Zarządzenie Nr 59/2012
Zarządzenie Nr 59/2012
Burmistrza Miasta i Gminy
w Radzyniu Chełmińskim
z dnia 25 września 2012 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych.
Na podstawie art. 26 ust.. 1 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz.U. Nr 76 z 2002 r. poz. 694 z późniejszymi zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1 Powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie :
- Knapp Bożena - Przewodnicząca
- Budzich Ewa - Z-ca przewodniczącej
- Jabłońska Ewa - Członek
i zespoły spisowe w składzie:
Zespól Nr 1
1. Erdmańska Gabriela - przewodnicząca
2. Matuszewska Sylwia - członek
3. Lazarowska Malwina - członek
Zespół nr 2
-
Kunicki Jan – przewodniczący
-
Frankiewicz Monika – członek
-
Jabłoński Mirosław - członek
Zespól Nr 3
-
Winiarczyk Gabriela – przewodnicząca
-
Klimek Anna - członek
-
Grubych Damian - członek
Zespól nr 4.
-
Winnik-Szyszkowska Marzena – przewodnicząca
-
Puzon Paulina - członek
-
Szałas Grażyna - członek
w celu przeprowadzenia spisu inwentaryzacyjnego: środków pieniężnych , środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, materiałów, zbiorów bibliotecznych w Urzędzie Miasta i Gminy ( U M i G ,kotłownie, wodociągi, świetlice) oraz w Ochotniczej Straży Pożarnej w Rywałdzie i Radzyniu Chełmińskim.
§ 2 Spisem z natury należy objąć składniki:
1. aktywa pieniężne, materiały (opał, paliwo w zbiornikach pojazdów, inne materiały niezużyte w ciągu roku) , środki trwałe, rzeczowe aktywa obrotowe, papiery wartościowe (weksle, czeki obce, akcje, obligacje, bony itp.), składniki majątkowe będące własnością obcych jednostek- według stanu na 31.12.2012r.
2.W drodze weryfikacji: ( art. 26 ust. 1 pkt 3)
1 grunty, prawa wieczystego użytkowania gruntów,
2. środki trwałe do których dostęp jest znacznie utrudniony,
3. należności sporne i wątpliwe,
4. należności i zobowiązania osób nieprowadzących ksiąg rachunkowych,
5. należności i zobowiązania z tytułów publicznoprawnych,
6. wartości niematerialne i prawne,
7. inwestycje rozpoczęte,
8. rozliczenie międzyokresowe czynne i bierne,
9. przychody przyszłych okresów,
10.fundusze własne i pozostałe,
11.altywa i pasywa ewidencjonowane na kontach pozabilansowych – art.26 ust.1 pkt 3.
3. W drodze uzyskania potwierdzenia salda ( art.26 ust. 1 pkt 2)
-
środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych,
-
zobowiązania ( z wyjątkiem zobowiązań wobec pracowników i publicznoprawnych),
-
należności
§ 3 Spis należy przeprowadzić według stanu na 31.12.2012r.
§ 4 Inwentaryzację należy rozpocząć w IV kwartale i zakończyć do 15-go stycznia roku następnego wg harmonogramu.
§ 5 Osoby powołane do przeprowadzenie inwentaryzacji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie spisu.
§ 6 W czasie przeprowadzania inwentaryzacji pracownicy odpowiedzialni za określone mienie zobowiązani są stawić się na czas przeprowadzania spisu tego majątku i być obecnym przy spisie.
§ 7 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
drukuj (Zarządzenie Nr 59/2012)
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2012-10-10 13:32