Zamówienia publiczne
przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na usługi: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.
Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 03.09.2012 r. pod numerem: 188741 – 2012
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński , pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6886087, 6886001, faks 56 6886087.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radzynchelminski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, -ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenia szyb od stłuczenia, -ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, -ubezpieczeń komunikacyjnych, w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Miasta i Gminy, Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński -OSP Radzyń Chełmiński -OSP Rywałd 2. Miejsko - Gminna Biblioteka Publiczna, Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński 3. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński 4. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tysiąclecia 21, 87-220 Radzyń Chełmiński 5. Zespół Szkół w Radzyniu Chełmińskim, uL. Sady 14, 87-220 Radzyń Chełmiński 6. Zespół Szkół w Radzyniu Chełmińskim - Szkoła Filialna w Rywałdzie, Rywałd, 87-220 Radzyń Chełmiński UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 - Program Ubezpieczenia UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga do realizacji zamówienia zatrudnienia osób bezrobotnych lub młodocianych, niepełnosprawnych oraz innych o których mowa w art. 29 ust. 4 punkt 1 podpunkt a, b, c oraz utworzenia funduszu szkoleniowego i zwiększania wpłat pracodawców na rzecz tego funduszu o którym mowa w art. 29 ust. 4 punkt 2 i 3. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.). 3. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia oraz dołączyć OWU do oferty złożonej Zamawiającemu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w przypadku: -nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia lub nabycia składników majątkowych (w tym pojazdów) w okresie trwania umowy, jeżeli nabycie tych składników majątkowych było już zaplanowane przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, -przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej o kolejne 3 miesiące oraz wznowienia polis komunikacyjnych na okres kolejnych 12 miesięcy dla pojazdów Zamawiającego, których ubezpieczenie rozpoczyna się w dodatkowym 3-miesięcznym okresie ubezpieczenia - w przypadku nie wyłonienia wykonawcy w procedurze przetargowej na kolejny okres ubezpieczenia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.).Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2. OWU wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 85
2 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia składników majątkowych w okresie pomiędzy zebraniem danych a rozpoczęciem okresu ubezpieczenia. Składka będzie rozliczna zgodnie z określonymi w specyfikacji zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju wartości budynków/budowli (np. z wartości księgowej brutto na wartość odtworzeniową). Składka będzie rozliczna zgodnie z, określonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4) zmiany wysokości składki w ubezpieczeniach komunikacyjnych w przypadku ubezpieczenia pojazdów nabywanych przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz sprzedaży lub likwidacji pojazdów przez Zamawiającego (jednostki Zamawiającego) i zmiany posiadacza pojazdów w tym okresie. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy to jest 04.11.2015 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.08.2016 r. Składka będzie rozliczna zgodnie z zapisami klauzuli warunków i taryf; 5) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, połączenia lub wyodrębniania) - składka będzie rozliczna bądź naliczana zgodnie z, określonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekształcenia jednostki - warunki ubezpieczenia będą nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wyłączona z ochrony ubezpieczeniowej, a jeżeli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiającego, to zostanie ono objęte ochroną przez Wykonawcę na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. 6) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki, 7) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radzynchelminski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9 87-220 Radzyń Chełmiński.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9 87-220 Radzyń Chełmiński w sekretariacie - pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka
- data wytworzenia informacji: 2012-09-03
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-03 14:11
- SIWZ z załacznikami (DOC)584kB
Metryka
- data wytworzenia informacji: 2012-09-03
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-03 14:14
- zmodyfikował: Damian Grubichostatnia modyfikacja: 2012-09-03 14:16
- załacznik numer 4 (XLS)126kB
Metryka
- data wytworzenia informacji: 2012-09-03
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-03 14:15
KD.271.9.2012
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”. /nr sprawy KD.271.9.2012/
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 5 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawcy do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Jaki jest PKD Gminy (proszę o wskazanie wszystkich nr PKD, jakie mają być uwzględnione w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej).
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Gmina 8411Z,
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna - 9101A,
Ośrodek Pomocy Społecznej - 8899Z,
Zakład Opieki Zdrowotnej - 8621Z,
Zespół Szkół - 8560Z.
Pytanie nr 2:
Proszę o podanie przychodu Gminy (Miasta) za ostatni rok (ewentualnie ustalonego budżetu).
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Przychód Gminy za ostatni rok - 3 304 281,00 zł.
Pytanie nr 3:
Proszę o określenie SU w klauzuli OC pracodawcy, OC za szkody wzajemne.
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Suma ubezpieczenia w klauzuli:
OC pracodawcy – 500 000,00 zł,
OC za szkody wzajemne – 500 000,00 zł.
Pytanie nr 4:
Wg jakiej wartości mają być ubezpieczone budynki z tabeli nr 2 (w SIWZ jest podana wartość KB
i odtworzeniowa) – proszę o sprecyzowanie, które wg księgowej brutto, a które wg odtworzeniowej.
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Wartość budynków do ubezpieczenia oraz przyjęty rodzaj wartości każdego z budynków został określony w załączniku nr 4 – Tabela nr 2.
Pytanie nr 5:
Proszę o podanie liczby osób w przypadku ubezpieczenia NNW członków OSP w zakresie II
(przy SU - 60 000,00 zł).
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Liczba osób do ubezpieczenia NNW członków OSP – 45 osób.
Burmistrz
Krzysztof Chodubski
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-05 14:40
KD.271.9.2012
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”. /nr sprawy KD.271.9.2012/
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 6 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawcy do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następującej odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Uprzejmie proszę o ustalenie sum ubezpieczenia dotyczących pojazdów mechanicznych w ubezpieczeniu komunikacyjnym w ryzyku Auto Casco oraz liczbę miejsc na poszczególne pojazdy zgodnie z załącznikiem nr 4
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Suma ubezpieczenia dotycząca pojazdu mechanicznego w ubezpieczeniu komunikacyjnym w ryzyku auto casco oraz liczba miejsc na poszczególne pojazdy została określona w załączniku nr 4 – Tabela nr 4.
Pytanie nr 2:
Jaka jest ładowność pojazdu marki MAN o nr rej CGR70LT i czym charakteryzuje się jego specjalność.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Brak danych w dowodzie rejestracyjnym na temat dopuszczalnej ładowności pojazdu. Pojazd służy do ratownictwa drogowego, przeciwpożarowego i chemicznego.
Pytanie nr 3:
Jaka jest ładowność pojazdu marki IVECO DAILY o nr rej CGR23HF.
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Brak danych w dowodzie rejestracyjnym na temat dopuszczalnej ładowności pojazdu.
Pytanie nr 4:
Rok produkcji przyczepy POM-GOSTYN.
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Rok produkcji przyczepy - 1991.
Burmistrz
Krzysztof Chodubski
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-07 09:57
KD.271.9.2012
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”. /nr sprawy KD.271.9.2012/
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 6 i 7 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Proszę o zmianę zapisów w SIWZ dotyczącego wzoru umowy
Załącznik nr 2/ str. 2 (str. 21 SIWZ) & 5 pkt.2
W przypadku gdy oględziny/wstępna likwidacja szkody nie odbędą się w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia lub w terminie umówionym z Zamawiającym, może on przystąpić do usuwania następstw szkody. W takich przypadkach wysokość szkody będzie ustalona na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego oraz następujących dokumentów:
- dokument potwierdzający prawo własności, np. kopia faktury zakupu lub kopia wyciągu z ewidencji środków trwałych,
- dokument potwierdzający wysokość szkody, np. kosztorys lub faktura wraz z dokumentacją fotograficzną ukazującą rozmiary szkody.
Prosimy o dopisanie limitu: majątek do 1 000,00 zł, komunikacja do 5 000,00 zł w zakresie elementów oświetlenia, lusterek, szyb, zamków.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
BRAK ZGODY
Pytanie nr 2:
Proszę o zmianę zapisów w SIWZ dotyczącego wzoru umowy
& 5 pkt. 8
Wykonawca oświadcza, że wszelkie wypłaty dla Zamawiającego (jednostek organizacyjnych Zamawiającego) nie mogących dokonać rozliczenia podatku VAT, będą przyznawane w wartości brutto (bez względu na to, czy odszkodowanie przyznane jest na podstawie faktur, kopii faktur czy kosztorysu, dotyczy także zaliczek wypłacanych na poczet należnego odszkodowania).
Prosimy o dopisanie: tylko w razie przedstawienia faktur/kopii faktur.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
BRAK ZGODY
Pytanie nr 3:
Na str. 31 SIWZ znajduje się zapis: „ZAŁOŻENIA DO WSZYSTKICH RODZAJÓW UBEZPIECZEŃ: W poszczególnych ryzykach ubezpieczeniowych opisanych poniżej całe mienie wymienione do ubezpieczenia w danym ryzyku jest objęte ochroną w zakresie wynikającym z SIWZ bez możliwości stosowania ograniczeń ochrony ubezpieczeniowej do poszczególnych składników mienia Zamawiającego.”
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie powyższego zapisu?
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Brak zgody na wykreślenie.
Jednocześnie informujemy, iż powyższy zapis nie dotyczy ubezpieczenia NNW.
Burmistrz
Krzysztof Chodubski
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-07 12:56
KD.271.9.2012
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”. /nr sprawy KD.271.9.2012/
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 7 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawcy do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Proszę o dokonanie zmian w SIW dotyczących ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej:
Proszę o wprowadzenie limitu 100 tys zł dla zarządzania drogami.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
BRAK ZGODY
Pytanie nr 2:
Proszę o dokonanie zmian w SIW dotyczących ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej:
Proszę o wprowadzenie udziału własnego w szkodzie w wysokości 500 zł.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
BRAK ZGODY
Burmistrz
Krzysztof Chodubski
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-07 14:58
KD.271.9.2012
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”. /nr sprawy KD.271.9.2012/
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 7 i 10 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Prosimy o uzupełnienie wykazu budynków o informację na temat przeprowadzonych w ostatnich 10 latach remontów generalnych budynków wybudowanych przed 1960 rokiem.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Remont generalny został przeprowadzony w jednym budynku – SPZOZ (przychodnia). W pozostałych budynkach w ostatnich 10 latach nie były przeprowadzone remonty generalne.
Pytanie nr 2:
Prosimy o modyfikację treści SIWZ poprzez zmianę wartości sum ubezpieczenia dla budynków wybudowanych przed 1960 roku na wartość rzeczywistą.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Brak zgody.
Pytanie nr 3:
Prosimy o informację czy przedmiotem ubezpieczenia mają stać się pustostany, budynki przeznaczone do rozbiórki, budynki wyłączone z eksploatacji.
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Pustostany, budynki przeznaczone do rozbiórki, budynki wyłączone z eksploatacji nie są przedmiotem ubezpieczenia.
Pytanie nr 4:
Prosimy o podanie całkowitej długości oraz wartości dróg, mostów i innej infrastruktury drogowej, która miałaby stać się przedmiotem ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych.
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Wykaz długości dróg zgodnie z załącznikiem nr 1.
Pytanie nr 5:
Prosimy o modyfikację zapisów SIWZ (A Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, str. 38) poprzez zmniejszenie limitu za szkody spowodowane gwałtownym topnieniem mas śniegu lub lodu do 100 000,00 PLN lub innego akceptowalnego przez Zamawiającego.
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Brak zgody.
Pytanie nr 6:
Proszę o wykreślenie z przedmiotu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ochrony ubezpieczeniowej w stosunku do PKD 86.21.Z – SP ZOZ ul. Tysiąclecia 21, 87-220 Radzyń Chełmiński.
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Brak zgody.
Burmistrz
Krzysztof Chodubski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Gabriela Erdmańskadata wytworzenia informacji: 2012-09-10
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-10 14:21
- załącznik do pytania nr 4 (PDF)265.31kB
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-10 14:28
KD.271.9.2012.GE
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego” /nr sprawy KD.271.9.2012/.
Działając w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
z późn. zm. (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) art. 92 ust. 1 zawiadamiam
o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługi: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego” /nr sprawy KD.271.9.2012/.
W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Biuro Regionalne w Toruniu
ul. Rejtana 2-4, 87-100 Toruń /woj. kujawsko-pomorskie/.
Cena: 150.819,00zł /słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy osiemset dziewiętnaście zł 00/100/.
Wybrany Wykonawca otrzymał największą liczbę punktów ogółem - 100 pkt.
Kryterium oceny ofert stanowiła:
A - Cena łączna ubezpieczenia – 85%
B - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 15%.
Następujący wykonawcy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu i uzyskali pkt. zgodnie z tabelą przedstawioną poniżej.
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy, adres |
Cena |
Liczba uzyskanych punktów w kryterium oceny |
||
Cena łączna (kryterium A) |
Zaakceptowanie klauzul dodatkowych (kryterium B) |
Liczba ogółem |
|||
1 |
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A. z siedzibą w Sopocie Przedstawicielstwo Korporacyjne w Toruniu ul. Szosa Chełmińska 146B, 87-100 Toruń /woj. kujawsko-pomorskie/ |
225.918,00zł |
56,75 |
5,58 |
62,33 |
2 |
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Biuro Regionalne w Toruniu ul. Rejtana 2-4, 87-100 Toruń /woj. kujawsko-pomorskie/ |
150.819,00zł |
85 |
15 |
100 |
Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust 2, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przed upływem w/w terminów na podstawie art. 94 ust. 2 pkt. 3) ppkt a) ustawy Prawo zamówień publicznych – w przypadku przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Gabriela Erdmańska
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2012-09-17 12:46