ogłoszenie o naborze
KD.2110.2.2024.AS
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy:
Sekretarz Gminy w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Sekretarz Gminy
III. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.) – pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która:
1. jest obywatelem polskim,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj. posiada wykształcenie wyższe,
4. posiada co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni straż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, pracy w zespole.
3. Kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność.
4. Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Organizacja pracy Urzędu Gminy, koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska.
2. Nadzór nad organizacją pracy, przestrzeganiem regulaminu pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem dokumentów i informacji.
3. Przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu.
4. Wspomaganie Burmistrza przy ustalaniu zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności dla pracowników Urzędu oraz podział zadań między referaty.
5. Przyjmowanie ostatniej woli spadkodawcy w trybie i na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
6. Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza.
7. Nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Burmistrza i rady Gminy.
8. Dekretowanie poczty.
9. Udział w sesjach Rady Gminy i posiedzeniach jej Komisji.
10. Usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr.
11. Kontrola dyscypliny pracy.
12. Nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w Urzędzie.
13. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania pism, interpelacji, skarg i wniosków.
14. Nadzór nad wyborami i referendami.
15. Sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Burmistrza.
16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze w budynku Urzędu.
3. Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych)
4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny,
2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
6. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,
7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8. podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,
9. oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze.
10. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
11. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” w terminie do dnia 10 czerwca 2024r. do godz. 9.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-05-29
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2024-05-29 12:28
załącznik nr 1
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-05-29 12:35
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-05-29
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-05-29 12:34
Informacja o wyniku naboru
KD.2110.2.2024.AS
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze – Sekretarza Gminy w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim.
Stanowisko: Sekretarz Gminy
Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm.) informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko został wybrany:
Pan Przemysław Ślusarski zamieszkały Nowa Wieś.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Przemysław Ślusarski spełnił wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze oraz w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się bardzo dobrą znajomością zagadnień niezbędnych do prawidłowego wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
drukuj (Informacja o wyniku naboru)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-06-12
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-06-12 14:00