ogłoszenie o naborze
KD.2110.4.2024.AS
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
inspektora ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Inspektor ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych
III. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) – pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która:
1. jest obywatelem polskim,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:
posiada wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy,
4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
2. Umiejętność obsługi komputera.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych, w tym ze środków europejskich i krajowych,
-
analiza informacji o możliwych zewnętrznych źródłach finansowania zadań gminy i zadań jednostek gminnych,
-
przygotowanie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie wskazanych zadań, nadzór nad realizacją projektów (w szczególności sprawozdawczość, monitoring wskaźników, działania informacyjno-promocyjne, kontakt z instytucją finansującą), zgodnie z warunkami umowy o dofinansowanie,
-
stała współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi gminy na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie, wdrażania projektu oraz w okresie trwałości projektu,
-
koordynowanie prac pracowników wyznaczonych do realizacji projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,
-
udzielanie informacji gminnym jednostkom organizacyjnym, przedsiębiorcom, rolnikom i organizacjom pozarządowym z zakresu możliwości skorzystania ze środków zewnętrznych,
-
koordynowanie procesu przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
8) inne zadania powierzone przez Burmistrza.
9) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji poleceń Burmistrza.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze w budynku Urzędu.
3. Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych)
4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny,
-
życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,9. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na
określonym stanowisku.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Inspektora” w terminie do dnia 08 października 2024r. do godz. 9.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie
nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-09-26
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-09-26 13:42
ogłoszenie o naborze - załącznik
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-09-26 13:52
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-09-26 13:43