Zamówienia publiczne
Nr sprawy KD.271.3.2017 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Radzyń Chełmiński: Przebudowa ulic na terenie miasta Radzyń Chełmiński w 2017roku.
Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia : 2017-04-13 r. pod numerem: 65832 - 2017
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, krajowy numer identyfikacyjny 87111865500000, ul. pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6886087, 6886001, e-mail przetargi@radzynchelminski.eu, faks 566 886 087. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic na terenie miasta Radzyń Chełmiński w 2017roku nie II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Nie II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przebudowa ulic na terenie miasta Radzyń Chełmiński w 2017 roku. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa następujących ulic na terenie miasta Radzyń Chełmiński: 1) Przebudowa ulicy Podgrodzie w Radzyniu Chełmińskim – etap II. 2) Przebudowa ulicy Długosza w Radzyniu Chełmińskim – etap II. 3) Przebudowa ulicy Przykop w Radzyniu Chełmińskim – etap II. 2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usługi lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań). Zamówienie obejmuje przebudowę 3 odcinków ulic na terenie miasta Radzyń Chełmiński. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: Zadanie nr 1: „Przebudowa ulicy Podgrodzie w Radzyniu Chełmińskim – etap II”, o długości 204,00 mb, umownie od km 0+163 do km 0+367 w następującym zakresie: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr 12 cm, z wywozem na odległość do 3 km, - rozebranie nawierzchni drogi i wjazdów z kostki betonowej 30x30 lub trylinki (połączenia do posesji), - rozebranie nawierzchni z betonu gr 15cm, ręcznie, - rozebranie chodników z płyt betonowych i kostki betonowej, b) Krawężniki: - wykonanie ławy betonowej z betonu B15 pod krawężniki, - krawężniki betonowe wystające i wtopione o wym. 15 x 30cm na podsypce cementowo -piaskowej, - obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na podsypce piaskowej, c) Nawierzchnia i wjazdy: - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - podbudowa betonowa o gr. 20cm, - nawierzchnia ulicy z kostki brukowej betonowej gr. 8cm (typ np. Starobruk lub równoważne) na podsypce cementowo-piaskowej, d) Chodniki: - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20kg/m2, warstwa gr. 10cm, - chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm (typ np. Starobruk lub równoważne) na podsypce cementowo-piaskowej, e) Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające: - ustawienie słupków do znaków z rur stalowych ocynkowanych śr. 70mm, - montaż znaków drogowych, f) Odwodnienie: - wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5m i głębokości do 1,5m – odszukanie uzbrojenia istniejącego, - załadunek i transport urobku do 1km, - zasypanie i zagęszczenie wykopów, - kanały z rur PVC łączone na wcisk o śr. zew. 160mm, - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zew. 200mm, - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m, g) Regulacja urządzeń obcych: - regulacja pionowa studzienek telefonicznych, dla włazów kanałowych i zaworów wodociągowych (w razie stwierdzenia złego stanu technicznego należy dokonać ich wymiany bądź naprawy), - wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem, h) Inwentaryzacja: - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. UWAGA: Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przebudowy ulicy Podgrodzie na długości 367,00mb. Do przetargu przyjęto przebudowę ulicy Podgrodzie – etap II na długości 204,00mb, umownie od km 0+163 do km 0+367. Zadanie nr 2: „Przebudowa ulicy Długosza w Radzyniu Chełmińskim – etap II”, o długości 302,00 mb, umownie od km 0+000 do km 0+302, w następującym zakresie: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe, - rozebranie krawężników betonowych, - ręczne rozebranie nawierzchni z połamanych płyt betonowych, - rozebranie nawierzchni drogi i wjazdów z kostki betonowej 30x30 lub trylinki, - rozebranie chodników z płyt betonowych i kostki betonowej, b) Krawężniki: - wykonanie ławy betonowej z betonu B15 pod krawężniki, - krawężniki betonowe wystające i wtopione o wym. 15 x 30cm, - obrzeża betonowe o wym. 30x8cm, c) Nawierzchnia i wjazdy: - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - podbudowa betonowa o gr. 20cm, - nawierzchnia ulicy z kostki brukowej betonowej gr. 8cm (typ np. Starobruk lub równoważne) na podsypce cementowo-piaskowej, d) Odwodnienie: - ścieki z elementów betonowych gr 15 cm na podsypce cementowo – piaskowej układane wzdłuż ulicy i na skarpach, - sączki w gruncie kat. III podłużne z kruszywa o głębokości 100 cm, - studnie chłonne lub osadnikowe z kręgów betonowych o śr. 1.0 m i głębokości 3 m, e) Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające: - ustawienie słupków do znaków z rur stalowych ocynkowanych o śr. 70 mm, - montaż znaków drogowych, f) Regulacja urządzeń obcych ( w razie stwierdzenia złego stanu technicznego należy dokonać ich wymiany bądź naprawy): - regulacja studzienek telefonicznych, dla włazów kanałowych, dla zaworów wodociągowych, - wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem, - rozebranie ogrodzeń z siatki na linkach oraz wykonanie nowego ogrodzenia, - rozebranie słupków ogrodzenia i ustawienie nowych słupków, g) Inwentaryzacja: - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Uwaga: Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przebudowy ulicy Długosza na długości 389,00mb razem z łącznikiem o długości 87,00mb. Do przetargu przyjęto przebudowę ulicy Długosza na długości 302,00mb bez łącznika o dł. 87,00mb. Zadanie nr 3: „Przebudowa ulicy Przykop w Radzyniu Chełmińskim – etap II”, o długości 153,00 mb, w następującym zakresie: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie obrzeży, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr 12 cm, - rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5cm, - transport gruzu z rozbiórki na odległość do 0,5 km z załadunkiem ręcznym, dodatek na każde 0,5km, krotność - 9, b) Roboty ziemne: - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne z transportem urobku na odl. do 1km, c) Odwodnienie: - ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w trzech rzędach z wykonaniem ławy betonowej o przekroju 0,045m2, - ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 50x28x10cm na ławie betonowej o przekroju 0,07 m2 – ściek skarpowy, d) Podbudowy: - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25kg/m2, warstwa gr. 15cm, - podbudowy betonowe gr. 10 cm, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10cm (chodnik, zjazdy), e) Nawierzchnie: - jezdnia, wjazdy, parkingi z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości średnio 10cm, - chodnik z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, f) Oznakowanie ulicy: - słupki z rur stalowych ocynkowanych o śr. 70 mm, - pionowe znaki drogowe, g) Elementy ulic: - wykonanie ławy betonowej z betonu B15 pod krawężniki, - ława pod krawężniki betonowe z oporem, - krawężniki betonowe wtopione o wym. 12 x 25cm na podsypce cementowo -piaskowej, - krawężniki betonowe wystające o wym. 15 x 30 cm na podsypce piaskowej, - obrzeża betonowe o wym. 30 x 8 cm. h) Regulacja urządzeń obcych: - regulacja pionowa studzienek telefonicznych, dla włazów kanałowych i zaworów wodociągowych (w razie stwierdzenia złego stanu technicznego należy dokonać ich wymiany bądź naprawy). 3. Postanowienia ogólne. 1) Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z przebudową części ulicy Podgrodzie, Długosza i Przykop w Radzyniu Chełmińskim. Założenia obejmują wykonanie regulacji bram wjazdowych/ furtek na posesje po urządzeniu nowych zjazdów (jeżeli wystąpi konieczność), wykonanie zieleni oraz budowę kanalizacji deszczowej. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu zdjętych materiałów i przewiezienia ich we wskazane miejsce (odległość do 3 km) wraz z rozładunkiem. W przypadku rozbioru materiałów ze zjazdów będących własnością prywatnych podmiotów, materiał należy zwrócić właścicielowi. 2) W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie: sieć telefoniczna, wodociągowa, kanalizacyjna i energetyczna. 3) Zamawiający dysponuje przedmiarami robót, które załącza do SIWZ jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji projektowej, 4) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 4. Wymagania Zamawiającego. 1) W składanej ofercie Wykonawca winien uwzględnić koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania zadania, w szczególności: podatek VAT, koszty materiałów budowlanych, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, roboty związane z zabezpieczeniem placu budowy, koszty oznakowania robót na czas budowy, obsługę geodezyjną robót, koszt dokumentacji powykonawczej. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie zaplecze techniczne. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozeznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ustalonego wynagrodzenia. 2) W rejonie istniejącego uzbrojenia, roboty ziemne należy wykonywać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci. 3) Naprawa zinwentaryzowanych jak i niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 4) Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami terenu w przypadku wejścia z robotami poza pas drogowy, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 5) Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. 6) Wykonawca wykona na własny koszt projekt oznakowania na czas realizacji robót oraz wykona tymczasową organizację ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami i powiadomi właściwe organy, instytucje o rozpoczęciu robót i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu. 7) Na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 8) W ramach realizacji przedmiotu umowy do obowiązków Wykonawcy należy wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 5. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Wzór umowy (zał. Nr 3) 2) Projekt budowlany (zał. Nr 4) 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 5) 4) Przedmiar robót (zał. Nr 6) 6. Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały 48 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, związane z wykonywaniem wszystkich warstw konstrukcyjnych nawierzchni dróg objęte przedmiotem zamówienia (podbudowa i nawierzchnia). Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej oraz laboratoryjnej. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, związane z wykonywaniem wszystkich warstw konstrukcyjnych nawierzchni dróg objęte przedmiotem zamówienia (podbudowa i nawierzchnia). Oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy powinno zawierać również następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących czynności, związane z wykonywaniem wszystkich warstw konstrukcyjnych nawierzchni dróg objęte przedmiotem zamówienia (podbudowa i nawierzchnia), na podstawie umowy o pracę. Pierwsze oświadczenie Wykonawca składa bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez Zamawiającego jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 9 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. 9. Na podstawie art. 36 b ust. 1a ustawy Pzp zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie data zakończenia: 31/08/2017 II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Do oferty wykonawca dołącza: 1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia(w oryginale). 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.1) SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.4.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS tak, IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Aukcja wieloetapowa
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY
|
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2017-04-13 12:59
- Specyfikacja SIWZ z załącznikami 1-3 (DOCX)132.31kB
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2017-04-13 13:13
- załącznik 4 - projekty budowlane (ZIP)5.7MB
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2017-04-13 13:13
- załącznik 5 - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ZIP)1.4MB
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2017-04-13 13:13
- załącznik 6 - przedmiary robót (ZIP)1.9MB
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2017-04-13 13:13
Radzyń Chełmiński, dnia 28.04.2017 r.
KD. 271.3.2017.GE
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Przebudowa ulic na terenie miasta Radzyń Chełmiński w 2017 roku”
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że:
1) Otwarcie ofert odbyło się dnia 28.04.2017 r. godz. 09:15 w siedzibie zamawiającego :
87-220 Radzyń Chełmiński, ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, pok. Nr 1;
2) kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 748.500zł;
3) oferty w terminie złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty |
Firma oraz adres wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania zamówienia |
Okres Gwarancji |
Warunki płatności |
1.
|
Firma Budowlano- Drogowa „SŁAW – BUD” Sławomir Boczek Kończyce 37 86-170 Nowe |
594.088,30zł |
do dnia 31.08.2017 r.
|
6 lat |
przelewem w terminie 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
2.
|
Inżynieria Drogowa Burchardt Wojciech ul. Poprzeczna 7/9 86-200 Chełmno |
558.882,66zł |
do dnia 31.08.2017 r.
|
6 lat |
przelewem w terminie 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
3.
|
PUH Feniks E. Salczyński, H. Tupalski Sp. j. ul. Chryzantemowa 17, 86-300 Grudziądz
|
575.127,43zł |
do dnia 31.08.2017 r.
|
6 lat |
przelewem w terminie 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2017-04-28 11:13
- załacznik do informacji (DOCX)15.31kB
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2017-04-28 11:16
Do wszystkich Wykonawców
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Przebudowa ulic na terenie miasta Radzyń Chełmiński w 2017 roku.” /nr sprawy KD.271.3.2017/.
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Przebudowa ulic na terenie miasta Radzyń Chełmiński w 2017 roku.” /KD.271.3.2017/.
W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2:
Inżynieria Drogowa Burchardt Wojciech
ul. Poprzeczna 7/9, 86-200 Chełmno /woj. kujawsko-pomorskie/
Uzasadnienie prawne i faktyczne wyboru najkorzystniejszej oferty:
- zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia,
- oferta w/w Wykonawcy jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert: cena i okres gwarancji – 100,00 pkt.
Następujący wykonawcy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu i uzyskali pkt. zgodnie z tabelą przedstawioną poniżej.
Nr oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Liczba uzyskanych punktów wg kryterium cena i okres gwarancji |
||
Cena |
Okres gwarancji |
Łączna punktacja |
||
1 |
Firma Budowlano - Drogowa „SŁAW – BUD” |
56,44 pkt |
40 pkt |
96,44 pkt |
2 |
Inżynieria Drogowa Burchardt Wojciech |
60 pkt |
40 pkt |
100,00 pkt |
3 |
PUH Feniks E. Salczyński, H. Tupalski Sp. j. |
58,31 pkt |
40 pkt |
98,31 pkt |
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2017-05-05 12:35