Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radzynchelminski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody
data opublikowania zdarzenia: 2015-03-06 11:45
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2015-03-06
Data końca składania ofert: poniedziałek 2015-03-23 godz. 09:00
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

roboty budowlane: Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński
Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia : 06.03.2015r. pod numerem: 31411 – 2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński , pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6886087, 6886001, faks 56 6886087.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radzynchelminski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji: Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Rywałdzie, która położona jest na działce posiadającej numer 24/2 w ewidencji gruntów. Roboty te składają się w szczególności z:

- Opracowania wymaganej dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia wody, z zatwierdzeniem jej w stosownych urzędach,
- Opracowania wymaganej dokumentacji projektowej pompowni głębinowej wody i obudowy studni wraz z kompleksowym podłączeniem do instalacji Stacji Uzdatniania Wody oraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę,
- Odwiercenia studni głębinowej zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych,
- Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań laboratoryjnych, ustalających zasoby na minimum 15,0 m3/h i jakość wody surowej,
- Wykonania instalacji pompy głębinowej wody, zainstalowania obudowy studni wraz z kompleksowym (technologia, elektryka, automatyka) podłączeniem do instalacji Stacji Uzdatniania Wody (łącznie z dostawą elementów i urządzeń wchodzących w skład studni głębinowej); - Uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji studni głębinowej;
- Uruchomienie technologii stacji tak, aby uzyskać pozytywne wyniki badań wody (trzykrotne w odstępie czterodniowym) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007r., Nr 61, poz. 417 ze zm.),
- Dla uzyskania efektu dostawy uzdatnionej wody, zaleca się dokonanie niezbędnych zmian w technologii uzdatniania wody, przewidzianych przez wykonawcę, np.: wymiana żwirów w całości lub części albo wykorzystanie istniejącego, po renowacji żwiru, zmiana systemu napowietrzania na system centralny lub inny zależnie od decyzji wykonawcy, wymiana agregatu sprężarkowego na bezolejowy. Konieczność zmian i sposób zmian w technologii pozostawia się wykonawcy. Likwidacja odwiertu nr 1 wraz z niezbędnymi dokumentami w celu wykreślenia go z ewidencji. Koszt wykonania likwidacji powinien być pokryty zyskiem za wydobyte rury płaszczowe i betonowe z obudowy odwiertu. Urządzenia zainstalowane w odwiercie, po wydobyciu, należy przekazać Zamawiającemu dotyczy to: pompy głębinowej, pionu wznośnego, kabla zasilającego pompę. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia do jego całkowitego zakończenia wraz z opracowaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, w szczególności osiągnięcia parametrów wody pitnej określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007r., Nr 61, poz. 417 ze zm.).

Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ:
1) Program funkcjonalno-użytkowy (zał. Nr 9)
2) Wzór umowy (zał. Nr 8).

Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w programie funkcjonalno-użytkowym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia i zastosowane materiały 2 lata licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3, 45.23.10.00-5, 45.00.00.00-7, 45.26.22.00-3, 71.35.19.10-5, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100).
2. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w:- pieniądzu,- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: Wadium - Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (najpóźniej do upływu składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Oryginał dowodu wpłaty lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp.
4. Zatrzymanie wadium.
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
5. Zwrot wadium.
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:
- projektantem
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania w specjalności sanitarnej,- geologiem - osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania badań geologicznych i sporządzania dokumentacji geologicznej, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej,- minimum 1 osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej. Zamawiający dopuszcza umieszczenie w wykazie zamiast 4 osób jednej, dwóch lub trzech w przypadku kumulacji posiadanych przez nią/nie uprawnień. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie i dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia poszczególnych warunków.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp.
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
3.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia wymienione w SIWZ w punktach: pkt 6.1. ppkt 3), 5), pkt 6.2. ppkt 1), złożone przez każdego z wykonawców z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Oświadczenie określone w pkt 6.1. ppkt 2) winien podpisać ustanowiony przez wykonawców pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dowód potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96

  • 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia i zastosowane materiały - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany umownego terminu zakończenia umowy w przypadku:
a) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej,
b) Wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfiką, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, za zgodą Zamawiającego,
c) Wystąpienia odmiennych warunków od przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, za zgodą Zamawiającego.
2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu pisemnego przez obie Strony. Inne zmiany. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz w przypadku zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawstwa uczestniczącego w realizacji umowy, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radzynchelminski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, w sekretariacie pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę, o której mowa w art. 2 ust. 9b ustawy Pzp.
2. Zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt 1 ustawy Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcy, odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywać będzie wyłącznie na Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie (formularzu oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na zasoby, którego wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy.
6. Zamawiający we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
7. Zamawiający we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2015-03-06 11:13
Załączniki:
  • SIWZ113.52kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2015-03-06 11:33
  • Załącznik 9236.23kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2015-03-06 11:35
  • Załącznik do załącznika 919.3MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2015-03-06 11:40
  • Załącznik 1020MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2015-03-06 11:47
Informacja o zapytaniach do SIWZ wraz z wyjaśnieniami
data opublikowania zdarzenia: 2015-03-13 08:05
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Szczegółowa informacja:

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński” /nr sprawy KD.271.2.2015/.

INFORMACJA O ZAPYTANIACH DO SIWZ WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI

Kierownik Zamawiającego działając w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuje, że, w dniu 11 marca br. wpłynęły do Zamawiającego następujące zapytania od Wykonawcy, co do treści SIWZ:

Pytanie Nr 1

Czy w stacji uzdatniania wody znajduje się złoże do usuwania z wody amoniaku? Jeżeli takie złoże istnieje to proszę o informację jaki jest to typ złoża i czy również ma zostać wymienione?

Odpowiedź na pytanie Nr 1

W stacji uzdatniania wody Rywałd nie znajduje się złoże do usuwania amoniaku z wody.

Pytanie Nr 2

W przypadku braku takiego złoża, czy Wykonawca musi wykonać układ technologiczny uzdatniania wody w oparciu o zalecenia przedstawione w pkt. 7.2 opracowania pt.: „Badania technologiczne wody dla stacji uzdatniania wody w miejscowości Rywałd”, czy może wykonać dowolny układ uzdatniania wody, za pomocą którego będzie możliwe uzyskanie pozytywnych wyników badań wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2007r., Nr 61, poz. 417 ze zm.)?

Odpowiedź na pytanie Nr 2

Zgodnie z zapisami pkt 3 tiret 8 (opis przedmiotu zamówienia) SIWZ Zamawiający nie narzuca technologii lub metody uzdatniania wody dla uzyskania parametrów i wyników badań wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2007r., Nr 61, poz. 417 ze zm.).

">

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2015-03-13 08:10
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
data opublikowania zdarzenia: 2015-03-27 12:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

                    Radzyń Chełmiński, dn.27.03.2015 r.

 

KD.271.2.2015.GE

Do wszystkich Wykonawców

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Zaprojektowanie i  wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń  Chełmiński.” /KD.271.2.2015/.

 

Na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r.,  poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Zaprojektowanie i  wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń  Chełmiński.” /KD.271.2.2015/.

W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 5:

„STUDBUD” Zakład Studniarski  Stanisław Gąsior

Huta Strzelce 25, 86-320 Łasin /woj. kujawsko-pomorskie

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta niniejszego Wykonawcy jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert: cena i okres gwarancji –  100,00 pkt.

Następujący wykonawcy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu i uzyskali pkt. zgodnie z tabelą przedstawioną poniżej.

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Liczba uzyskanych punktów wg kryterium cena

i okres gwarancji

 

Cena

Okres gwarancji

Łączna punktacja

1

HYDROEL Zakład Wiertniczo-Geologiczny s.c. Janusz Dyda, Jerzy Dyda, Bogdan Skumiał

Zagórzany 679, 38-333 Zagórzany /woj. małopolskie/

68,18 pkt

1 pkt

69,18 pkt

2

Centrum Recyklingu, Transportu i Górnictwa PACIO Sp. z o.o.,  ul. Mikołaja 9, 88-170 Pakość /woj. kujawsko-pomorskie/

78,56 pkt

3 pkt

81,56 pkt

3

Zakład Usług Wiertniczych „STUDWIERT” Piotr Kurkowski, Pokrzywno 132, 86-300 Mełno /woj. kujawsko-pomorskie/

80,24 pkt

2 pkt

82,24 pkt

4

HYDRO-BUD ODWODNIENIA Mirosław Sokołowski

ul. Kościuszki 30, 84-230 Rumia /woj. pomorskie/

84,45 pkt

0 pkt

84,45 pkt

5

„STUDBUD” Zakład Studniarski  Stanisław Gąsior

Huta Strzelce 25, 86-320 Łasin /woj. kujawsko-pomorskie/

96,00 pkt

4 pkt

100,00 pkt

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Gabriela Erdmańska
    data wytworzenia informacji: 2015-03-27
  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2015-03-27 11:54
[drukuj]