BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

  • Zamówienia publiczne »
  • Archiwum zamówień publicznych 2005 - 2012 »
  • Ogłoszenia o przetargach 2010 r. »

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA ROBOT BUDOWLANE

Nazwa zamówienia:
„Budowa trybun, chodników i parkingu przy pełnowymiarowym boisku do piłki nożnej  w Radzyniu Chełmińskim”. (nr sprawy BPK – 341-2/10)

  1. Nazwa i adres zamawiającego:
    GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI
    w imieniu których postępowanie prowadzi Burmistrz Miasta i Gminy Krzysztof Chodubski
    ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
    87-220 Radzyń Chełmiński
    Tel. (56) 688 60 01, Fax (56) 688 60 87
    NIP 876-23-08-769   REGON 000527486
    e-mail: sekretariat@radzynchelminski lub budownictwo@radzynchelminski.eu
    adres strony internetowej: http://bip.radzynchelminski.pl/
     
  2. Określenie trybu zamówienia
    Przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy Prawo zamówień publicznych.
     
  3. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /SIWZ/
    SIWZ można uzyskać w siedzibie zamawiającego, pocztą, faksem lub drogą elektroniczną na podstawie wniosku o jej przekazanie lub pobrać ze strony zamawiającego /wskazana w pkt.1/ - link zamówienia publiczne, SIWZ jest bezpłatna.
     
  4. Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:
     Kody CPV:
    45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,
    45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów,
    45233222-1 - Roboty w zakresie chodników,
    45232130-2 – Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody
    burzowej.
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane:
    „Budowa trybun, chodników i parkingu przy pełnowymiarowym boisku do piłki nożnej w Radzyniu Chełmińskim”.
    W szczególności przedmiotem zamówienia jest budowa 2 trybun stałych przy boisku do piłki nożnej wraz z utwardzeniem terenu pod trybunami oraz budowa chodników i parkingu w Radzyniu Chełmińskim przy ul. Tysiąclecia.

    Zakres przedmiotu zamówienia:
    1. Wykonanie robót budowlanych polegajacych na budowie trybun, chodników i parkingu przy pełnowymiarowym boisku do piłki nożnej w Radzyniu Chełmińskim przy ul. Tysiąclecia.
    2. Zakres robót obejmuje:
       a)utwardzenie terenu pod 2 trybunami z kostki betonowej o  łącznej powierzchni 169,10 m2 (32,0x4,3 + 9,0x3,5m), z następującym zakresem robót:    wykonanie wykopów - 67,64m3;  podsypka piaskowa gr. 30cm.- 50,73m3;  obrzeża betonowe 8x30x100cm - 97,60m;   podbudowa z chudego betonu B10 gr. 10cm – 16,91m3;  nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8cm. (cegła) na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 5cm. 
       b)budowa 2 trybun stałych z konstrukcji stalowej cynkowanej ogniowo(cynkowana cała konstrukcja),  podesty z blachy ryflowanej aluminiowej, trybuny czterorzędowe z 284 siedziskami z oparciem, kolor siedzisk: niebieski - 218 szt., kolor czerwony – 66 szt. Siedziska o wymiarach: wysokość oparcia – 36 cm, szerokość – 41 cm, głębokość – 37 cm. Zastosowano gotowe systemy trybun stacjonarnych dostępnych w handlu, ustawianych na utwardzonej powierzchni z kostki betonowej, długość trybun: 9,0m i 31,0m. Pod siedziskami oraz na klatkach schodowych zastosować pionowe, ocynkowane blachy uniemożliwiające wpadanie elementów pod trybuny; na trybunach zastosować bariery boczne i tylne, stalowe, cynkowane ogniowo. Ramy konstrukcji należy wyposażyć w regulowane stopki umożliwiające kompensacje ewentualnych nierówności terenu do 10cm.      
       c)budowa parkingu na 14 miejsc postojowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,6x5,0m, oraz 2 miejsca postojowe dla autobusów o wymiarach 15,0x4,0m w następującym zakresie robót: podkład z ubitej podsypki piaskowa Id=0,7 o grubości 30cm – 315,0m3,  obrzeża betonowe 8x30x100cm – 110,0m, podbudowa z chudego betonu B10 gr. 12cm – 126,0m3, nawierzchnia   z kostki brukowej betonowej („cegła”) , na podsypce cementowo- piaskowej 1:4 o grubości 5 cm, - powierzchnia 1050,0m2 , kostka o grubości 8cm, kolor szary, oznaczenie miejsc postojowych kostką grafitową  gr. 8cm.
       d)kanalizacji deszczowej parkingu z następującym zakresem robót: wykopy-43,132m3; podsypka piaskowa gr. 15cm(32,5x(1,0x0,15) = 4,875m3; kanały z rur PVC- 32,5m; podłoża z betonu – 0,399m3; studnie rewizyjne w tym separator olejowy - 4 szt;  zasypanie wykopów – 23,582m3.
       e)budowa chodników z następującym zakresem robót: wykopy – 276,5m3; podkład z ubitej podsypki piaskowej Id-0,7 o gr. 30cm- 207,38m3; obrzeża betonowe 8x30x100cm – 692,0m; podbudowa z chudego betonu B10 gr. 10cm – 69,125m3; nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 5cm -  pow. całkowita  691,25m2.
       f)ziemia z wykopów – nie występuje konieczność wywozu.
       g)zamawiający udostępni przykładowy rysunek trybun.
       h)obsługa geodezyjna – zapewnia Zamawiający.
    3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i przedmiar robót.
    4. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia (różne poziomy terenu), a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
    5. Wymagany okres gwarancji na roboty budowlano-instalacyjne to 60 miesięcy, natomiast na wyroby i urządzenia to minimum 24 miesiące licząc od dnia protokólarnego odbioru przedmiotu zamówienia, a jeśli gwarancja producenta przewiduje dłuższy okres gwarancji to na ten czas.
    6. Urządzenia i wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności i posiadać znak CE.
    7. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu umowy, na podstawie przedmiaru robót, który będzie załącznikiem do umowy i dostarczy go do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.
    8. Jeżeli na skutek wystąpienia problemów leżących po stronie Wykonawcy, w tym niezawinionych przez Wykonawcę, realizacja poszczególnych prac, przedmiotu zamówienia miałaby ulec przesunięciu w stosunku do terminów ustalonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu umowy, to Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego z odpowiednim, tj. nie krótszym niż 5 dni, wyprzedzeniem w celu ustalenia przez strony zmian w harmonogramie, z zastrzeżeniem treści zdania następnego. Wszelkie propozycje wprowadzenia przez Wykonawcę zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym muszą być należycie uzasadnione i zaakceptowane przez Zamawiającego, ale nie będą one wpływać w żadnym zakresie na zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy ani na zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, chyba że zmiana terminu wynikać będzie z działania siły wyższej.

      Warunki i zasady realizacji zamówienia:
      Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy.
       
  5. Możliwość składania ofert częściowych
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  6. Możliwość składania ofert wariantowych
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin wykonania zamówienia
    do 30 czerwca 2010 r.
  8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz dokumenty i oświadczenia jakie należy przedstawić:
    O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się osoby (wykonawcy), które/rzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:
    1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
      W celu potwierdzenia faktu posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy winni udokumentować fakt realizacji przynajmniej jednej robot budowlanej (roboty brukarskie) odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. Wykonawcy wini wykazać w/w roboty w wykazie robót stanowiącym załącznik do SIWZ oraz przedstawić dokument potwierdzające, iż zostały one wykonane należycie /np. w formie listów referencyjnych/.
    3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
      Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane oraz posiadają niezbędne narzędzia   i urządzenia techniczne do realizacji przedmiotu zamówienia.
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
      Wykonawcy winni przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

      Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: „spełnia”/”nie spełnia” poszczególnych warunków w oparciu o złożone dokumenty.

      Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm
      Ponadto nie dopuszcza się składania ofert, które nie będą zawierały dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ, tj.:

      6.1 Aktualny /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert/ odpis właściwego rejestru (osoba fizyczna – aktualny odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

      6.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składowania ofert.

      6.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
      przed upływem terminu składania ofert.

      6.4 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22  ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. stanowiące załącznik  nr 2 do SIWZ.

      6.5 Oświadczenie wykonawcy o braku podstawy wykluczenia na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm.

      6.6 Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania, spełniania warunków wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5.

      6.7. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6.

      6.8 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
      osobami wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7.

      6.9 Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8.

      6.10 Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

      Pozostałe dokumenty:

      6.11 Kosztorys ofertowy.

      6.12 Dowód wpłaty wadium lub poświadczona kopia wpłaty wadium w innej formie.

      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
      korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      W przypadku, gdy wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. 6.4 niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez założenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w punktach: 6.1, 6.2, 6.3. i 6.5.
      Wykonawca w formularzu ofertowym określa czy i w jakim zakresie powierzy wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
       
  9. Informacja na temat wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta zł 00/100).
    1. Forma wniesienia wadium
      Wadium może być wniesione w:
      pieniądzu,
      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
      - gwarancjach bankowych,
      - gwarancjach ubezpieczeniowych,
      - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2
      ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
    2. Termin i miejsce wniesienia wadium
      W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego wadium Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 najpóźniej do dnia 15 marca 2010 r. do godz. 10.00. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego w tym terminie. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty.
      W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych, oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

      Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona.
      Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
      Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy.

      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
      1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
      2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
      3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
      4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

        Zwrot wadium
        1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 4a.
        2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiając zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu    zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
        3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
        4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
    Cena brutto stanowi 100% wartości kryterium. Wartości punktowe ofert zostanę przeliczone zgodnie z algorytmem podanym w punkcie 13 SIWZ.
  11. Miejsce i termin składania ofert
    Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego (87-220 Radzyń Chełmiński, ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9), w pok. Nr 1 do dnia 15_marca 2010 r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 10.30 w siedzibie zamawiającego – pok. Nr 1 /parter/. Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną odesłane wykonawcom bez ich otwierania.
  12. Termin związania ofertą
    30 dni od terminu składania ofert.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.  z późn. zmianami.
  14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  16. Szczegółowe informacje można uzyskać od pn. do pt. w godz. 7.15-15.15 pod nr 56 688 60 01 wew. 33 – Pan Andrzej Faltynowski oraz pod nr wew. 40 – Pan Piotr Kozłowski.

Ogłoszenie ukazało się na stronach Urzedu Zamówień Publicznych pod numerem 43041-2010. Data zamieszczenia: 26.02.2010 r.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Piotr Kozłowski
    data wytworzenia: 2010-02-26
  • opublikował: Damian Grubich
    data publikacji: 2010-02-26 17:01
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 02:21:27
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net