BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

  • Informacje Urzędu »
  • Ogłoszenia i komunikaty »

Folie rolnicze - zapytanie ofertowe

Burmistrz Miasta i Gminy Radzyn Chełmiński zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór, transport i przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Radzyń Chełmiński.

Zamówienie publiczne realizowane jest na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm.) oraz Zarządzenie Nr 111/2020 Burmistrza Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński z dnia 31.12.2020r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż 130.000,00 zł.

Zamawiający:

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński

Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9

87-220 Radzyń Chełmiński

 

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński , tj. folii rolniczej, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag.

    Zamawiający wskaże miejsce na terenie gminy Radzyń Chełmiński, do którego rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.

    Szacunkowa masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia została ustalona na podstawie złożonych przez zainteresowanych producentów rolnych zgłoszeń i wynosi:
  • folia rolnicza – 20,20 Mg
  • siatka do owijania balotów – 4,00 Mg
  • sznurek do owijania balotów – 0,10 Mg
  • opakowania po nawozach – 3,90 Mg
  • opakowania typu Big-Bag – 4,18 Mg

Razem szacunkowo: 32,38 Mg.

Podana ilość odpadów może ulec zmianie w zależności od rezygnacji lub wytworzenia przez zinwentaryzowanych rolników dodatkowych odpadów.

2. Zakres przedmiotu zamówienia:

    1. ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń,
    2. załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów,
    3. transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,
    4. rozładunek i unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag.


      Przedmiot zamówienia będzie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 30.09.2023r.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedstawiona oferta musi obejmować w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

5. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem,

  • dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia,

  • posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu.

 

6. Formularz ofertowy (załącznik nr 1) oraz pozostałe dokumenty, jeśli Zamawiający określił wzory w formie załączników do Zapytania winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do ich treści.

7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi odpowiadać treści Zapytania. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zapewniającej pełną czytelność jej treści.

8. Termin składania ofert – do dnia 27.03.2023r. do godziny: 14:00.

9. Ofertę oraz pozostałe dokumenty wymienione w punkcie 6, należy złożyć pisemnie, osobiście w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie, biuro Nr 1 w godz. od 7.15 do 15.15 lub przesłać na adres Zamawiającego, tj. Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, lub elektronicznie na adres sekretariat@radzynchelminski.eu

10. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data i godzina jej dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego czy zlecenia dostarczenia pocztą kurierską.

11. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje 100% cena.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian warunków zapytania ofertowego w uzasadnionych przypadkach, a także jego odwołania, unieważnienia lub zakończenia postępowania bez wyboru ofert, nie podając przyczyn.

Ponadto Zamawiający informuje, że umowa z Wykonawcą zostanie zawarta po przyznaniu dofinansowania i zawarciu umowy przez Zamawiającego z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na dofinansowanie przedsięwzięcia pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”.

13. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Sylwia Liszaj tel. 56 6886 001 w. 136.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy

  2. Wzór umowy

  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków

  4. Klauzula informacyjna

  • opublikował: Damian Grubich
    data publikacji: 2023-03-20 14:02
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-09 18:19:37
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net