacji |
||
Cena |
Czas realizacji zgłoszonej reklamacji |
Łączna punktacja |
||
1. |
Zakład Wielobranżowy „Wiązar” Wiesław Menard ul. Warlubska 17, Wielki Komorsk, 86-160 Warlubie /woj. kujawsko- pomorskie/ |
59,99 pkt |
40 pkt |
99,99 pkt |
2. |
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich „PUM” Sp. z o.o. ul. Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz /woj. kujawsko- pomorskie/ |
60 pkt |
40 pkt |
100 pkt |
Metryka
- zdarzenie opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2020-12-18 14:02