Ta strona używa mechanizmu ciasteczek.

Administratorem Twoich danych osobowych jest burmistrz Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Placu Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński.

Ustawienia zgód

Pliki ciastek (z ang. cookies) niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną

Niezbędne pliki ciastek (z ang. cookies) umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony internetowej - bez nich nie byłoby możliwe prawidłowe korzystanie z niniejszej strony internetowej.

wyświetl wykaz wykorzystywanych ciasteczek

Wykaz wykorzystywanych ciastek
Nazwa ciastka Dostawca / domena Okres przechowywania Opis ciastka
_nsid serwer hostingowy / bieżąca domena 1 dzień Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi mechanizmu zabezpieczania przed wywołaniami strony przez np. boty rozsyłające spam.
_cp serwer hostingowy / bieżąca domena 365 dni Ciastko zapisywane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyrażanych zgód przez użytkownika.
PHPSESSID serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez aplikacje oparte na języku PHP (identyfikator ogólnego przeznaczenia używany do obsługi zmiennych sesji użytkownika). Zwykle wartość to liczba generowana losowo, sposób jej użycia może być specyficzny dla witryny, ale dobrym przykładem jest utrzymywanie statusu zalogowanego użytkownika między stronami.
fontsize serwer hostingowy / bieżąca domena 30 dni Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wielkości wyświetlanej czcionki.
jezyk_www serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wersji językowej strony.
licznikX serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
licznik[X] serwer hostingowy / bieżąca domena 15 minut Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
wersja_gui serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wybranej wizualizacji strony.
bnr[X] serwer hostingowy / bieżąca domena od 1 minuty Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyświetlania banerów z ustawionym czasem karencji (zapis X przyjmuje postać liczby).
  • Przejdź do strony głównej
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści strony
  • Przejdź do mapy serwisu
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do ułatwienia dostępności
  • Deklaracja Dostępności
https://www.bip.gov.pl

Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

Odnośniki

  • Ułatwienia dostępu

    Ułatwienia dostępu

    • domyślna wielkość czcionki
    • duża wielkość czcionki
    • największa wielkość czcionki
    • wysoki kontrast
    • zwiększenie odstępu pomiędzy znakami
    • zwiększenie odstępu pomiędzy wyrazami
    • zwiększenie interlinii
    • wymuszenie podkreślenia linków
    • wyłącz ciemny motyw
  • Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej

    https://www.bip.gov.pl
  • www.radzynchelminski.pl
  • Ważne strony

    Ważne strony

    • Zamówienia publiczne
    • Informacje Urzędu
  • Prześlij uwagę, zgłoszenie

    Przesyłanie uwagi, zgłoszenia

    Prześlij uwagę, zgłoszenie
     
  • Fotokod tej strony

    Fotokod z linkiem do tej strony

    Fotokod

Menu

  • Nasza Gmina
    • Koordynator dostępności
  • Raport gminy
  • WYBORY
    • Wybory Prezydenta RP - 18 maja 2025
    • WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2024
    • WYBORY SAMORZĄDOWE - 7,21 kwietnia 2024
    • Wybory do Sejmu i do Senatu RP - 15 października 2023
    • Wybory Prezydenta RP - 28 czerwiec 2020
    • Wybory Prezydenta RP - 10 czerwca 2020
    • Wybory do Sejmu i do Senatu RP 2019
    • do Parlamentu Europejskiego 2019
    • WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
    • Wybory do Sejmu i Senatu 2015
    • Referendum ogólnokrajowe 2015
    • Wybory Prezydenckie 2015
    • WYBORY SAMORZĄDOWE 2014
    • do Parlamentu Europejskiego 2014
    • (archiwum) Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
    • (archiwum) Wybory Samorządowe 2010
    • (archiwum) Wybory do Sejmu i do Senatu RP 2011
  • Rada Miejska
    • Radni Rady Miejskiej Radzynia Chełmińskiego
    • Komisje
    • Protokoły z sesji
      • 2004r.
      • 2005r.
      • 2006r.
      • 2007r.
      • 2008 r.
      • 2009 r.
      • 2010 r.
      • 2011 r.
      • 2012 r.
      • 2013 r.
      • 2014 r
      • 2015 r.
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Protokoły z posiedzeń komisji
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Budżetu, Finansów i Planowania
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Rolnictwa, Spraw Gospodarczych i Socjalnych
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Protokóły z posiedzenia Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu od 2 maja 2012r. Komisja Polityki Społecznej
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju (od 2018)
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Samorządu Spraw Społecznych i Bezpieczeństwa (od 2018)
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Skarg Wniosków i Petycji (od 2018)
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
    • Projekty uchwał
      • 2004r.
      • 2005r.
      • 2006r.
      • 2007r.
      • 2008 r.
      • 2009 r.
      • 2010 r.
      • 2011 r.
      • 2012 r.
      • 2013 r.
      • 2014 r
      • 2015 r.
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
    • Oświadczenia majątkowe radnych
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2015 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2016 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2017 roku
      • według stanu na koniec kadencji 2014-2018
      • według stanu na początek kadencji 2018-2023
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2018 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2019 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2020 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2021 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2022 roku
      • według stanu na koniec kadencji 2018-2024
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2023 roku
      • według stanu na początek kadencji 2024-2029
    • Transmisje obrad sesji
      • 2018-2023
    • Interpelacje i zapytania
  • Burmistrz Miasta i Gminy
    • Zastępca Burmistrza
    • Sekretarz Gminy
    • Skarbnik Gminy
  • Urząd Miasta i Gminy
    • ESP
    • Regulamin Organizacyjny Urzędu
    • Struktura organizacyjna
    • Oświadczenia majątkowe
      • Burmistrz i Zastępca
      • Sekretarz i Skarbnik
      • Kierownicy jednostek organizacyjnych
      • Pracownicy podpisujący decyzje administracyjne "z up."
      • pozostałe
    • RODO
  • Informacje Urzędu
    • Obwieszczenia
    • Ogłoszenia i komunikaty
    • Ogłoszenia archiwalne
    • Stypendia i zasiłki szkolne
    • Młodociani
    • Pożytek publiczny
    • wnioski o udostępnienie informacji publicznej
  • Petycje
    • do Rady Miejskiej
      • 2025
    • do Urzędu MiG
      • 2024
      • 2025
  • Ochrona sygnalistów
    • zgłoszenia zewnętrzne
  • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia publiczne - platforma zakupowa
    • Plany postępowań
      • Plan postępowań 2017
      • Plan postępowań 2018
      • Plan postępowań 2019
      • Plan postępowań 2020
      • Plan postępowań 2021
      • Plan postępowań 2022
      • Plan postępowań 2023
      • Plan postępowań 2024
      • Plan postępowań 2025
    • archiwum zamówień publicznych
    • Archiwum zamówień publicznych 2005 - 2012
      • ogłoszenia o przetargach 2012 r.
        • Zamówienie na dostawy kamienia wapiennego
        • Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej (unieważniony)
        • Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej
        • Wykonanie terenów rekreacyjnych w Radzyniu Chełmińskim
        • Budowa placu zabaw w Dębieńcu
        • Budowa parku rekreacji, sportu i wypoczynku
        • : Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Tysiąclecia 21
        • Usługi szkoleniowe - projekt Aktywna integracja
      • Ogłoszenia o przetargach 2011 r.
        • Budowa 60 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków
        • zamówienie na dostawy kamienia wapiennego
        • ogłoszenie na usługi szkoleniowe
        • Budowa 87 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków
        • Przebudowa dróg - Mazanki i Gołębiewo
        • zamówienie na udzielenie kredytu
        • Zamówienie na udzielenie kredytu II
        • Dostawa opału dla gminy
        • Odśnieżanie dróg gminnych
        • Zespół Szkoł - zakup oleju napędowego
      • Ogłoszenia o przetargach 2010 r.
        • Ogłoszenia o wynikach przetargów 2010 r. (zamówienia publiczne)
      • Ogłoszenia o przetargach 2009 r.
        • Ogłoszenia o wynikach przetargów 2009 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2008 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2008 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2007 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2007 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2006 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2006 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2005 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2005 rok
  • Przetargi nieruchomości
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
    • 2023
    • 2024
    • 2025
  • Nabór pracowników
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór na stanowisko pracy referenta
    • nabór na stanowisko archiwisty
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • nabór na stanowisko pracy Młodszego referenta
    • nabór na stanowisko inspektora ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
    • nabór na stanowisko referenta (oświata)
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór na stanowisko pracy Zastępcy Kierownika USC
    • Nabór na stanowisko Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór na stanowisko inspektora ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
    • Nabór na stanowisko Podinspektora
    • Nabór na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • Nabór na stanowisko Podinspektora
    • Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim 2022
      • nabór na stanowisko pracy referenta
    • Nabór na stanowisko podinspektora d/s oświaty, zdrowia, kultury i promocji
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim IV
    • Nabór na kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim III
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim II
    • nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • nabór na dyrektora Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór MGOPS na stanowisko pracownik socjalny
    • Nabór pracowników - ogłoszenia archiwalne
      • nabór na stanowisko Kierownika (CIS w Szumiłowie)
      • nabór na stanowisko Podinspektora - obsługa Rady
      • nabór na stanowisko Podinspektora - Podatki
      • nabór na stanowisko Podinspektora - Podatki (2 stanowisko)
      • nabór na stanowisko Podinspektora ds. Obrony Cywilnej
      • nabór na stanowisko Podinspektora
      • nabór na stanowisko Podinspektora ds. budownictwa
      • nabór na stanowisko Podinspektora ds. budownictwa (2)
      • Nabór na stanowisko Podinspektora ds. postępowań wobec dłużników alim.
      • Nabór na stanowisko Podinspektora - obsługa finansowo-księgowa
      • Nabór MGOPS na stanowisko Główny - Księgowy
      • 2 nabór MGOPS na stanowisko Główny - Księgowy
      • nabór M-GBP na stanowisku Główny Księgowy
      • 3 nabór MGOPS na stanowisko Główny - Księgowy
      • nabór na stanowisko Kierownika (CIS w Szumiłowie), 15.10.2009
      • Nabór na stanowiska pracy obsługi projektu CIS
      • Podinspektor w Referacie Spraw Obywatelskich i USC - 08.04.2015
      • Kierownik Referatu Usług Komunalnych
      • Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Budownictwa i Gospodarki Wodno-Ściekowej
      • nabór na stanowisko podinspektor do spraw Oświaty, Zdrowia, Kultury i Promocji
      • nabór na stanowsko podinspektor w Referacie Usług Komunalnych
      • nabór na stanowsko: podinspektor
    • nabór MGOPS na stanowisko pracownik socjalny
  • Finanse i majątek gminy
    • Budżet Gminy
      • Budżet Gminy 2005 rok
      • Budżet Gminy 2006 rok
      • Budżet Gminy 2007 rok
      • Budżet Gminy 2008 rok
      • Budżet Gminy 2009 rok
      • Budżet Gminy 2010 rok
      • Budżet Gminy 2011 rok
      • Budżet Gminy 2012 rok
      • Budżet Gminy 2013 rok
      • Budżet Gminy 2014 rok
      • Budżet Gminy 2015 rok
      • Budżet Gminy 2016 rok
      • Budżet Gminy 2017 rok
      • Budżet Gminy 2018 rok
      • Budżet Gminy 2019 rok
      • Budżet Gminy 2020 rok
      • Budżet Gminy 2021 rok
      • Budżet Gminy 2022 rok
      • Budżet Gminy 2023 rok
      • Budżet Gminy 2024 rok
      • Budżet Gminy 2025 rok
    • Dług publiczny
      • Dług publiczny 2005
      • Dług publiczny 2006
      • Dług publiczny 2007
      • Dług publiczny 2008
      • Dług publiczny 2009
    • Pomoc publiczna
    • Informacja z wykonania budżetu gminy
      • 2005 rok
      • 2006 rok
      • 2007 rok
      • 2008 rok
      • 2009 rok
      • 2010 rok
      • 2011 rok
      • 2012 rok
      • 2013 rok
      • 2014 rok
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
      • 2007
      • 2008
      • 2009
      • 2010
      • 2011
      • 2012
      • 2013
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Dotacje
    • Majątek Gminy
    • Interpretacje indywidualne
    • sprawozdania RB
    • bilanse
      • UMiG
        • 2024
      • Klub Dziecięcy
        • 2024
      • MIASTO I GMINA
        • 2024
  • Jednostki
    • Jednostki pomocnicze
      • Sołectwa
        • Sołectwo Czeczewo
        • Sołectwo Dębieniec
        • Sołectwo Gawłowice
        • Sołectwo Gołębiewo
        • Sołectwo Kneblowo
        • Sołectwo Mazanki
        • Sołectwo Nowy Dwór
        • Sołectwo Radzyń Chełmiński
        • Sołectwo Radzyń Wieś
        • Sołectwo Radzyń Wybudowanie
        • Sołectwo Rywałd
        • Sołectwo Stara Ruda
        • Sołectwo Szumiłowo
        • Sołectwo Zakrzewo
          • uchwały zebrania wiejskiego
        • Sołectwo Zielnowo
      • Osiedla
        • Osiedle
          • Protokoły z zebrań mieszkańców osiedla
        • Osiedle
          • Protokoły z zebrań mieszkańców osiedla
    • Jednostki organizacyjne
  • Prawo lokalne
    • Wyniki głosowania radnych
      • 2018-2023
    • Uchwały Rady
      • 2002
      • 2003
      • 2004
      • 2005
      • 2006
      • 2007
      • 2008
      • 2009
      • 2010
      • 2011
      • 2012 r.
      • 2013 r.
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Zarządzenia burmistrza
      • 2002
      • 2003
      • 2004
      • 2005
      • 2006
      • 2007
      • 2008
      • 2009
      • 2010
      • 2011
      • 2012
      • 2013
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Podatki i opłaty lokalne
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Inne dokumenty
    • Projekty planów i programów
  • Akty prawne
  • Strategia Rozwoju Gminy
  • Obwodnica miasta
  • Zakup preferencyjny węgla
  • Gospodarka przestrzenna
    • Dane przestrzenne
      • przystąpienia
      • projekty uchwał
    • Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
      • MPZP dla terenu położonego przy drodze wojewódzkiej nr 534, obręb Radzyń Chełmiński, Miasto Radzyń Chełmiński
    • Plan Ogólny
  • Ochrona Środowiska
    • Karty informacyjne
    • 2017
    • Gospodarka odpadami
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
    • 2023
    • 2024
    • 2025
  • Rejestry
    • Instytucje kultury
    • Żłobki i kluby dziecięce
    • Rejestr Działalności Regulowanej
  • Kontrole i dokumenty z kontroli
    • Kontrole zewnętrzne
      • 2025
    • Zalecenia i wykonanie zaleceń pokontrolnych
      • 2004r
      • 2005r.
      • 2006r.
  • Informacje nieudostępnione w BIP
  • Redakcja
  • Instrukcja korzystania z BIP
  • Informacje nieudostępnione
  • OSP Rywałd

Przejdź do: www.radzynchelminski.pl

Ścieżka nawigacyjna

  • Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej
  • Zamówienia publiczne

Treść strony

Zamówienia publiczne

Zobacz również:
  • Postępowania zakończone
  • Postępowania rozstrzygnięte
  • Postępowania unieważnione

530170-N-2020 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Przebudowa – modernizacja drogi gminnej nr 041609 C w miejscowości Stara Ruda
data opublikowania zdarzenia: 2020-04-08 12:50
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2020-04-08
Data końca składania ofert: czwartek 2020-04-23 godz. 09:00
Oznaczenie: 530170-N-2020
Szczegółowa informacja:

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński: Przebudowa – modernizacja drogi gminnej nr 041609 C w miejscowości Stara Ruda, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, krajowy numer identyfikacyjny 87111865500000, ul. pl. Towarzystwa Jaszczurczego  9 , 87-220  Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6886087, 6886001, e-mail przetargi@radzynchelminski.eu, faks 566 886 087.
Adres strony internetowej (URL): bip.radzynchelminski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.radzynchelminski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.radzynchelminski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, sekretariat - pok. Nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa – modernizacja drogi gminnej nr 041609 C w miejscowości Stara Ruda, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami.
Numer referencyjny: KD.271.3.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa – modernizacja drogi gminnej nr 041609 C w miejscowości Stara Ruda, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami” na długości 999 mb w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: roboty pomiarowe – trasa dróg w terenie równinnym; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odległość do 200 m, grunt kat. III – profilowanie drogi i skarp; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; dodatkowa podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5), warstwa o grubości 30 cm po zagęszczeniu, b) Nawierzchnia jezdni: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8mm w ilości 8,0dm3/m2 (jezdnia i zjazdy); nawierzchnia z tłucznia kamiennego – warstwa górna z tłucznia – grubość po zagęszczeniu 6cm – pobocza; geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. c) Odwodnienie: przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa betonowa; przepusty rurowe pod zjazdami – rury PVC SN8 o śr. 40 cm; przepusty rurowe pod zjazdami – ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm – z kamienia polnego na ławie betonowej; studnie chłonne z kręgów o średnicy 1,0 m i głębokości 2,0m; plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów – rowy. Kruszywa stosowane na podbudowę muszą być pochodzenia węglanowego (dolomitowego, bazaltowego lub granitowego). Nie dopuszcza się kruszyw pochodzenia wapiennego lub z piaskowca. Realizacja inwestycji w zakresie Przebudowy – modernizacji drogi gminnej nr 041609 C w miejscowości Stara Ruda, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami współfinansowana jest ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów rolnych z produkcji. 2) Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Wzór umowy (zał. Nr 3) 2) Projekt budowlane (zał. Nr 4) 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 5) 4) Przedmiar robót (zał. Nr 6) Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej w miejscowości Stara Ruda. Założenia obejmują wykonanie nawierzchni drogi, zjazdów, odwodnienie i roboty ziemne. W pasie drogowym mogą znajdować się niezinwentaryzowane sieci: telefoniczna, wodociągowa i elektryczna. Zamawiający dysponuje przedmiarem robót, który załącza do SIWZ jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej. Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. 3) Wymagania Zamawiającego. 1. Wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 2. W składanej ofercie Wykonawca winien uwzględnić koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji budowlanej, jak również nie ujęte w niej , a niezbędne do wykonania zadania, w szczególności : koszty materiałów budowlanych, zagospodarowanie placu budowy, koszty oznakowania robót na czas budowy, obsługę geodezyjną robót, koszt dokumentacji powykonawczej. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie zaplecze techniczne. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozeznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ustalonego wynagrodzenia . 3. W rejonie istniejącego uzbrojenia, roboty ziemne należy wykonywać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci. 4. Naprawa zinwentaryzowanych jak i niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót w zakresie i na koszt wykonawcy. 5. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami terenu w przypadku wejścia z robotami poza pas drogowy, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 6. Wykonawca wykona na własny koszt tymczasową organizację ruchu wraz z oznakowaniem na czas realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami. Wymagania jakościowe i materiałowe 1. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów I gatunku, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określone w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. 2. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom polskich norm oraz innym normom określonym w prawie Unii Europejskiej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp.). Materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności i posiadać znak CE. 3. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 4) Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni dróg objęte przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni dróg objęte przedmiotem zamówienia. Oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy powinno zawierać również następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wszystkie czynności związane z wykonywaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni dróg objęte przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Pierwsze oświadczenie Wykonawca składa bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez Zamawiającego jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 9 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. 5) Na podstawie art. 36 b ust. 1a ustawy Pzp zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45233120-6

45111200-0

45233140-2

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:   
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-28

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

 

 

 

2020-08-28

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Do oferty wykonawca dołącza: 1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. 2. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). 2) Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3) Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: „Wadium – Przebudowa – modernizacja drogi gminnej nr 041609 C w miejscowości Stara Ruda, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału w zamkniętej osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego /w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, ul. Pl. Tow. Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński/ w sekretariacie, pok. Nr 1 z dopiskiem „dokument wadialny” oraz nazwą przedmiotu zamówienia. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp. 4) Zatrzymanie i zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiający przewiduje zmiany umownego terminu zakończenia umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej. b) Wystąpienia odmiennych warunków od przyjętych w projekcie budowlanym, przedmiarze lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, za zgodą Zamawiającego. 2) W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu pisemnego podpisanego przez obie Strony. Inne zmiany Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz w przypadku zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawstwa uczestniczącego w realizacji umowy - w formie aneksu pisemnego podpisanego przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński, z siedzibą w Radzyniu Chełmińskim przy Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, zwany dalej Burmistrzem; Burmistrz prowadzi operację przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krystian Sumiński, adres: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, telefon 56 6886001 w. 157, e-mail: kryzys@radzynchelminski.ue; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa – modernizacja drogi gminnej nr 041609 C w miejscowości Stara Ruda, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami”, nr sprawy KD.271.3.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Metryka

  • opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2020-04-08 12:36
Załączniki:
  • SIWZ z załącznikami 1,2,3,7,8 (DOCX)122.33kB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2020-04-08 12:41
  • załącznik 4 - projekt budowlany (ZIP)1.8MB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2020-04-08 12:49
  • załacznik 5 - specyfikacja techniczna (PDF)1MB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2020-04-08 12:49
  • załącznik 6 - przedmiar (JPG)699.04kB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2020-04-08 12:49
[drukuj]

Informacje kontaktowe

Urząd Miasta i Gminy

Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński

REGON: 000527486
NIP: 8762308769
TERYT: 040604

Dane kontaktowe

telefon: 56 6886001, 56 6886010

faks: wewnętrzny 132

email: urzad@radzynchelminski.eu

Godziny urzędowania

poniedziałek - czwartek: 7.00 - 15.30
piątek: 7:00 - 13:00

Odnośniki

  • Stan załatwianych spraw
  • Zamówienia publiczne
  • Struktura Biuletynu
  • Redakcja
  • Instrukcja korzystania z BIP
  • Rejestr zmian
  • Deklaracja Dostępności
  • Statystyki odwiedzin
  • Chmura tagów
  • Polityka prywatności

Metryka strony

Licznik odwiedzin strony BIP: 9432628
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2025-07-01 14:43:55

Stopka strony

  • Projekt i wykonanie: extranet
  • Ustawienia zgód
  • bip.net 7.30
  • Przewiń do początku strony