WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI
NAZWA REFERATU
Urząd Stanu Cywilnego
PODSTAWA PRAWNA
1. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 1997 r.Nr 133 poz. 883 z późn. zmianami)
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbednych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U. z 2002 r. Nr 236, poz. 1999 z późn. zm.)
3. Ustawa z dnia 24 lipca 2002 r. o zmianie ustawy o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2002 r. Nr 135, poz.1143)
4. Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071/
WYMAGANE DOKUMENTY
1. wniosek o wydanie zaświadczenia ze zbioru ewidencji ludności
2. dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość
OPŁATA
11,00 zł - za zaświadczenie
ZA WNIOSEK: 5 zł
ZA KAŻDY ZAŁĄCZNIK: 0,50 zł.
OPŁATA W:
znakach skarbowych
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
niezwłocznie, nie później niż 7 dni
TRYB ODWOŁAWCZY
zażalenie do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy w terminie 7 dni od daty otrzymania postanowienia
DODATKOWE INFORMACJE
zaświadczenie wydaje się tylko osobie zainteresowanej lub posiadającej urzędowo potwierdzone upoważnienie do jego odbioru
FORMULARZE
brak
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2004-02-03 08:38
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2008-11-19 16:31