Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Budownictwa i Gospodarki Wodno-Ściekowej
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Budownictwa i Gospodarki
Wodno-Ściekowej
III. Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która:
1. jest obywatelem polskim,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:
a) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane: administracja , ochrona środowiska),
4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawa ochrony środowiska
wraz z aktami wykonawczymi, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawy
z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Umiejętność obsługi komputera.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami niebezpiecznymi w zakresie likwidacji
wyrobów zawierających azbest.
2. Sporządzanie wykazów zawierających informacje o zakresie korzystania ze środowiska oraz
o wysokości należnych opłat.
3. Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska oraz prowadzenie związanej z tym
sprawozdawczości.
4. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej.
5. Monitoring wody i ścieków.
6. Realizacja zadań wynikających z ustawy: o ochronie środowiska, o ochronie przyrody,
o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Prawo wodne.
7. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii (w tym: wydawanie
zezwoleń na uprawę maku).
8. Prowadzenie zadań z zakresu realizacji ustawy o ochronie zwierząt.
9. Działania w zakresie zapobiegania likwidacji skutków klęsk żywiołowych i niekorzystnych zjawisk
atmosferycznych.
10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2. stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze budynku Urzędu,
3. budynek urzędu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy,
podjazdów itp.),
4. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
5. częste kontakty z interesantami,
6. stanowisko wymaga mobilności i gotowość do wyjazdów służbowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny,
-
życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku, gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz że kandydat korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.),
-
oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
-
Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora ” w terminie do dnia 4 lipca 2017r. do godz. 10.00 w Urzędzie Miasta i Gminy
w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. urzędu.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
drukuj (Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Budownictwa i Gospodarki Wodno-Ściekowej)
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-06-23 12:32
wyniki naboru Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Budownictwa i Gospodarki Wodno-Ściekowej
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
informuje
o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Pl. Tow. Jaszczurczego 9
Stanowisko: Podinspektor
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Sylwia Liszaj zamieszkała Czeczewo.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Po dokonaniu analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wybrała Panią Sylwię Liszaj. Wybrana kandydatka spełniła kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka posiada odpowiednie wykształcenie.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Pani Sylwia Liszaj wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień niezbędnych do prawidłowego wykonywania pracy na ww. stanowisku.
drukuj (wyniki naboru Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Budownictwa i Gospodarki Wodno-Ściekowej)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2017-07-14
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2017-07-14 14:21
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2017-07-14 14:18