ogłoszenie o naborze
KD.2110.3.2024.AS
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Podinspektor
III. Wymagania niezbędne:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) – pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która:
1. jest obywatelem polskim,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:
posiada wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 3 letni staż pracy,
4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
IV. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawa ochrony środowiska wraz z aktami wykonawczymi, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
2. Umiejętność obsługi komputera.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami niebezpiecznymi w zakresie likwidacji wyrobów zawierających azbest.
2. Sporządzanie wykazów zawierających informacje o zakresie korzystania ze środowiska oraz
o wysokości należnych opłat.
3. Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska oraz prowadzenie związanej z tym
sprawozdawczości.
4. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej.
5. Monitoring wody i ścieków.
6. Realizacja zadań wynikających z ustawy: o ochronie środowiska, o ochronie przyrody,
o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Prawo wodne.
7. Prowadzenie zadań z zakresu realizacji ustawy o ochronie zwierząt.
8. Działania w zakresie zapobiegania likwidacji skutków klęsk żywiołowych i niekorzystnych zjawisk atmosferycznych.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.
10. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji poleceń Burmistrza.
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze
w budynku Urzędu.
3. Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych)
4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
-
List motywacyjny,
-
życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
-
kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,9. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na
określonym stanowisku.
List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora” w terminie do dnia 08 października 2024r. do godz. 9.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie
nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góraldata wytworzenia: 2024-09-26
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-09-26 13:54
ogłoszenie o naborze - załącznik
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-09-26 13:56
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-09-26 13:55