ogłoszenie naboru
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Podinspektor
III. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) do naboru może przystąpić osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- posiada minimum 3 letni staż pracy w administracji samorządowej (umowa o pracę),
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy – Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, ustawy -
Kodeks pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy
Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych. - Umiejętność obsługi komputera.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy materialnej dla uczniów.
- Prowadzenie całości spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych
pracowników pracodawcom, którzy zawarli z młodocianymi pracownikami umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego. - Prowadzenie całości spraw wynikających z działu X Rozdziału IX Kodeksu pracy w zakresie środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego.
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania pracowników w ramach robót
publicznych i prac interwencyjnych, staży i przygotowań zawodowych itp. oraz całości spraw związanych z ich zatrudnianiem i rozwiązaniem stosunku pracy. - Sporządzanie wniosków o refundację kosztów zatrudnienia wynikających z zawartych umów i porozumień.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze budynku Urzędu,
- budynek urzędu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- częste kontakty z interesantami.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny,
-
życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku, gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz że kandydat korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.),
-
oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora” w terminie do dnia 3 listopada 2017r. do godz. 9.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. urzędu.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Burmistrz Miasta i Gminy
Krzysztof Chodubski
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-10-23 14:41
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2017-10-23 14:40
wynik naboru
KD.2110.4.2017.GE
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
informuje
o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Pl. Tow. Jaszczurczego 9
Stanowisko: Podinspektor
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Stempska zamieszkała Radzyń Chełmiński.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Po dokonaniu analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wybrała Panią Agnieszkę Stempską. Wybrana kandydatka spełniła wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka posiada odpowiednie wykształcenie oraz wymagany staż pracy.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Pani Agnieszka Stempska wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień niezbędnych do prawidłowego wykonywania pracy na ww. stanowisku.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubskidata wytworzenia: 2017-11-14
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2017-11-14 17:16