BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

  • Nabór pracowników »
  • Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy »

ogłoszenie o naborze

KD.2110.2.2024.AS

 

Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński

ogłasza nabór na stanowisko pracy:

Sekretarz Gminy w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

 

 

I. Nazwa i adres jednostki

Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9

87-220 Radzyń Chełmiński

II. Określenie stanowiska

Sekretarz Gminy

 

III. Wymagania niezbędne:

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.) – pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która:

1. jest obywatelem polskim,

2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj. posiada wykształcenie wyższe,

4. posiada co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni straż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,

5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

IV. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, pracy w zespole.

3. Kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność.

4. Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych.

 

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Organizacja pracy Urzędu Gminy, koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska.

2. Nadzór nad organizacją pracy, przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem dokumentów i informacji.

3. Przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu.

4. Wspomaganie Burmistrza przy ustalaniu zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności dla pracowników Urzędu oraz podział zadań między referaty.

5. Przyjmowanie ostatniej woli spadkodawcy w trybie i na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.

6. Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza.

7. Nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Burmistrza i rady Gminy.

8. Dekretowanie poczty.

9. Udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach jej Komisji.

10. Usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr.

11. Kontrola dyscypliny pracy.

12. Nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie.

13. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania pism, interpelacji, skarg i wniosków.

14. Nadzór nad wyborami i referendami.

15. Sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Burmistrza.

16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze w budynku Urzędu.

3. Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych)

4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

 

VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny,

2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,

6. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,

7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

8. podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych 
w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,

9. oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze.

10. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.

11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.

 

IX. Termin i miejsce składania dokumentów.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” w terminie do dnia 10 czerwca 2024r. do godz. 9.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góral
    data wytworzenia: 2024-05-29
  • opublikował: Damian Grubich
    data publikacji: 2024-05-29 12:28
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-07-01 22:05:21
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net