Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radzynchelminski.pl

Treść strony


KD.271.6.2011.GE
Do wszystkich Wykonawców

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi bankowe: „Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński” /nr sprawy KD.271.6.2011/.
 
 
INFORMACJA O ZAPYTANIACH DO SIWZ WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI
 
Kierownik Zamawiającego działając w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. informuje, że wpłynęło następujące zapytanie co do treści SIWZ:
 
Dnia 8 listopada 2011 r. wpłynęło zapytanie następującej treści:
„dot.: Przetargu nieograniczonego na „udzielenie długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2011 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych w wysokości 1.700.000zł”
 
W nawiązaniu do ogłoszonego przez Państwa Przetargu prosimy o załączenie na stronie wnioskowanych dokumentów i odpowiedź na następujące pytania:
1. Sprawozdania Rb –Z i Rb – N za 09/2011r.
2.Źródła planowanych dochodów ze sprzedaży majątku.
3. Informacja dotycząca podpisanych umów o dofinansowanie.
4. Od 2012r. planowany spadek wydatków bieżących – informacje dotyczące programu oszczędnościowego.
5. Podstawy planowanego od 2012r. wzrostu nadwyżki operacyjnej.
6. W prognozie na br. założono wyłączenia długu w kwocie 630 TPLN oraz na rok 2012 – wyłączenia obsługi długu w wysokości 1.830 TPLN – podstawy wyłączeń przy braku dotacji majątkowych w 2012r.
7. Podstawa zaniżenia w prognozie na br. oraz lata kolejne w odniesieniu do wyliczeń kwoty zadłużenia o ca. 715TPLN.
8. Brak bilansowania planowanych budżetów na lata 2013-2023 – występują nadwyżki.
9. Podział wnioskowanej kwoty kredytu na deficyt i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu, przyczyna obniżenia.
 
WYJAŚNIENIA
 
Ad.1.Zamawiający na wniosek Wykonawcy przesyła w/w dokumenty.
Ad.2. Źródła planowanych dochodów ze sprzedaży majątku dotyczą sprzedaży nieruchomości
gminnych.
Ad.3. Proszę o dokładne sprecyzowanie pytania ( jakie umowy o dofinansowanie).
Ad.4. Od 2012r. planujemy ograniczać wydatki bieżące, ponadto ustawa o finansach publicznych nie pozwala na uchwalenie budżetu, gdzie wydatki bieżące przewyższają dochody bieżące.
 Ad.5. Od 2012r. planowaliśmy wzrost wpływów z tyt. podatku od nieruchomości w związku z powstaniem na naszym terenie elektrownii wiatrowych, wiemy już że przesunie się nam to w czasie o ok. 1,5 roku.
Ad.6. Nie wprowadzono dotacji majątkowych a dokonano wyłączeń, ponieważ są to środki , które mamy zamiar pozyskać z dotacji UE (z pożyczki) a nie kredytu krajowego i dofinansowania te przesuwają się w czasie. Dotacje zostaną wprowadzone po złożeniu wniosku o płatność.
Ad.7. W naszej WPF nie istnieje zaniżenie kwoty zadłużenia - proszę o precyzyjne wyjaśnienie.
Ad.8. Brak bilansowania budżetów – budżety na lata 2013-2023 planowane są z nadwyżką, w związku z planowanym znacznym zwiększeniem wpływów z tyt. podatku od nieruchomości.
Ad.9. Przyczyna obniżenia – nie wykonanie wszystkich planowanych inwestycji i zmniejszenia wartości planowanych inwestycji po przetargach. Podział zaciągniętego kredytu – deficyt – 1.393.766zł i spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań – 306.234zł.

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Gabriela Erdmańska
    data wytworzenia: 2011-11-09
  • opublikował: Damian Grubich
    data publikacji: 2011-11-09 14:45

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 11175
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2011-11-22 11:50:13