BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

  • Nabór pracowników »
  • nabór na stanowisko podinspektora »

ogłoszenie o naborze

KD.2110.3.2024.AS

 

Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński

ogłasza nabór na stanowisko pracy

podinspektora w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

 

 

I. Nazwa i adres jednostki

Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim

Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9

87-220 Radzyń Chełmiński

II. Określenie stanowiska

Stanowisko pracy: Podinspektor

 

III. Wymagania niezbędne:

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) – pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie umowy o pracę na stanowisku urzędniczym może być osoba, która:

1. jest obywatelem polskim,

2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku tj.:

posiada wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 3 letni staż pracy,

4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

 

IV. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość zagadnień z zakresu: ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawa ochrony środowiska wraz z aktami wykonawczymi, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,

2. Umiejętność obsługi komputera.

 

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami niebezpiecznymi w zakresie likwidacji wyrobów zawierających azbest.

2. Sporządzanie wykazów zawierających informacje o zakresie korzystania ze środowiska oraz
o wysokości należnych opłat.

3. Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska oraz prowadzenie związanej z tym
sprawozdawczości.

 

4. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej.

 

5. Monitoring wody i ścieków.

 

6. Realizacja zadań wynikających z ustawy: o ochronie środowiska, o ochronie przyrody,
o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Prawo wodne.

 

7. Prowadzenie zadań z zakresu realizacji ustawy o ochronie zwierząt.

 

8. Działania w zakresie zapobiegania likwidacji skutków klęsk żywiołowych i niekorzystnych zjawisk atmosferycznych.

 

9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza lub bezpośredniego przełożonego.

 

10. Zapewnienie właściwej i terminowej realizacji poleceń Burmistrza.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

2. Stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze
w budynku Urzędu.

3. Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (w budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych)

4. Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych.

 

VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił więcej niż 6 %.

 

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny,

  2. życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,

  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,

  6. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenia o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,

  7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  8. podpisana klauzula informacyjna oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych
    w zakresie szerszym niż wynikają z przepisów ustawy stanowiąca załącznik Nr 1 do ogłoszenia o naborze,

    9. oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na

    określonym stanowisku.

 

List motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna wraz z zgodą oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Opisane kserokopie dokumentów „za zgodność z oryginałem” może dokonać własnoręcznie kandydat.

 

IX. Termin i miejsce składania dokumentów.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Podinspektora” w terminie do dnia 08 października 2024r. do godz. 9.00
w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim pok. Nr 1- sekretariat. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i zakwalifikowali się do następnego etapu rekrutacji (rozmowy kwalifikacyjnej) zostaną poinformowani telefonicznie o terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, dlatego też prosi się zainteresowanych o podanie
nr telefonu, celem potwierdzenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Informację o wyniku naboru upowszechnia się niezwłocznie poprzez opublikowanie
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

 

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Maciej Góral
    data wytworzenia: 2024-09-26
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-09-26 13:54
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-09 20:59:51
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net