Informacja o wynikach naboru
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko Podinspektora
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim.
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Paulina Puzon zamieszkała w Jarantowicach.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Paulina Puzon w pełni spełnia kryteria formalne określone w ogłoszeniu o naborze. W/w posiada wyższe wykształcenie oraz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji publicznej oraz uzyskała maksymalną liczbę punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień z zakresu: Prawa o aktach stanu cywilnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o opłacie skarbowej, aplikacji Źródło.
Ponadto Pani Paulina Puzon potrafi obsługiwać komputer oraz zna programy potrzebne do wykonywania pracy na danym stanowisku.
Burmistrz Miasta i Gminy
Krzysztof Chodubski
drukuj (Informacja o wynikach naboru)
Metryka
- opublikował: Damian Grubichdata publikacji: 2015-04-29 12:30
Ogloszenie naboru na stanowisko
Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
ogłasza nabór na stanowisko pracy
Podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
II. Określenie stanowiska
Stanowisko pracy: Podinspektor w Referacie Spraw Obywatelskich i USC
III. Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:
a) wykształcenie wyższe (preferowane: administracja , prawo), - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
IV. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień z zakresu: Prawa o aktach stanu cywilnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o opłacie skarbowej,
- znajomość aplikacji Źródło,
- umiejętność obsługi komputera
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2014r., poz.1741 z późn. zm.),
- Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (t.j.: Dz.U. z 2015r., poz. 388),
- Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 6 sierpnia 2010r. o dowodach osobistych (Dz.U.z 2010r., Nr 167, poz. 1131 z późn. zm.).
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na piętrze w budynku Urzędu,
- budynek urzędu nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- częste kontakty z interesantami.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku, gdy kandydat jest zatrudniony u innego pracodawcy,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz że kandydat korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r. poz. 1202)
IX. Termin i miejsce składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora” w terminie do dnia 20 kwietnia 2015r. do godz. 13.00 w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. urzędu.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu
rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o prace zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Burmistrz
Miasta i Gminy
Krzysztof Chodubski