Zamówienia publiczne
579659-N-2018 - przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 579659-N-2018 z dnia 2018-06-28 r.
Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński oraz budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
Nazwa projektu lub programu: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, krajowy numer identyfikacyjny 87111865500000, ul. pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9 , 87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6886087, 6886001, e-mail przetargi@radzynchelminski.eu, faks 566 886 087.
Adres strony internetowej (URL): bip.radzynchelminski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak
bip.radzynchelminski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
bip.radzynchelminski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, sekretariat - pok. nr 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński oraz budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki
Numer referencyjny: KD.271.9.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński oraz budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki”. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót załączonymi do SIWZ. Realizacja inwestycji współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu „Gospodarka wodno - ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020.
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I : Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński - przedmiotem tej częsci zamówienia jest rozbudowa rozdzielczej sieci wodociągowej, którą należy włączyć do istniejących wodociągów za pomocą wcinki w istniejący przewód w węźle nr 1, we wsi Gołębiewo, w węźle nr 2, we wsi Mazanki, o łącznej długości 1170 m. Przewody sieci wodociągowej projektuje się z rur polietylenowych do wody (HDPE o średnicy 110 mm, SDR 11 PN 16). Przewody wodociągowe należy ułożyć w wykopie zapewniającym przykrycie od wierzchu rury gruntem 1,6m. Wykopy pod przewody należy wykonać mechanicznie koparką z wyłączeniem zbliżeń i skrzyżowań z kablami elektroenergetycznymi i telekomunikacyjnymi. W tych miejscach roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. Zasuwy montować na odgałęzieniach wg części graficznych w bezpośrednim sąsiedztwie węzłów. Trzpienie zasuw należy przedłużyć do powierzchni terenu za pomocą typowych obudów montując na nich żeliwne skrzynki wodociągowe. Teren wokół skrzynek oraz węzłów należy oznakować za pomocą tabliczek informacyjnych wg PN-86-B-09700. Tabliczki umieścić w punktach widocznych w pobliżu sieci wodociągowej na trwałych obiektach lub zabetonowanych słupkach wykonanych z rury stalowej Ø 25 mm. Załączony do SIWZ projekt budowlany uwzględnia wykonanie przyłącza, którego nie obejmuje przedmiot zamówienia. Część II: Budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki - przedmiotem jest budowa zbiornika retencyjnego wody o pojemności 150 m3, wykonanego z blachy nierdzewnej typu ZN-150/5,7. Zbiornik zasilany będzie wodą z istniejącej sieci wodociągowej. Zbiornik naziemny należy wykonać ze stali kwasoodpornej w gatunku OH18N9 według PN lub 1.4301 według DIN, z konstrukcją nośną słupowo – wręgową ze stali czarnej w gatunku St3S według PN. Płaszcz wewnętrzny zbiornika w całości spawany, wykonany z blach kwasoodpornych w gatunku j.w. OH18N9. Elementy wyposażenia zbiornika, w tym: - rury: tłoczna, ssawna, przelewowa i spustowa, - drabiny: zewnętrzna i wewnętrzna, - właz dachowy, - wywietrznik osiatkowany, zostaną wykonane również ze stali kwasoodpornej w gatunku OH18N9. Ocieplenie zbiornika z blach ocynkowanych i powlekanych, na dachu gładkich, na ścianach niski trapez (np. T-18) w kolorze uzgodnionym z zamawiającym. Zbiornik musi posiadać atest PZH. Wykonanie zbiornika zgodnie z PN-B-03210. Wyposażenie obsługowe składające się z włazu i drabiny zewnętrznej i wewnętrznej. Wywietrznik dachowy. Układ sterowania przystosowany do zamontowania sondy ciśnieniowej. Szczegółowy opis wykonania zbiornika opracowany został w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ. Część III: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków – przedmiotem tej części zamówienia jest budowa 32 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radzyń Chełmiński w następujących miejscowościach: Czeczewo – 5 szt., Gawłowice – 1 szt., Gołębiewo – 3 szt., Kneblowo – 3 szt., Mazanki – 2 szt., Radzyń Wieś – 3 szt., Radzyń Wybudowanie – 3 szt., Rywałd – 6 szt., Stara Ruda – 2 szt., Szumiłowo – 1 szt., Zakrzewo – 3 szt. --------------------- RAZEM: 32 sztuki Roboty budowlane obejmują wykonanie 32 sztuk przyłączy kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do zespołu urządzeń służących do oczyszczania i odprowadzania ścieków bytowo – gospodarczych do gruntu z budynków mieszkalnych jednorodzinnych w w/w miejscowościach na terenie gminy Radzyń Chełmiński. Zastosowane urządzenia muszą być oznakowane symbolem CE oraz posiadać Deklarację Zgodności z normą PN-EN 12566 – 3, z pełnym raportem z badań wykonanych w notyfikowanym laboratorium. Każda indywidualna instalacja składa się z dwóch osobnych zbiorników tj. osadnika gnilnego a następnie bioreaktora SBR. Urządzenia muszą zapewnić możliwość montażu bioreaktora w pewnej odległości od osadnika gnilnego, ponieważ takie rozwiązanie umożliwia wyeliminowanie przepompowni ścieków surowych pomiędzy zbiornikami. Do budowy należy zastosować oczyszczalnie ścieków pracujące w układzie technologicznym składającym się z ustawionych komór realizujących następujące procesy jednostkowe: - osadnik (komora beztlenowa), - osad czynny (komora tlenowa), Osadnik jako pierwszy element instalacji musi spełniać następujące funkcje: - magazynowanie osadu pierwotnego (pochodzącego z osadnika) i nadmiernego (pochodzącego z reaktora) oraz funkcje zbiornika buforowego, - zatrzymanie substancji opadających i zawiesiny, - magazynowanie ścieków bytowo – gospodarczych, - niwelowanie wahań obojętności i obciążeń dopływających ścieków. Reaktor, znajdujący się za osadnikiem musi spełniać następujące funkcje: -tlenowe oczyszczanie ścieków bytowo – gospodarczych pochodzących z osadnika, -dekantacja osadu i odprowadzanie oczyszczonych ścieków. W celu wyeliminowania problemów wynikających z nierównomierności w dopływie ścieków osadnik musi posiadać funkcję sekwencyjnego dozowania ścieku do bioreaktora. Działanie oczyszczalni ścieków jest pilotowane przez mikroprocesor, który steruje kompresorem i elektrozaworami w celu rozdziału prądu powietrza w różnych podnośnikach oraz w systemie napowietrzania przez dyfuzory membranowe. Ścieki oczyszczone zostają skierowane na drenaż rozsączający. Procesy biologiczne zachodzą dzięki obecności bakterii tlenowych i łatwej cyrkulacji powietrza. Mikroorganizmy prowadzą biodegradację substancji organicznych do związków mineralnych. Gazy pochodzące z fermentacji są odprowadzane przez otwór dekompresyjny, a następnie system niezależnej wentylacji. Drenaż rozsączający należy ułożyć na uprzednio przygotowanym podłożu. W przygotowanym wykopie szerokości 50 cm na istniejącym gruncie należy wykonać 50 cm filtr piaskowy. Na filtrze piaskowym należy ułożyć kruszywo 16/32 na wysokość 40 cm, w którym zostanie ułożona rura drenarska. Aby nie następowało zamulenie kamiennego złoża biologicznego umieszczonego pod drenażem rozsączającym całość drenażu zabezpieczona jest warstwą geowłókniny. Na projektowanym drenażu należy wykonać nasyp z gruntu pochodzącego z wykopów. Nasyp należy wykonać na wysokość zgodną z częścią graficzną indywidualnych projektów przydomowych oczyszczalni ścieków. W budynku na przyłączu kanalizacji sanitarnej musi być zapewniona wentylacja wysoka o przekroju min. 0,11 m PCV.Wybudowane oczyszczalnie muszą zapewniać miejsca poboru próbek surowych i oczyszczonych ścieków. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Wzór umowy (zał. Nr 3) 2) Projekty budowlane (zał. Nr 4)
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. Nr 5)
4) Przedmiary robót (zał. Nr 6) Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia do jego całkowitego zakończenia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wykonawca sporządzi zestawienia rzeczowo – finansowe (zał. nr 8 do SIWZ), które będzie załącznikiem do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3) Wymagania Zamawiającego: 1. Wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 2. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji wynikającej z pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia rozpoczęcia robót. 3. Wykonanie robót budowlanych z należytą starannością oraz wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami BHP, ppoż; zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiOR oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 4. Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów, wyposażenia i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. 6. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót, w tym dokumentację powykonawczą. Dokona również uzgodnień, uzyska wszelkie wymagane opinie i decyzje niezbędne do wykonania kompletnego dzieła w celu przekazania go do użytku. W tym przeprowadzenia pozytywnych odbiorów przez instytucje określone w polskim prawodawstwie i pokryje wszelkie koszty z tym związane. 7. Wykonawca, jako wytwórca i właściciel odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8. W rejonie istniejącego uzbrojenia roboty ziemne należy wykonywać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci (jeżeli wystąpią).
9. Wykonywanie prac w rejonie kolizji oraz zbliżeń z liniami kablowymi elektroenergetycznymi możliwe jest przy użyciu sprzętu mechanicznego tylko po wcześniejszym zawiadomieniu operatora sieci. W innym przypadku prace należy prowadzić ręcznie.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza, lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje.
11. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony na terenie robót.
12. W składanej ofercie Wykonawca winien uwzględnić koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji budowlanej, jak również nie ujęte w niej , a niezbędne do wykonania zadania. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie zaplecze techniczne, dostawę energii , wody i inne media. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozeznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ustalonego wynagrodzenia.
13. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami.
14. Dokonywanie wszystkich uzgodnień z gestorami sieci i urządzeń obcych zlokalizowanych na terenach budowy w zakresie koniecznym do realizacji umowy.
15. Dokonanie naprawy zinwentaryzowanych jak i niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych oraz innych elementów infrastruktury podziemnej uszkodzonych podczas wykonywania robót, pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
16. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami terenów w przypadku wejścia na nie z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.
17. Wykonawca wykona na własny koszt oznakowanie na czas realizacji robót. Wymagania jakościowe i materiałowe
1. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń I gatunku, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określone w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót.
2. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom polskich norm oraz innym normom określonym w prawie Unii Europejskiej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.). Materiały i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności i posiadać znak CE.
3. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały przed wbudowaniem, były odpowiednio zabezpieczone i dostępne do kontroli przez Inspektora nadzoru sprawującego nadzór inwestorski.
4. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 4) Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (w zakresie I, II i III części zamówienia):
1. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz robót instalacji sanitarnych objętych przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej.
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz robót instalacji sanitarnych objętych przedmiotem zamówienia. Oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy powinno zawierać również następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz robót instalacji sanitarnych objętych przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Pierwsze oświadczenie Wykonawca składa bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez Zamawiającego jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 9 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców.
5) Na podstawie art. 36 b ust. 1a ustawy Pzp zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45231100-6 |
45231110-9 |
45231112-3 |
45231113-0 |
45232100-3 |
45232150-8 |
45233253-7 |
44130000-0 |
45223100-7 |
45223110-0 |
45232153-9 |
45252127-4 |
45232410-9 |
45232440-8 |
45232423-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
2018-08-31 |
|
|
|
2019-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Do oferty wykonawca dołącza: 1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. 2. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) Część I zamówienia – 2.0000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) b) Część II zamówienia – 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) c) Część III zamówienia – 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł 00/100)
2) Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.).
3) Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem:
„Wadium – Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński oraz budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki – część …….”
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w zamkniętej osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego /w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, ul. Pl. Tow. Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński/ w sekretariacie, pok. Nr 1 z dopiskiem
„dokument wadialny - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński oraz budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki – część …….”.
Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp.
4) Zatrzymanie i zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiający przewiduje zmiany umownego terminu zakończenia umowy w przypadku działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej.
2) W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu pisemnego podpisanego przez obie Strony. Inne zmiany Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz w przypadku zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawstwa uczestniczącego w realizacji umowy - w formie aneksu pisemnego podpisanego przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest rozbudowa rozdzielczej sieci wodociągowej, którą należy włączyć do istniejących wodociągów za pomocą wcinki w istniejący przewód w węźle nr 1, we wsi Gołębiewo, w węźle nr 2, we wsi Mazanki, o łącznej długości 1170 m. Przewody sieci wodociągowej projektuje się z rur polietylenowych do wody (HDPE o średnicy 110 mm, SDR 11 PN 16). Przewody wodociągowe należy ułożyć w wykopie zapewniającym przykrycie od wierzchu rury gruntem 1,6m. Wykopy pod przewody należy wykonać mechanicznie koparką z wyłączeniem zbliżeń i skrzyżowań z kablami elektroenergetycznymi i telekomunikacyjnymi. W tych miejscach roboty ziemne należy wykonywać ręcznie. Zasuwy montować na odgałęzieniach wg części graficznych w bezpośrednim sąsiedztwie węzłów. Trzpienie zasuw należy przedłużyć do powierzchni terenu za pomocą typowych obudów montując na nich żeliwne skrzynki wodociągowe. Teren wokół skrzynek oraz węzłów należy oznakować za pomocą tabliczek informacyjnych wg PN-86-B-09700. Tabliczki umieścić w punktach widocznych w pobliżu sieci wodociągowej na trwałych obiektach lub zabetonowanych słupkach wykonanych z rury stalowej Ø 25 mm. Załączony do SIWZ projekt budowlany uwzględnia wykonanie przyłącza, którego nie obejmuje przedmiot zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231100-6, 45231110-9, 45231112-3, 45231113-0, 45232100-3, 45232150-8, 45233253-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem jest budowa zbiornika retencyjnego wody o pojemności 150 m3, wykonanego z blachy nierdzewnej typu ZN-150/5,7. Zbiornik zasilany będzie wodą z istniejącej sieci wodociągowej. Zbiornik naziemny należy wykonać ze stali kwasoodpornej w gatunku OH18N9 według PN lub 1.4301 według DIN, z konstrukcją nośną słupowo – wręgową ze stali czarnej w gatunku St3S według PN. Płaszcz wewnętrzny zbiornika w całości spawany, wykonany z blach kwasoodpornych w gatunku j.w. OH18N9. Elementy wyposażenia zbiornika, w tym: - rury: tłoczna, ssawna, przelewowa i spustowa, - drabiny: zewnętrzna i wewnętrzna, - właz dachowy, - wywietrznik osiatkowany, zostaną wykonane również ze stali kwasoodpornej w gatunku OH18N9. Ocieplenie zbiornika z blach ocynkowanych i powlekanych, na dachu gładkich, na ścianach niski trapez (np. T-18) w kolorze uzgodnionym z zamawiającym. Zbiornik musi posiadać atest PZH. Wykonanie zbiornika zgodnie z PN-B-03210. Wyposażenie obsługowe składające się z włazu i drabiny zewnętrznej i wewnętrznej. Wywietrznik dachowy. Układ sterowania przystosowany do zamontowania sondy ciśnieniowej. Szczegółowy opis wykonania zbiornika opracowany został w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiący zał. Nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 44130000-0, 45223100-7, 45223110-0, 45232153-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest budowa 32 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radzyń Chełmiński w następujących miejscowościach: Czeczewo – 5 szt., Gawłowice – 1 szt., Gołębiewo – 3 szt., Kneblowo – 3 szt., Mazanki – 2 szt., Radzyń Wieś – 3 szt., Radzyń Wybudowanie – 3 szt., Rywałd – 6 szt., Stara Ruda – 2 szt., Szumiłowo – 1 szt., Zakrzewo – 3 szt. --------------------- RAZEM: 32 sztuki Roboty budowlane obejmują wykonanie 32 sztuk przyłączy kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem do zespołu urządzeń służących do oczyszczania i odprowadzania ścieków bytowo – gospodarczych do gruntu z budynków mieszkalnych jednorodzinnych w w/w miejscowościach na terenie gminy Radzyń Chełmiński. Zastosowane urządzenia muszą być oznakowane symbolem CE oraz posiadać Deklarację Zgodności z normą PN-EN 12566 – 3, z pełnym raportem z badań wykonanych w notyfikowanym laboratorium. Każda indywidualna instalacja składa się z dwóch osobnych zbiorników tj. osadnika gnilnego a następnie bioreaktora SBR. Urządzenia muszą zapewnić możliwość montażu bioreaktora w pewnej odległości od osadnika gnilnego, ponieważ takie rozwiązanie umożliwia wyeliminowanie przepompowni ścieków surowych pomiędzy zbiornikami. Do budowy należy zastosować oczyszczalnie ścieków pracujące w układzie technologicznym składającym się z ustawionych komór realizujących następujące procesy jednostkowe: - osadnik (komora beztlenowa), - osad czynny (komora tlenowa), Osadnik jako pierwszy element instalacji musi spełniać następujące funkcje: - magazynowanie osadu pierwotnego (pochodzącego z osadnika) i nadmiernego (pochodzącego z reaktora) oraz funkcje zbiornika buforowego, - zatrzymanie substancji opadających i zawiesiny, - magazynowanie ścieków bytowo – gospodarczych, - niwelowanie wahań obojętności i obciążeń dopływających ścieków. Reaktor, znajdujący się za osadnikiem musi spełniać następujące funkcje: -tlenowe oczyszczanie ścieków bytowo – gospodarczych pochodzących z osadnika, -dekantacja osadu i odprowadzanie oczyszczonych ścieków. W celu wyeliminowania problemów wynikających z nierównomierności w dopływie ścieków osadnik musi posiadać funkcję sekwencyjnego dozowania ścieku do bioreaktora. Działanie oczyszczalni ścieków jest pilotowane przez mikroprocesor, który steruje kompresorem i elektrozaworami w celu rozdziału prądu powietrza w różnych podnośnikach oraz w systemie napowietrzania przez dyfuzory membranowe. Ścieki oczyszczone zostają skierowane na drenaż rozsączający. Procesy biologiczne zachodzą dzięki obecności bakterii tlenowych i łatwej cyrkulacji powietrza. Mikroorganizmy prowadzą biodegradację substancji organicznych do związków mineralnych. Gazy pochodzące z fermentacji są odprowadzane przez otwór dekompresyjny, a następnie system niezależnej wentylacji. Drenaż rozsączający należy ułożyć na uprzednio przygotowanym podłożu. W przygotowanym wykopie szerokości 50 cm na istniejącym gruncie należy wykonać 50 cm filtr piaskowy. Na filtrze piaskowym należy ułożyć kruszywo 16/32 na wysokość 40 cm, w którym zostanie ułożona rura drenarska. Aby nie następowało zamulenie kamiennego złoża biologicznego umieszczonego pod drenażem rozsączającym całość drenażu zabezpieczona jest warstwą geowłókniny. Na projektowanym drenażu należy wykonać nasyp z gruntu pochodzącego z wykopów. Nasyp należy wykonać na wysokość zgodną z częścią graficzną indywidualnych projektów przydomowych oczyszczalni ścieków. W budynku na przyłączu kanalizacji sanitarnej musi być zapewniona wentylacja wysoka o przekroju min. 0,11 m PCV. Wybudowane oczyszczalnie muszą zapewniać miejsca poboru próbek surowych i oczyszczonych ścieków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45252127-4, 45232410-9, 45232440-8, 45232423-3, 44130000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-06-28 12:07
- SIWZ z załącznikami 1-3, 7 (DOCX)132.53kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia informacji: 2018-06-28
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-06-28 12:34
- załącznik 4 część 1 (ZIP)4.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubski
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-06-28 13:03
- załącznik 4 część 2 (ZIP)2.3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubski
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-06-28 13:03
- załącznik 4 część 3 (ZIP)114.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubski
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-06-28 13:03
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński oraz budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki” /nr sprawy KD.271.9.2018/.
INFORMACJA O ZAPYTANIACH DO SIWZ WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI
Kierownik Zamawiającego działając w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że w dniu 10 lipca 2018r. wpłynęły do Zamawiającego następujące zapytania od Wykonawcy, co do treści SIWZ w zakresie Część III: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków:
Pytanie 1
Zamawiający wymaga „Zastosowane urządzenia muszą być oznakowane symbolem CE oraz posiadać Deklarację Zgodności z normą PN-EN 12566 – 3, z pełnym raportem z badań wykonanych w notyfikowanym laboratorium”.
Czy Zamawiający na potwierdzenie, że przydomowa oczyszczalnia ścieków spełnia wymaganą normę, będzie żądał przedłożenia wraz z ofertą pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską zgodnie z wykazem dostępnym na stronie http://ec.europa.eu/ według procedur określonych w normie PN EN 12566-3+A2:2013, wraz z kompletem załączników, np. (DTR) Dokumentacja Techniczno-Ruchowa, instrukcja montażu i eksploatacji wraz z potwierdzeniem przez laboratorium notyfikowane (lub opatrzone oświadczeniem producenta urządzeń), że ww. dokumenty są zgodne z dokumentami dostarczonymi z urządzeniami do badania skuteczności oczyszczania, zgodnie z procedurami określonymi w normie PN EN 12566-3:+A2:2013?
Wymóg złożenia ww. dokumentów pozwoli na jednoznaczną ocenę, że proponowane przez wykonawcę oczyszczalnie są zgodne z wymaganiami dokumentacji przetargowej.
Odpowiedź na pytanie Nr 1
Zamawiający nie żąda przedłożenia wraz z ofertą pełnych raportów z badań wystawionych przez notyfikowane laboratorium. W/w dokumenty wykonawca realizujący zadanie zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu po podpisaniu umowy, przed przystąpieniem do realizacji robót.
Pytanie 2
„Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób”.
Jakich dokumentów będzie wymagał Zamawiający na potwierdzenie, że zaproponowana przez wykonawcę technologia jest technologią równoważną – odpowiadającą parametrami i charakterem technologii projektowanej – na zasadach określonych w Art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane”?.
Czy wystarczającym będzie przedstawienie (na etapie badania ofert) pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską zgodnie z wykazem dostępnym na stronie http://ec.europa.eu/, że proponowana oczyszczalnia spełnia wymagania normy zharmonizowanej PN-EN 12566-3:2005+A2: 2013?
Odpowiedź na pytanie Nr 2
Zamawiający w SIWZ używając sformułowania „rozwiązania równoważne”, ma na myśli zastosowanie równoważnych materiałów, urządzeń, produktów, wyrobów pod warunkiem zachowania parametrów określonych w SIWZ i jej załącznikach, w szczególności projekcie budowlanym.
Natomiast Zamawiający nie dopuszcza zmiany technologii.
Pytanie 3
Zamawiający wymaga „Ścieki oczyszczone zostają skierowane na drenaż rozsączający” i dalej „Drenaż rozsączający należy ułożyć na uprzednio przygotowanym podłożu”.
Czy Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli odprowadzenie wód odpływowych z oczyszczalni wykonane zostanie jako drenaż rozsączający poprzez studnię chłonną, usytuowaną w zależności od warunków gruntowych w gruncie lub wyniesioną?
Odpowiedź na pytanie Nr 3
Nie. Zamawiający żąda, aby ścieki oczyszczone kierowane były na drenaż rozsączający ułożony na uprzednio przygotowanym podłożu, zgodnie z projektem budowlanym.
Pytanie 4
Zamawiający wymaga, by zamówienie zrealizować do dnia 30.04.2019 r.
Czy w przypadku zrealizowania zamówienia w części lub całości w 2018 roku, Zamawiający przewiduje zapłatę za wykonaną część zamówienia w roku 2018?
Czy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych w 2019 roku, Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji zamówienia?
Odpowiedź na pytanie Nr 4
Zamawiający nie przewiduje zapłaty w roku 2018 za zrealizowane zamówienie w części lub całości w 2018 roku.
Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych w 2019 r.
Pytanie 5
„Zamawiający zaleca, aby informacje jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „ tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych jawnych elementów oferty”
Czy Zamawiający dopuści do utajnienia raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane? Są to dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokonuje oceny, czy proponowane przydomowe oczyszczalnie spełniają wymagania dokumentacji przetargowej. Ponadto, w świetle wyroków KIO 452/11, 399/11, 100/12 utajnianie raportów potwierdzających dane techniczne i parametry eksploatacyjne urządzenia jest nieuzasadnione. Należy jednocześnie zaznaczyć, że nieuzasadnione utajnienie dokumentów jest naruszeniem przepisów Ustawy Pzp.
Uzasadnienie do pytania
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne i organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Aby uznać określoną informację za tajemnicę przedsiębiorstwa, musi ona posiadać 3 cechy:
1. mieć charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny
2. być tajemnicą, co oznacza, że nie została ujawniona do publicznej wiadomości
3. podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Z powyższego wynika, że informację można uznać za tajemnicę przedsiębiorstwa, w sytuacji gdy została:
a) uznana za poufną,
b) nie może być ujawniana (wiadoma tylko określonym osobom),
c) konieczne jest zastosowania zabezpieczeń (fizyczne środki ochrony i instrumenty prawne)
Raporty z badań dla przydomowych oczyszczalni ścieków wystawione przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską nie spełniają powyższych przesłanek, bowiem raporty określają, czy wskazane do badania przydomowe oczyszczalnie ścieków są zgodne z parametrami opisanymi w normie PN EN 12566-3+A2:2013, w zakresie: skuteczności oczyszczania, wytrzymałości konstrukcyjnej, trwałości, wodoszczelności.
Wynika z tego, że raporty jedynie potwierdzają, czy dana instalacja została wykonana zgodnie z cytowaną normą, a raport nie odnosi się do:
a) charakteru technicznego przedsiębiorstwa – czyli działalności przedsiębiorstwa polegającej na wytwarzaniu przedmiotów niewystępujących naturalnie w przyrodzie.
b) Technologii wytwarzania przydomowej oczyszczalni
c) organizacji przedsiębiorstwa
W przypadku Deklaracji Właściwości Użytkowych należy zaznaczyć, że w rozporządzeniu z nia 17 listopada 2016 r., Minister Infrastruktury i Budownictwa uszczegółowił wzór i treść krajowej deklaracji właściwości użytkowych oraz sposób jej dostarczania lub udostępniania odbiorcy. Podstawowym sposobem udostępniania jest umieszczenie przez producenta kopii krajowej deklaracji na swojej stronie internetowej, z zachowaniem następujących warunków:
a) należy udostępniać ją przez okres dziesięciu lat od dnia wprowadzenia do obrotu wyrobu budowlanego, objętego tą deklaracją,
b) należy zapewnić, aby zawartość krajowej deklaracji nie była zmieniana po jej udostępnieniu na stronie internetowej;
c) w informacji towarzyszącej oznakowaniu wyrobu budowlanego znakiem budowlanym należy wskazać adres strony internetowej, na której krajowa deklaracja jest udostępniona.
Natomiast sprzedawca/dystrybutor udostępniając wyrób budowlany powinien zagwarantować, że deklaracja właściwości użytkowych jest udostępniona odbiorcy wyrobu (np. podać adres strony internetowej producenta, gdzie deklaracja jest umieszczona albo przekazać ją w formie elektronicznej lub papierowej).
Podobna sytuacja występuje w przypadku takich dokumentów jak: Dokumentacja Techniczno-Ruchowa, czy Instrukcja montażu i eksploatacji. Dokumentacja Techniczno-Ruchowa i Instrukcja montażu i eksploatacji to podstawowe dokumenty, które muszą być przekazane każdemu użytkownikowi. Użytkownik natomiast nie ma zakazu udostępniania tych dokumentów osobom trzecim, np. firmie konserwującej urządzenia. Z powyższego wynika, że uznanie powyższych dokumentów za tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jest bezzasadne.
Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji należy traktować, jako bezskuteczne i powinni skutkować zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 r. (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
Ponadto, w świetle wyroków KIO 452/11, 399/11, 100/12 utajnianie raportów potwierdzających dane techniczne i parametry eksploatacyjne urządzenia jest nieuzasadnione. Należy jednocześnie zaznaczyć, że nieuzasadnione utajnienie dokumentów jest naruszeniem przepisów ustawy Pzp.
W świetle powyższego wynika, że uznanie jako tajemnicy przedsiębiorstwa raportu z badań wraz z załącznikami takimi jak: Dokumentacja Techniczno-Ruchowa, Instrukcja montażu i eksploatacji oraz Deklaracją właściwości użytkowych jest niezasadne.
Odpowiedź na pytanie Nr 5
Zamawiający na etapie składania ofert nie wymaga dołączenia raportów z badań wystawionych przez notyfikowane laboratorium.
Pytanie 6
Zamawiający w projekcie umowy § 1. Przedmiot umowy opisuje między innymi układ technologiczny konkretnej przydomowej oczyszczalni ścieków, cytat
Zastosowane urządzenia muszą być oznakowane symbolem CE oraz posiadać Deklarację Zgodności z normą PN-EN 12566 – 3, z pełnym raportem z badań wykonanych w notyfikowanym laboratorium.
Każda indywidualna instalacja składa się z dwóch osobnych zbiorników tj. osadnika gnilnego a następnie bioreaktora SBR. Urządzenia muszą zapewnić możliwość montażu bioreaktora w pewnej odległości od osadnika gnilnego, ponieważ takie rozwiązanie umożliwia wyeliminowanie przepompowni ścieków surowych pomiędzy zbiornikami.
Do budowy należy zastosować oczyszczalnie ścieków pracujące w układzie technologicznym składającym się ustawionych komór realizujących następujące procesy jednostkowe:
- osadnik (komora beztlenowa)
- osad czynny (komora tlenowa)
Osadnik jako pierwszy element instalacji musi spełniać następujące funkcje:
- magazynowanie osadu pierwotnego (pochodzącego z osadnika) i nadmiernego (pochodzącego z reaktora) oraz funkcje zbiornika buforowego,
- zatrzymanie substancji opadających i zawiesiny,
-magazynowanie ścieków bytowo – gospodarczych,
- niwelowanie wahań obojętności i obciążeń dopływających ścieków.
Reaktor znajdujący się za osadnikiem musi spełniać następujące funkcje:
- tlenowe oczyszczanie ścieków bytowo – gospodarczych pochodzących z osadnika,
- dekantacja osadu i odprowadzenie oczyszczonych ścieków
W celu wyeliminowania problemów wynikających z nierównomierności w dopływie ścieków osadnik musi posiadać funkcję sekwencyjnego dozowania ścieku do bioreaktora.
Działanie oczyszczalni ścieków jest pilotowane przez mikroprocesor, który steruje kompresorem i elektrozaworami w celu rozdziału prądu powietrza w różnych podnośnikach oraz w systemie napowietrzania przez dyfuzory membranowe.
Ścieki oczyszczone zostają skierowane na drenaż rozsączający.
Procesy biologiczne zachodzą dzięki obecności bakterii tlenowych i łatwej cyrkulacji powietrza.
Mikroorganizmy prowadzą biodegradację substancji organicznych do związków mineralnych. Gazy pochodzące z fermentacji są odprowadzane przez otwór dekompresyjny, a następnie system niezależnej wentylacji”.
Czy zamawiający przewiduje w projekcie umowy § 1. Przedmiot umowy zmiany w przypadku wyboru urządzeń równoważnych i jednocześnie spełniających warunki postępowania?
Zdaniem pytającego wybór urządzeń równoważnych spowoduje konieczność zmian w projekcie umowy § 1. Przedmiot umowy.
Odpowiedź na pytanie Nr 6
Zamawiający nie przewiduje zmiany umowy w zakresie § 1 przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów, urządzeń, produktów lub wyrobów pod warunkiem zachowania parametrów określonych w projekcie budowlanym i SIWZ, które nie powodują konieczności zmiany opisu przedmiotu zamówienia umowy.
Pytanie 7
Zamawiający w projekcie umowy wymaga „zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji powykonawczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu”
Zapisy powyższe są nieprecyzyjne i niejednoznaczne. Zakres prac przewidziany tymi zapisami jest niedookreślony i jednocześnie nie ma odzwierciedlenia w SIWZ i w pozostałych dokumentach przetargowych. Niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia to niezgodność z art. 29 ust. 1 Pzp poprzez opisanie przedmiotu zamówienia w sposób niejednoznaczny i niewyczerpujący, za pomocą niedostatecznie dokładnych i niezrozumiałych określeń, nieuwzględniający wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty
W związku z powyższym prosimy o precyzyjne sformułowanie oczekiwań Zamawiającego w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań, czyli jakie próby i badania – (nazwa i ich ilość) należy wykonać na dzień odbioru końcowego?
Odpowiedź na pytanie Nr 7
Zamawiający będzie żądał przedłożenia wyników badań BZT-5, ChZT, zawiesiny ogólnej w 5 losowo wybranych oczyszczalniach oraz prób szczelności przewodów instalacji kanalizacyjnej oraz wbudowanych zbiorników wszystkich wykonanych oczyszczalni, zgodnie z dokumentacją budowlaną.
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-07-12 14:46
KD. 271.9.2018.GE
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Korekta błędu pisarskiego
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński oraz budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki”
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579
z późn. zm.) Zamawiający informuje, że:
1) Otwarcie ofert odbyło się dnia 16.07.2018 r. godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego :
87-220 Radzyń Chełmiński, ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, pok. Nr 1;
2) kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie:
I części zamówienia wynosi: 112.000,00zł
II części zamówienia wynosi: 820.300,00zł
III części zamówienia wynosi: 772.000,00zł
3) oferty w terminie złożyli następujący Wykonawcy:
Nr oferty |
Firma oraz adres wykonawcy |
Cena |
Okres gwarancji |
Termin wykonania zamówienia |
Warunki płatności |
||||
I część |
II część |
III część |
I część |
II część |
III część |
|
|
||
1.
|
EKO-BUD Agnieszka Żołędowska
ul. Ziołowa 1A 87-800 Włocławek woj. kujawsko-pomorskie |
----------- |
-------- |
735.540,00zł |
----------- |
----------- |
60 miesięcy |
Do dnia 30.04.2019r. |
przelewem w terminie do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
2.
|
ALU-MIX Firma Inwestycji Budowlanych Adrian Mika
ul. Gołdapska 31 19-400 Olecko woj. warmińsko-mazurskie
|
----------- |
-------- |
570.720,00zł |
----------- |
----------- |
60 miesięcy |
Do dnia 30.04.2019r. |
przelewem w terminie do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
3.
|
Zakład Usług Wiertniczych „STUDWIERT” Piotr Kurkowski
Pokrzywno 132 86-330 Mełno woj. kujawsko-pomorskie
|
----------- |
978.704,69zł |
----------- |
----------- |
48 miesięcy |
------------- |
Do dnia 30.04.2019r. |
przelewem w terminie do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
4.
|
ELTOM Tomasz Zacharski
ul. Podgrodzie 10 87-220 Radzyń Chełmiński woj. kujawsko-pomorskie |
145.140,00zł |
----------- |
-------- |
60 miesięcy |
----------- |
-------- |
Do dnia 31.08.2018r. |
przelewem w terminie do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
5.
|
HYDROGEOWIERT GRUDZIĄDZ Mirosław Szałkowski
ul. Grudziądzka 2 87-330 Jabłonowo Pomorskie woj. kujawsko-pomorskie |
198.000,00zł |
800.000,00zł |
760.000,00zł |
60 miesięcy |
60 miesięcy |
60 miesięcy |
I część zamówienia: Do dnia 31.08.2018r. II część zamówienia: Do dnia 30.04.2019r. III część zamówienia: Do dnia 30.04.2019r. |
przelewem w terminie do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury |
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-07-16 14:01
- informacja z otwarcia ofert - skan (PDF)334.21kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia informacji: 2018-07-16
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-07-16 14:03
- załącznik do informacji (DOCX)15.69kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia informacji: 2018-07-16
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-07-16 14:03
- informacja z otwarcia ofert (korekta błedu pisarskiego) (PDF)386.55kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia informacji: 2018-08-08
- opublikował: Damian Grubichdata dodania: 2018-08-08 13:49
Radzyń Chełmiński, dn.20.07.2018 r.
KD.271.9.2018.GE
Do wszystkich Wykonawców
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński oraz budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki” /nr sprawy KD.271.9.2018/.
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Radzyń Chełmiński oraz budowa zbiornika retencyjnego wody przy SUW Mazanki” /nr sprawy KD.271.9.2018/.
W części I zamówienia jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 4:
ELTOM Tomasz Zacharski
ul. Podgrodzie 10, 87-220 Radzyń Chełmiński /woj. kujawsko - pomorskie/.
Uzasadnienie prawne i faktyczne wyboru najkorzystniejszej oferty:
- zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- oferta w/w Wykonawcy jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert: cena i okres gwarancji – 100,00 pkt.
W części II zamówienia jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 5:
HYDROGEOWIERT GRUDZIĄDZ Mirosław Szałkowski
ul. Grudziądzka 2, 87-330 Jabłonowo Pomorskie /woj. kujawsko - pomorskie/.
Uzasadnienie prawne i faktyczne wyboru najkorzystniejszej oferty:
- zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- oferta w/w Wykonawcy jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert: cena i okres gwarancji – 100,00 pkt.
W części III zamówienia jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2:
ALU-MIX Firma Inwestycji Budowlanych Adrian Mika
ul. Gołdapska 31, 19-400 Olecko /woj. warmińsko-mazurskie/.
Uzasadnienie prawne i faktyczne wyboru najkorzystniejszej oferty:
- zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- oferta w/w Wykonawcy jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert: cena i okres gwarancji – 100,00 pkt.
Następujący wykonawcy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu i uzyskali pkt. zgodnie z tabelą przedstawioną poniżej.
Nr oferty |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Liczba uzyskanych punktów wg kryterium cena i okres gwarancji |
||||||||
Cena |
Okres gwarancji |
Łączna punktacja |
||||||||
I część |
II część |
III część |
I część |
II część |
III część |
I część |
II część |
III część |
||
1 |
EKO-BUD Agnieszka Żołędowska ul. Ziołowa 1A 87-800 Włocławek woj. kujawsko-pomorskie |
- |
- |
46,56pkt |
- |
- |
40,00pkt |
- |
- |
86,56 pkt |
2 |
ALU-MIX Firma Inwestycji Budowlanych Adrian Mika ul. Gołdapska 31 19-400 Olecko woj. warmińsko-mazurskie |
- |
- |
60,00pkt |
- |
- |
40,00pkt |
- |
- |
100,00 pkt |
3 |
Zakład Usług Wiertniczych „STUDWIERT” Piotr Kurkowski Pokrzywno 132 86-330 Mełno woj. kujawsko-pomorskie |
- |
49,04 pkt |
- |
- |
20,00pkt |
- |
- |
69,04 pkt |
- |
4 |
ELTOM Tomasz Zacharski ul. Podgrodzie 10 87-220 Radzyń Chełmiński woj. kujawsko-pomorskie |
60,00pkt |
- |
- |
40,00pkt |
- |
- |
100,00 pkt |
- |
- |
5 |
HYDROGEOWIERT GRUDZIĄDZ Mirosław Szałkowski
ul. Grudziądzka 2 87-330 Jabłonowo Pomorskie woj. kujawsko-pomorskie |
43,98pkt |
60,00 pkt |
45,06 pkt |
40,00 pkt |
40,00pkt |
40,00 pkt |
83,98 pkt |
100,00 pkt |
85,06 pkt |
Metryka
- opublikował: Gabriela Erdmańskadata dodania: 2018-07-20 13:00