Ta strona używa mechanizmu ciasteczek.

Administratorem Twoich danych osobowych jest burmistrz Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Placu Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński.

Ustawienia zgód

Pliki ciastek (z ang. cookies) niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną

Niezbędne pliki ciastek (z ang. cookies) umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony internetowej - bez nich nie byłoby możliwe prawidłowe korzystanie z niniejszej strony internetowej.

wyświetl wykaz wykorzystywanych ciasteczek

Wykaz wykorzystywanych ciastek
Nazwa ciastka Dostawca / domena Okres przechowywania Opis ciastka
_nsid serwer hostingowy / bieżąca domena 1 dzień Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi mechanizmu zabezpieczania przed wywołaniami strony przez np. boty rozsyłające spam.
_cp serwer hostingowy / bieżąca domena 365 dni Ciastko zapisywane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyrażanych zgód przez użytkownika.
PHPSESSID serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez aplikacje oparte na języku PHP (identyfikator ogólnego przeznaczenia używany do obsługi zmiennych sesji użytkownika). Zwykle wartość to liczba generowana losowo, sposób jej użycia może być specyficzny dla witryny, ale dobrym przykładem jest utrzymywanie statusu zalogowanego użytkownika między stronami.
fontsize serwer hostingowy / bieżąca domena 30 dni Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wielkości wyświetlanej czcionki.
jezyk_www serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wersji językowej strony.
licznikX serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
licznik[X] serwer hostingowy / bieżąca domena 15 minut Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
wersja_gui serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wybranej wizualizacji strony.
bnr[X] serwer hostingowy / bieżąca domena od 1 minuty Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyświetlania banerów z ustawionym czasem karencji (zapis X przyjmuje postać liczby).
  • Przejdź do strony głównej
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści strony
  • Przejdź do mapy serwisu
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do ułatwienia dostępności
  • Deklaracja Dostępności
https://www.bip.gov.pl

Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

Odnośniki

  • Ułatwienia dostępu

    Ułatwienia dostępu

    • domyślna wielkość czcionki
    • duża wielkość czcionki
    • największa wielkość czcionki
    • wysoki kontrast
    • zwiększenie odstępu pomiędzy znakami
    • zwiększenie odstępu pomiędzy wyrazami
    • zwiększenie interlinii
    • wymuszenie podkreślenia linków
    • wyłącz ciemny motyw
  • Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej

    https://www.bip.gov.pl
  • www.radzynchelminski.pl
  • Ważne strony

    Ważne strony

    • Zamówienia publiczne
    • Informacje Urzędu
  • Prześlij uwagę, zgłoszenie

    Przesyłanie uwagi, zgłoszenia

    Prześlij uwagę, zgłoszenie
     
  • Fotokod tej strony

    Fotokod z linkiem do tej strony

    Fotokod

Menu

  • Nasza Gmina
    • Koordynator dostępności
  • Raport gminy
  • WYBORY
    • Wybory Prezydenta RP - 18 maja 2025
    • WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2024
    • WYBORY SAMORZĄDOWE - 7,21 kwietnia 2024
    • Wybory do Sejmu i do Senatu RP - 15 października 2023
    • Wybory Prezydenta RP - 28 czerwiec 2020
    • Wybory Prezydenta RP - 10 czerwca 2020
    • Wybory do Sejmu i do Senatu RP 2019
    • do Parlamentu Europejskiego 2019
    • WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
    • Wybory do Sejmu i Senatu 2015
    • Referendum ogólnokrajowe 2015
    • Wybory Prezydenckie 2015
    • WYBORY SAMORZĄDOWE 2014
    • do Parlamentu Europejskiego 2014
    • (archiwum) Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
    • (archiwum) Wybory Samorządowe 2010
    • (archiwum) Wybory do Sejmu i do Senatu RP 2011
  • Rada Miejska
    • Radni Rady Miejskiej Radzynia Chełmińskiego
    • Komisje
    • Protokoły z sesji
      • 2004r.
      • 2005r.
      • 2006r.
      • 2007r.
      • 2008 r.
      • 2009 r.
      • 2010 r.
      • 2011 r.
      • 2012 r.
      • 2013 r.
      • 2014 r
      • 2015 r.
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Protokoły z posiedzeń komisji
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Budżetu, Finansów i Planowania
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Rolnictwa, Spraw Gospodarczych i Socjalnych
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Protokóły z posiedzenia Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu od 2 maja 2012r. Komisja Polityki Społecznej
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju (od 2018)
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Samorządu Spraw Społecznych i Bezpieczeństwa (od 2018)
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Skarg Wniosków i Petycji (od 2018)
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
    • Projekty uchwał
      • 2004r.
      • 2005r.
      • 2006r.
      • 2007r.
      • 2008 r.
      • 2009 r.
      • 2010 r.
      • 2011 r.
      • 2012 r.
      • 2013 r.
      • 2014 r
      • 2015 r.
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
    • Oświadczenia majątkowe radnych
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2015 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2016 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2017 roku
      • według stanu na koniec kadencji 2014-2018
      • według stanu na początek kadencji 2018-2023
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2018 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2019 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2020 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2021 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2022 roku
      • według stanu na koniec kadencji 2018-2024
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2023 roku
      • według stanu na początek kadencji 2024-2029
    • Transmisje obrad sesji
      • 2018-2023
    • Interpelacje i zapytania
  • Burmistrz Miasta i Gminy
    • Zastępca Burmistrza
    • Sekretarz Gminy
    • Skarbnik Gminy
  • Urząd Miasta i Gminy
    • ESP
    • Regulamin Organizacyjny Urzędu
    • Struktura organizacyjna
    • Oświadczenia majątkowe
      • Burmistrz i Zastępca
      • Sekretarz i Skarbnik
      • Kierownicy jednostek organizacyjnych
      • Pracownicy podpisujący decyzje administracyjne "z up."
      • pozostałe
    • RODO
  • Informacje Urzędu
    • Obwieszczenia
    • Ogłoszenia i komunikaty
    • Ogłoszenia archiwalne
    • Stypendia i zasiłki szkolne
    • Młodociani
    • Pożytek publiczny
    • wnioski o udostępnienie informacji publicznej
  • Petycje
    • 2024
    • 2025
  • Ochrona sygnalistów
    • zgłoszenia zewnętrzne
  • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia publiczne - platforma zakupowa
    • Plany postępowań
      • Plan postępowań 2017
      • Plan postępowań 2018
      • Plan postępowań 2019
      • Plan postępowań 2020
      • Plan postępowań 2021
      • Plan postępowań 2022
      • Plan postępowań 2023
      • Plan postępowań 2024
      • Plan postępowań 2025
    • archiwum zamówień publicznych
    • Archiwum zamówień publicznych 2005 - 2012
      • ogłoszenia o przetargach 2012 r.
        • Zamówienie na dostawy kamienia wapiennego
        • Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej (unieważniony)
        • Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej
        • Wykonanie terenów rekreacyjnych w Radzyniu Chełmińskim
        • Budowa placu zabaw w Dębieńcu
        • Budowa parku rekreacji, sportu i wypoczynku
        • : Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Tysiąclecia 21
        • Usługi szkoleniowe - projekt Aktywna integracja
      • Ogłoszenia o przetargach 2011 r.
        • Budowa 60 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków
        • zamówienie na dostawy kamienia wapiennego
        • ogłoszenie na usługi szkoleniowe
        • Budowa 87 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków
        • Przebudowa dróg - Mazanki i Gołębiewo
        • zamówienie na udzielenie kredytu
        • Zamówienie na udzielenie kredytu II
        • Dostawa opału dla gminy
        • Odśnieżanie dróg gminnych
        • Zespół Szkoł - zakup oleju napędowego
      • Ogłoszenia o przetargach 2010 r.
        • Ogłoszenia o wynikach przetargów 2010 r. (zamówienia publiczne)
      • Ogłoszenia o przetargach 2009 r.
        • Ogłoszenia o wynikach przetargów 2009 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2008 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2008 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2007 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2007 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2006 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2006 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2005 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2005 rok
  • Przetargi nieruchomości
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
    • 2023
    • 2024
    • 2025
  • Nabór pracowników
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór na stanowisko pracy referenta
    • nabór na stanowisko archiwisty
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • nabór na stanowisko pracy Młodszego referenta
    • nabór na stanowisko inspektora ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
    • nabór na stanowisko referenta (oświata)
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór na stanowisko pracy Zastępcy Kierownika USC
    • Nabór na stanowisko Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór na stanowisko inspektora ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
    • Nabór na stanowisko Podinspektora
    • Nabór na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • Nabór na stanowisko Podinspektora
    • Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim 2022
      • nabór na stanowisko pracy referenta
    • Nabór na stanowisko podinspektora d/s oświaty, zdrowia, kultury i promocji
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim IV
    • Nabór na kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim III
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim II
    • nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • nabór na dyrektora Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór MGOPS na stanowisko pracownik socjalny
    • Nabór pracowników - ogłoszenia archiwalne
      • nabór na stanowisko Kierownika (CIS w Szumiłowie)
      • nabór na stanowisko Podinspektora - obsługa Rady
      • nabór na stanowisko Podinspektora - Podatki
      • nabór na stanowisko Podinspektora - Podatki (2 stanowisko)
      • nabór na stanowisko Podinspektora ds. Obrony Cywilnej
      • nabór na stanowisko Podinspektora
      • nabór na stanowisko Podinspektora ds. budownictwa
      • nabór na stanowisko Podinspektora ds. budownictwa (2)
      • Nabór na stanowisko Podinspektora ds. postępowań wobec dłużników alim.
      • Nabór na stanowisko Podinspektora - obsługa finansowo-księgowa
      • Nabór MGOPS na stanowisko Główny - Księgowy
      • 2 nabór MGOPS na stanowisko Główny - Księgowy
      • nabór M-GBP na stanowisku Główny Księgowy
      • 3 nabór MGOPS na stanowisko Główny - Księgowy
      • nabór na stanowisko Kierownika (CIS w Szumiłowie), 15.10.2009
      • Nabór na stanowiska pracy obsługi projektu CIS
      • Podinspektor w Referacie Spraw Obywatelskich i USC - 08.04.2015
      • Kierownik Referatu Usług Komunalnych
      • Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Budownictwa i Gospodarki Wodno-Ściekowej
      • nabór na stanowisko podinspektor do spraw Oświaty, Zdrowia, Kultury i Promocji
      • nabór na stanowsko podinspektor w Referacie Usług Komunalnych
      • nabór na stanowsko: podinspektor
    • nabór MGOPS na stanowisko pracownik socjalny
  • Finanse i majątek gminy
    • Budżet Gminy
      • Budżet Gminy 2005 rok
      • Budżet Gminy 2006 rok
      • Budżet Gminy 2007 rok
      • Budżet Gminy 2008 rok
      • Budżet Gminy 2009 rok
      • Budżet Gminy 2010 rok
      • Budżet Gminy 2011 rok
      • Budżet Gminy 2012 rok
      • Budżet Gminy 2013 rok
      • Budżet Gminy 2014 rok
      • Budżet Gminy 2015 rok
      • Budżet Gminy 2016 rok
      • Budżet Gminy 2017 rok
      • Budżet Gminy 2018 rok
      • Budżet Gminy 2019 rok
      • Budżet Gminy 2020 rok
      • Budżet Gminy 2021 rok
      • Budżet Gminy 2022 rok
      • Budżet Gminy 2023 rok
      • Budżet Gminy 2024 rok
      • Budżet Gminy 2025 rok
    • Dług publiczny
      • Dług publiczny 2005
      • Dług publiczny 2006
      • Dług publiczny 2007
      • Dług publiczny 2008
      • Dług publiczny 2009
    • Pomoc publiczna
    • Informacja z wykonania budżetu gminy
      • 2005 rok
      • 2006 rok
      • 2007 rok
      • 2008 rok
      • 2009 rok
      • 2010 rok
      • 2011 rok
      • 2012 rok
      • 2013 rok
      • 2014 rok
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
      • 2007
      • 2008
      • 2009
      • 2010
      • 2011
      • 2012
      • 2013
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Dotacje
    • Majątek Gminy
    • Interpretacje indywidualne
    • sprawozdania RB
    • bilanse
      • UMiG
        • 2024
      • Klub Dziecięcy
        • 2024
      • MIASTO I GMINA
        • 2024
  • Jednostki
    • Jednostki pomocnicze
      • Sołectwa
        • Sołectwo Czeczewo
        • Sołectwo Dębieniec
        • Sołectwo Gawłowice
        • Sołectwo Gołębiewo
        • Sołectwo Kneblowo
        • Sołectwo Mazanki
        • Sołectwo Nowy Dwór
        • Sołectwo Radzyń Chełmiński
        • Sołectwo Radzyń Wieś
        • Sołectwo Radzyń Wybudowanie
        • Sołectwo Rywałd
        • Sołectwo Stara Ruda
        • Sołectwo Szumiłowo
        • Sołectwo Zakrzewo
          • uchwały zebrania wiejskiego
        • Sołectwo Zielnowo
      • Osiedla
        • Osiedle
          • Protokoły z zebrań mieszkańców osiedla
        • Osiedle
          • Protokoły z zebrań mieszkańców osiedla
    • Jednostki organizacyjne
  • Prawo lokalne
    • Wyniki głosowania radnych
      • 2018-2023
    • Uchwały Rady
      • 2002
      • 2003
      • 2004
      • 2005
      • 2006
      • 2007
      • 2008
      • 2009
      • 2010
      • 2011
      • 2012 r.
      • 2013 r.
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Zarządzenia burmistrza
      • 2002
      • 2003
      • 2004
      • 2005
      • 2006
      • 2007
      • 2008
      • 2009
      • 2010
      • 2011
      • 2012
      • 2013
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Podatki i opłaty lokalne
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Inne dokumenty
    • Projekty planów i programów
  • Akty prawne
  • Strategia Rozwoju Gminy
  • Obwodnica miasta
  • Zakup preferencyjny węgla
  • Gospodarka przestrzenna
    • Dane przestrzenne
      • przystąpienia
      • projekty uchwał
    • Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
      • MPZP dla terenu położonego przy drodze wojewódzkiej nr 534, obręb Radzyń Chełmiński, Miasto Radzyń Chełmiński
    • Plan Ogólny
  • Ochrona Środowiska
    • Karty informacyjne
    • 2017
    • Gospodarka odpadami
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
    • 2023
    • 2024
    • 2025
  • Rejestry
    • Instytucje kultury
    • Żłobki i kluby dziecięce
    • Rejestr Działalności Regulowanej
  • Kontrole i dokumenty z kontroli
    • Kontrole zewnętrzne
      • 2025
    • Zalecenia i wykonanie zaleceń pokontrolnych
      • 2004r
      • 2005r.
      • 2006r.
  • Informacje nieudostępnione w BIP
  • Redakcja
  • Instrukcja korzystania z BIP
  • Informacje nieudostępnione
  • OSP Rywałd

Przejdź do: www.radzynchelminski.pl

Ścieżka nawigacyjna

  • Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej
  • Zamówienia publiczne

Treść strony

Zamówienia publiczne

Zobacz również:
  • Postępowania zakończone
  • Postępowania rozstrzygnięte
  • Postępowania unieważnione

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania
Przebudowa dróg gminnych
data opublikowania zdarzenia: 2016-03-24
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2016-03-24
Data końca składania ofert: piątek 2016-04-08 godz. 09:00
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

roboty budowlane: Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński
w 2016 roku

Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia : 24.03.2016r. pod numerem: 68268 - 2016

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński , pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6886087, 6886001, faks 56 6886087.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radzynchelminski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2016 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2016 roku. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa następujących dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński: 1. Przebudowa części drogi gminnej nr 041613C w miejscowości Czeczewo, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami. 2. Przebudowa drogi gminnej nr 041612C w Gołębiewie - etap I. 3. Przebudowa dwóch odcinków drogi gminnej nr 041635C i nr 041603C w Nowym Dworze i Zakrzewie. 4. Przebudowa drogi gminnej nr 041638C w miejscowości Radzyń Wybudowanie. 5. Przebudowa drogi gminnej nr 041625C w Kneblowie. 6. Przebudowa drogi gminnej nr 041615 C w miejscowości Mazanki. 7. Remont drogi gminnej nr 041613 C w miejscowości Czeczewo. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, są następujące roboty budowlane: Zadanie 1: Przebudowa części drogi gminnej nr 041613 C w miejscowości Czeczewo, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalanej emulsją i grysami na długości 995,00 mb, w następującym zakresie: - geodezyjne pomiary realizacyjne; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczonym mechanicznie o gr. ponad 10 cm (średnio 20 cm); nawierzchnie - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8 - 12 mm i frakcji 5-8 mm; pobocza - tłuczeń kamienny, warstwa górna gr 6cm. Zadanie 2: Przebudowa drogi gminnej nr 041612 C w Gołębiewie - etap I na długości 995,00 mb, umownie od km 0+000 do km 0 + 995 , w następującym zakresie: - geodezyjne pomiary realizacyjne; profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; nawierzchnie - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm i frakcji 5-8 mm; pobocza - tłuczeń kamienny, warstwa górna gr. 6 cm po zagęszczeniu. Zadanie 3: Przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych: - nr 041603 C w Nowym Dworze na długości - 700,00 mb; szer. jezdni - 3,50m; szer. poboczy - 2x0,75 m, - nr 061635 C w Zakrzewie na długości - 300,00 mb; szer. jezdni - 3,50m; szer. poboczy - 2x0,75m, w następującym zakresie: - geodezyjne pomiary realizacyjne; wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, warstwa o gr. ponad 10 cm (średnio 20cm) po zagęszczeniu; oczyszczenie podbudowy; nawierzchnie - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm i frakcji 5-8 mm; pobocza - tłuczeń kamienny, warstwa o gr. 6 cm po zagęszczeniu. Zadanie 4: Przebudowa drogi gminnej nr 041638 C w miejscowości Radzyń Wybudowanie na długości 495,00 mb; szer. jezdni-3,50m; szer. poboczy-2x 0,50m, umownie od km 0+ 500 do km 0 + 995, w następującym zakresie: - geodezyjne pomiary realizacyjne; profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego (o-31,5) gr. 20cm po zagęszczeniu; nawierzchnie - podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm i frakcji 5-8 mm ; pobocza - tłuczeń kamienny, warstwa o gr. 6 cm po zagęszczeniu. Zadanie 5: Przebudowy drogi gminnej nr 041625 C w miejscowości Kneblowo na długości 577,00 mb , szer. jezdni - 3,50m, szer. poboczy - 2 x 0,75 m, umownie od km 0 + 000 do km 0 + 577, w następującym zakresie: - geodezyjne pomiary realizacyjne, wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, warstwa o gr. ponad 10 cm (średnio 20 cm) po zagęszczeniu, oczyszczenie podbudowy, nawierzchnie: podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8 - 12 mm i frakcji 5 - 8 mm; pobocza - tłuczeń kamienny, warstwa o gr. 6 cm po zagęszczeniu. Zadanie 6: Przebudowy drogi gminnej nr 041615C w miejscowości Mazanki na długości 551,00 mb; szer. jezdni - 3,50m; szer. poboczy - 2 x 0,75m, umownie od km. 0+000 do km 0+551, w następującym zakresie: - geodezyjne pomiary realizacyjne, wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym, warstwa o gr. ponad 10 cm (średnio-20cm) po zagęszczeniu; oczyszczenie podbudowy; nawierzchnia: podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm i frakcji 5-8 mm, pobocza - tłuczeń kamienny, warstwa o gr. 6cm po zagęszczeniu. Zadanie 7: Remont drogi gminnej nr 041613 C w miejscowości Czeczewo na długości 998,00 mb; szer. jezdni - 4,00 m; szer. poboczy - 2 x 0,50 m, umownie od km 0 +000 do km 0 +998 w następującym zakresie: - geodezyjne pomiary realizacyjne, profilowanie i zagęszczenie podłoża, oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropienie emulsją, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie , średnio 75kg/m2; oczyszczenie warstwy wyrównawczej; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5 - 8 mm w ilości 8,0 dm3/m2; pobocza - tłuczeń kamienny, warstwa po zagęszczeniu o gr. 10 cm. Uwaga: dotyczy zadania 4 - załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 041638 C w miejscowości Radzyń Wybudowanie na odcinku 995,00 mb. Do w/w przetargu przyjęto odcinek na długości 495,00 mb. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Wzór umowy (zał. Nr 8) 2) Projekt budowlany (zał. Nr 9) 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 10) 4) Przedmiar robót (zał. Nr 11) Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia do jego całkowitego zakończenia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały 2 lata licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.11.13.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100). 2. Forma wniesienia wadium Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: Wadium - Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2016 roku. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (najpóźniej do upływu składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Oryginał dowodu wpłaty lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp. 4. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. co najmniej: - jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie drogi w technologii podwójnego utrwaleniem nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wartości min. 250.000,00zł brutto, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone i - jednej roboty budowlanej polegająca na budowie, przebudowie, remoncie drogi z ułożeniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o wartości min. 150.000,00zł brutto z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia poszczególnych warunków.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia poszczególnych warunków.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. co najmniej: - jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie drogi w technologii podwójnego utrwaleniem nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wartości min. 250.000,00zł brutto, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone i - jednej roboty budowlanej polegająca na budowie, przebudowie, remoncie drogi z ułożeniem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o wartości min. 150.000,00zł brutto, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. /zał. Nr 5/;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.3.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia wymienione w SIWZ w punktach: pkt 6.1. ppkt 3), 5), pkt 6.2. ppkt 1), złożone przez każdego z wykonawców z osobna, pozostałe składane są wspólnie. Oświadczenie określone w pkt 6.1. ppkt 2) winien podpisać ustanowiony przez wykonawców pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dowód potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96

  • 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały - 4

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany umownego terminu zakończenia umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej, b) Wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie ze specyfiką, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, za zgodą Zamawiającego, c) Wystąpienia odmiennych warunków od przyjętych w projekcie budowlanym, przedmiarze lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, za zgodą Zamawiającego. 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu pisemnego przez obie Strony. Inne zmiany Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz w przypadku zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawstwa uczestniczącego w realizacji umowy, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radzynchelminski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, w sekretariacie pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja inwestycji w zakresie Przebudowa części drogi gminnej nr 041613C w miejscowości Czeczewo, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami współfinansowana jest ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów z produkcji rolnej. 1. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę, o której mowa w art. 2 ust. 9b ustawy Pzp. 2. Zgodnie z art. 36 a ust. 2 pkt 1 ustawy Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcy, odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywać będzie wyłącznie na Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie (formularzu oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na zasoby, którego wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 6. Zamawiający we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 7. Zamawiający we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Metryka

  • opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2016-03-24 17:04
Załączniki:
  • SIWZ z załącznikami 1-8 (DOCX)125.67kB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2016-03-24 17:06
  • załącznik 9 (ZIP)17.8MB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2016-03-24 17:17
  • załącznik 10 (ZIP)2.3MB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2016-03-24 17:23
  • załącznik 11 (ZIP)1.8MB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2016-03-24 17:27
wyświetl wyłącznie bieżące zdarzenie »
Informacja o zapytaniach do SIWZ wraz z wyjaśnieniami
data opublikowania zdarzenia: 2016-03-31 12:50
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Szczegółowa informacja:

Radzyń Chełmiński, dn. 31.03.2016 r.

KD.271.1.1.2016.GE

Do wszystkich Wykonawców

 

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane „Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2016 roku.” /nr sprawy KD.271.1.1.2016/.

INFORMACJA O ZAPYTANIACH DO SIWZ WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI

Kierownik Zamawiającego działając w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) informuje, że w dniu 30 marca br. wpłynęło do Zamawiającego następujące zapytanie od Wykonawcy, co do treści SIWZ:

 

Pytanie Nr 1

Czy w rozumieniu kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie przyjętego na uzupełnienie podbudowy i na wzmocnienie poboczy Zamawiający dopuszcza zastosowanie kruszywa łamanego wapiennego fr. 0-31,5 mm.

 

Odpowiedź na pytanie Nr 1

Zamawiający dopuszcza zastosowanie kruszywa łamanego wapiennego fr. 0-31,5 mm.

Metryka

  • opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2016-03-31 12:49
wyświetl wyłącznie bieżące zdarzenie »
Wybór najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2016-04-22 15:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: Wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

Radzyń Chełmiński, dn.22.04.2016 r.

KD.271.1.1.2016.GE

Do wszystkich Wykonawców

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2016 roku .” /nr sprawy KD.271.1.1.2016/.

 

Na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r.,  poz. 2164) zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2016 roku.” /KD.271.1.1.2016/.

W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 2:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD” Sp. z o.o.


ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno /woj. kujawsko-pomorskie/

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta niniejszego Wykonawcy jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert: cena i okres gwarancji –  100,00 pkt.

Następujący wykonawcy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu i uzyskali pkt. zgodnie z tabelą przedstawioną poniżej.

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Liczba uzyskanych punktów wg kryterium cena i okres gwarancji

Cena

Okres gwarancji

Łączna punktacja

1

Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane  Sp. z o.o

ul. Długa 27,  87-300 Brodnica /woj. kuj.-pom./

86,71 pkt

4 pkt

90,71 pkt

2

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD” Sp. z o.o.
ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno /woj. kujawsko-pomorskie/
 

96,00 pkt

4 pkt

100,00 pkt

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński - Krzysztof Chodubski
    data wytworzenia informacji: 2016-04-22
  • opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2016-04-22 14:17
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2016-04-25 10:15
wyświetl wyłącznie bieżące zdarzenie »
[drukuj]

Informacje kontaktowe

Urząd Miasta i Gminy

Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński

REGON: 000527486
NIP: 8762308769
TERYT: 040604

Dane kontaktowe

telefon: 56 6886001, 56 6886010

faks: wewnętrzny 132

email: urzad@radzynchelminski.eu

Godziny urzędowania

poniedziałek - czwartek: 7.00 - 15.30
piątek: 7:00 - 13:00

Odnośniki

  • Stan załatwianych spraw
  • Zamówienia publiczne
  • Struktura Biuletynu
  • Redakcja
  • Instrukcja korzystania z BIP
  • Rejestr zmian
  • Deklaracja Dostępności
  • Statystyki odwiedzin
  • Chmura tagów
  • Polityka prywatności

Metryka strony

Licznik odwiedzin strony BIP: 8949115
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2025-05-09 13:02:14

Stopka strony

  • Projekt i wykonanie: extranet
  • Ustawienia zgód
  • bip.net 7.30
  • Przewiń do początku strony