Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radzynchelminski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
roboty budowlane: Przebudowa dróg gminnych
data opublikowania zdarzenia: 2015-06-19 12:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2015-06-19
Data końca składania ofert: poniedziałek 2015-07-06 godz. 09:00
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

roboty budowlane:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
.
Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia : 19.06.2015r. pod numerem: 90319 – 2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński , pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6886087, 6886001, faks 56 6886087.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radzynchelminski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa następujących dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński:

1. Przebudowa części drogi gminnej nr 041618C Radzyń Wieś - Gawłowice dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Radzyń Wieś.

2. Przebudowa drogi gminnej na osiedlu Fijewo w Radzyniu Chełmińskim.

Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, są roboty budowlane polegające na:

Zadanie 1: Przebudowa części drogi gminnej nr 041618C Radzyń Wieś - Gawłowice dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Radzyń Wieś na długości 312,00 mb, umownie od km 0+000 do km 0 + 312, w następującym zakresie:
a) geodezyjne pomiary realizacyjne,
b) roboty przygotowawcze (wycinka drzew i krzewów, rozbiórka nawierzchni i podbudowy, transport),
c) wzmocnienie istniejącej podbudowy (profilowanie i zagęszczenie, podbudowa z kruszyw łamanych gr. 15 cm),
d) nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych, asfaltowych (warstwa wiążąca o gr. 5 cm; warstwa ścieralna o gr. 4 cm; oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową),
e) drogi boczne i wjazdy (koryta, profilowanie i zagęszczenie, warstwa odsączająca gr. 10cm, podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr 20 cm,oczyszczanie i skrapianie, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm),
f) pobocza i rowy (plantowanie, odtworzenie rowów, pobocza - nawierzchnia z tłucznia kamiennego(twardy 0-31,5) warstwa górna gr. 7cm, sączki podłużne z kruszywa 31,5 - 63 - dren francuski, studnie chłonne z kręgów, wykopy, podłoża z materiałów sypkich gr. 10cm, kanały z rur PCV, zasypanie, umocnienie skarp i dna rowów, nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8cm - wzmocnienie poboczy z ukształtowaniem ścieku w kierunku rowu,
g) oznakowanie i urządzenia zabezpieczające (znaki pionowe, bariery ochronne).

Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej na osiedlu Fijewo w Radzyniu Chełmińskim na długości 262,00 mb, umownie od km 0+000 do km 0 + 262 w następującym zakresie:
a) geodezyjne pomiary realizacyjne,
b) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni,
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych, warstwa ścieralna o gr. 4 cm,
d) regulacja pionowa 2 studzienek dla kanalizacji deszczowej . Uwaga: Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przebudowy odcinka drogi gminnej nr 041618 C Radzyń Wieś - Gawłowice o długości 995,00 mb - do przetargu przyjęto przebudowę drogi na odcinku 312,00 mb, umownie od km 0.000 do km 0 + 312.

Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ:
1) Projekt budowlany (zał. Nr 9)
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 10)
3) Przedmiar robót (zał. Nr 11)
4) Wzór umowy (zał. Nr 8)

Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia do jego całkowitego zakończenia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały 2 lata licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.11.13.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).

2. Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

3. Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: Wadium -Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (najpóźniej do upływu składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Oryginał dowodu wpłaty lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp.

4. Zatrzymanie wadium.
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
5. Zwrot wadium.
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związanej z budową, przebudową, remontem drogi z ułożeniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, asfaltowych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł brutto, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia poszczególnych warunków.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie: - minimum 1 osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy posiadającą aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej wraz z przynależnością do odpowiedniej Izby. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia poszczególnych warunków.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. związanej z budową, przebudową, remontem drogi z ułożeniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, asfaltowych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł brutto, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. /zał. Nr 5/;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp.

2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w formie oryginału. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

3.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia wymienione w SIWZ w punktach: pkt 6.1. ppkt 3), 5), pkt 6.2. ppkt 1), złożone przez każdego z wykonawców z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Oświadczenie określone w pkt 6.1. ppkt 2) winien podpisać ustanowiony przez wykonawców pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

4. Dowód potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany umownego terminu zakończenia umowy w przypadku:
a) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej,
b) Wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfiką, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, za zgodą Zamawiającego,
c) Wystąpienia odmiennych warunków od przyjętych w projekcie budowlanym, przedmiarze lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, za zgodą Zamawiającego.

2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu pisemnego przez obie Strony. Inne zmiany Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz w przypadku zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawstwa uczestniczącego w realizacji umowy, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radzynchelminski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, w sekretariacie pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja inwestycji w zakresie Przebudowy części drogi gminnej nr 041618C Radzyń Wieś - Gawłowice dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Radzyń Wieś współfinansowana jest ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów z produkcji rolnej.

Podwykonawcy 1. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę, o której mowa w art. 2 ust. 9b ustawy Pzp.

2. Zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt 1 ustawy Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

4. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcy, odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywać będzie wyłącznie na Wykonawcy.

5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie (formularzu oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na zasoby, którego wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy.

6. Zamawiający we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.

7. Zamawiający we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2015-06-19 11:25
Załączniki:
  • SIWZ z załącznikami 1-8323kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2015-06-19 11:30
  • załącznik 913.2MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2015-06-19 12:03
  • załącznik 101.2MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2015-06-19 12:09
  • załącznik 117.4MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2015-06-19 12:10
Informacja o zapytaniach do SIWZ wraz z wyjaśnieniami
data opublikowania zdarzenia: 2015-06-30 14:24
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Szczegółowa informacja:

Radzyń Chełmiński, dn. 30.06.2015 r.

KD.271.4.2015.GE

Do wszystkich Wykonawców

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Przebudowa  dróg gminnych na terenie
Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński. /nr sprawy KD.271.4.2015/.

               INFORMACJA O ZAPYTANIACH DO SIWZ WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI

Kierownik Zamawiającego działając w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuje, że w dniu 29.06.2015r. wpłynęły do Zamawiającego następujące zapytania od Wykonawcy, co do treści SIWZ dot. drogi gminnej nr 041618C w m. Radzyń Wieś na odc. 000+0+312:

 

Pytanie Nr 1

W przedmiarze robót poz. 1.5.5 jest Nawierzchnie z kruszywa kamiennego (twardy 0-31,5) – w-wa górna o gr. 7 cm – pobocza, natomiast  na przekrojach normalnych A i B są pobocza utwardzone gr. 6 cm, prosimy o wyjaśnienie rozbieżności.

Odpowiedź na pytanie Nr 1

Należy przyjąć 7 cm.

 

Pytanie Nr 2

Prosimy o potwierdzenie, że na powyższym odcinku drogi objętym przetargiem, nie należy uwzględnić w wycenie krawężników, ścieków przykrawężnikowych?

Odpowiedź na pytanie Nr 2

Nie należy.

 

Pytanie Nr 3

Zwracamy się z prośbą o podanie parametrów bariery ochronnej zgodnie z nową Normą PN-EN 1317 „Systemy ograniczające drogę”:

- poziom powstrzymywania

-odkształcenia wyrażone szerokością pracującą

- poziom intensywności zderzenia.

Klasyfikacja barier w PN-EN 1317.

Norma PN-EN 1317 klasyfikuje bariery ochronne według klas działania na podstawie następujących cech funkcjonalnych barier:

  1. Poziomu powstrzymywania;
  2. Odkształcenia wyrażonego szerokością pracującą;
  3. Poziomu intensywności zderzenia.

Poziom powstrzymywania jest to zdolność bariery do powstrzymywania uderzającego w nią pojazdu. Poziomy powstrzymywania określane są na podstawie badań zderzeniowych i dzielą się na: - małe: T1,T2, T3 (przeznaczone tylko do tymczasowych barier ochronnych);

- normalne: N1, N2;

- podwyższone: H1, H2, H3;

- bardzo wysokie: H4a, H4b.

Odpowiedź na pytanie Nr 3

  1. Poziom powstrzymywania – N2;
  2. Odkształcenia wyrażone szerokością pracującą – W1, VI 1;
  3. Poziom intensywności zderzenia – A.

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2015-06-30 14:27
Wybór najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-07 08:31
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

KD.271.4.2015.GE

Do wszystkich Wykonawców

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Przebudowa  dróg gminnych  na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński.” /nr sprawy KD.271.4.2015/.

Na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r.,  poz. 907 z późn. zm.) zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty

w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Przebudowa  dróg gminnych  na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński.” /KD.271.4.2015/.

W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD” Sp. z o.o.

ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno /woj. kujawsko-pomorskie/

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta niniejszego Wykonawcy jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert: cena i okres gwarancji –  100,00 pkt.

Następujący wykonawcy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu i uzyskali pkt. zgodnie z tabelą przedstawioną poniżej.

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Liczba uzyskanych punktów wg kryterium cena i okres gwarancji

Cena

Okres gwarancji

Łączna punktacja

1

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o.

ul. Laskowicka 3, 86-100 Świecie /woj. kujawsko-pomorskie/

95,53 pkt

4 pkt

99,53 pkt

2

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD” Sp. z o.o.
ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno /woj. kujawsko-pomorskie/
 

96,00 pkt

4 pkt

100,00 pkt

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2015-07-07 08:30
  • zmodyfikował: Damian Grubich
    ostatnia modyfikacja: 2015-07-07 08:31
[drukuj]