Ta strona używa mechanizmu ciasteczek.

Administratorem Twoich danych osobowych jest burmistrz Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Placu Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński.

Ustawienia zgód

Pliki ciastek (z ang. cookies) niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną

Niezbędne pliki ciastek (z ang. cookies) umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony internetowej - bez nich nie byłoby możliwe prawidłowe korzystanie z niniejszej strony internetowej.

wyświetl wykaz wykorzystywanych ciasteczek

Wykaz wykorzystywanych ciastek
Nazwa ciastka Dostawca / domena Okres przechowywania Opis ciastka
_nsid serwer hostingowy / bieżąca domena 1 dzień Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi mechanizmu zabezpieczania przed wywołaniami strony przez np. boty rozsyłające spam.
_cp serwer hostingowy / bieżąca domena 365 dni Ciastko zapisywane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyrażanych zgód przez użytkownika.
PHPSESSID serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez aplikacje oparte na języku PHP (identyfikator ogólnego przeznaczenia używany do obsługi zmiennych sesji użytkownika). Zwykle wartość to liczba generowana losowo, sposób jej użycia może być specyficzny dla witryny, ale dobrym przykładem jest utrzymywanie statusu zalogowanego użytkownika między stronami.
fontsize serwer hostingowy / bieżąca domena 30 dni Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wielkości wyświetlanej czcionki.
jezyk_www serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wersji językowej strony.
licznikX serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
licznik[X] serwer hostingowy / bieżąca domena 15 minut Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
wersja_gui serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wybranej wizualizacji strony.
bnr[X] serwer hostingowy / bieżąca domena od 1 minuty Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyświetlania banerów z ustawionym czasem karencji (zapis X przyjmuje postać liczby).
  • Przejdź do strony głównej
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści strony
  • Przejdź do mapy serwisu
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do ułatwienia dostępności
  • Deklaracja Dostępności
https://www.bip.gov.pl

Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU MIASTA I GMINY W RADZYNIU CHEŁMIŃSKIM

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

Odnośniki

  • Ułatwienia dostępu

    Ułatwienia dostępu

    • domyślna wielkość czcionki
    • duża wielkość czcionki
    • największa wielkość czcionki
    • wysoki kontrast
    • zwiększenie odstępu pomiędzy znakami
    • zwiększenie odstępu pomiędzy wyrazami
    • zwiększenie interlinii
    • wymuszenie podkreślenia linków
    • wyłącz ciemny motyw
  • Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej

    https://www.bip.gov.pl
  • www.radzynchelminski.pl
  • Ważne strony

    Ważne strony

    • Zamówienia publiczne
    • Informacje Urzędu
  • Prześlij uwagę, zgłoszenie

    Przesyłanie uwagi, zgłoszenia

    Prześlij uwagę, zgłoszenie
     
  • Fotokod tej strony

    Fotokod z linkiem do tej strony

    Fotokod

Menu

  • Nasza Gmina
    • Koordynator dostępności
  • Raport gminy
  • WYBORY
    • Wybory Prezydenta RP - 18 maja 2025
    • WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO 2024
    • WYBORY SAMORZĄDOWE - 7,21 kwietnia 2024
    • Wybory do Sejmu i do Senatu RP - 15 października 2023
    • Wybory Prezydenta RP - 28 czerwiec 2020
    • Wybory Prezydenta RP - 10 czerwca 2020
    • Wybory do Sejmu i do Senatu RP 2019
    • do Parlamentu Europejskiego 2019
    • WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
    • Wybory do Sejmu i Senatu 2015
    • Referendum ogólnokrajowe 2015
    • Wybory Prezydenckie 2015
    • WYBORY SAMORZĄDOWE 2014
    • do Parlamentu Europejskiego 2014
    • (archiwum) Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
    • (archiwum) Wybory Samorządowe 2010
    • (archiwum) Wybory do Sejmu i do Senatu RP 2011
  • Rada Miejska
    • Radni Rady Miejskiej Radzynia Chełmińskiego
    • Komisje
    • Protokoły z sesji
      • 2004r.
      • 2005r.
      • 2006r.
      • 2007r.
      • 2008 r.
      • 2009 r.
      • 2010 r.
      • 2011 r.
      • 2012 r.
      • 2013 r.
      • 2014 r
      • 2015 r.
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Protokoły z posiedzeń komisji
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Budżetu, Finansów i Planowania
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Rolnictwa, Spraw Gospodarczych i Socjalnych
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Protokóły z posiedzenia Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu od 2 maja 2012r. Komisja Polityki Społecznej
        • 2004r.
        • 2005r.
        • 2006r.
        • 2007r.
        • 2008 r.
        • 2009 r.
        • 2010 r.
        • 2011 r.
        • 2012 r.
        • 2013 r.
        • 2014 r
        • 2015 r.
        • 2016
        • 2017
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju (od 2018)
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Samorządu Spraw Społecznych i Bezpieczeństwa (od 2018)
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
      • Protokoły z posiedzenia Komisji Skarg Wniosków i Petycji (od 2018)
        • 2018
        • 2019
        • 2020 r.
        • 2021
        • 2022
        • 2023
        • 2024
        • 2025
    • Projekty uchwał
      • 2004r.
      • 2005r.
      • 2006r.
      • 2007r.
      • 2008 r.
      • 2009 r.
      • 2010 r.
      • 2011 r.
      • 2012 r.
      • 2013 r.
      • 2014 r
      • 2015 r.
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
    • Oświadczenia majątkowe radnych
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2015 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2016 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2017 roku
      • według stanu na koniec kadencji 2014-2018
      • według stanu na początek kadencji 2018-2023
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2018 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2019 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2020 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2021 roku
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2022 roku
      • według stanu na koniec kadencji 2018-2024
      • według stanu na dzień 31 grudnia 2023 roku
      • według stanu na początek kadencji 2024-2029
    • Transmisje obrad sesji
      • 2018-2023
    • Interpelacje i zapytania
  • Burmistrz Miasta i Gminy
    • Zastępca Burmistrza
    • Sekretarz Gminy
    • Skarbnik Gminy
  • Urząd Miasta i Gminy
    • ESP
    • Regulamin Organizacyjny Urzędu
    • Struktura organizacyjna
    • Oświadczenia majątkowe
      • Burmistrz i Zastępca
      • Sekretarz i Skarbnik
      • Kierownicy jednostek organizacyjnych
      • Pracownicy podpisujący decyzje administracyjne "z up."
      • pozostałe
    • RODO
  • Informacje Urzędu
    • Obwieszczenia
    • Ogłoszenia i komunikaty
    • Ogłoszenia archiwalne
    • Stypendia i zasiłki szkolne
    • Młodociani
    • Pożytek publiczny
    • wnioski o udostępnienie informacji publicznej
  • Petycje
    • do Rady Miejskiej
      • 2025
    • do Urzędu MiG
      • 2024
      • 2025
  • Ochrona sygnalistów
    • zgłoszenia zewnętrzne
  • Zamówienia publiczne
    • Zamówienia publiczne - platforma zakupowa
    • Plany postępowań
      • Plan postępowań 2017
      • Plan postępowań 2018
      • Plan postępowań 2019
      • Plan postępowań 2020
      • Plan postępowań 2021
      • Plan postępowań 2022
      • Plan postępowań 2023
      • Plan postępowań 2024
      • Plan postępowań 2025
    • archiwum zamówień publicznych
    • Archiwum zamówień publicznych 2005 - 2012
      • ogłoszenia o przetargach 2012 r.
        • Zamówienie na dostawy kamienia wapiennego
        • Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej (unieważniony)
        • Wymiana i rozbudowa sieci wodociągowej
        • Wykonanie terenów rekreacyjnych w Radzyniu Chełmińskim
        • Budowa placu zabaw w Dębieńcu
        • Budowa parku rekreacji, sportu i wypoczynku
        • : Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Tysiąclecia 21
        • Usługi szkoleniowe - projekt Aktywna integracja
      • Ogłoszenia o przetargach 2011 r.
        • Budowa 60 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków
        • zamówienie na dostawy kamienia wapiennego
        • ogłoszenie na usługi szkoleniowe
        • Budowa 87 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków
        • Przebudowa dróg - Mazanki i Gołębiewo
        • zamówienie na udzielenie kredytu
        • Zamówienie na udzielenie kredytu II
        • Dostawa opału dla gminy
        • Odśnieżanie dróg gminnych
        • Zespół Szkoł - zakup oleju napędowego
      • Ogłoszenia o przetargach 2010 r.
        • Ogłoszenia o wynikach przetargów 2010 r. (zamówienia publiczne)
      • Ogłoszenia o przetargach 2009 r.
        • Ogłoszenia o wynikach przetargów 2009 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2008 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2008 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2007 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2007 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2006 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2006 rok
      • Ogloszenia o przetargach 2005 r.
        • Ogloszenia o wynikach przetargów 2005 rok
  • Przetargi nieruchomości
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
    • 2023
    • 2024
    • 2025
  • Nabór pracowników
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór na stanowisko pracy referenta
    • nabór na stanowisko archiwisty
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • nabór na stanowisko pracy Młodszego referenta
    • nabór na stanowisko inspektora ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
    • nabór na stanowisko referenta (oświata)
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór na stanowisko pracy Zastępcy Kierownika USC
    • Nabór na stanowisko Dyrektora Zakładu Usług Komunalnych w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór na stanowisko inspektora ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
    • Nabór na stanowisko Podinspektora
    • Nabór na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • Nabór na stanowisko Podinspektora
    • Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim 2022
      • nabór na stanowisko pracy referenta
    • Nabór na stanowisko podinspektora d/s oświaty, zdrowia, kultury i promocji
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim IV
    • Nabór na kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim III
    • Nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim II
    • nabór na Kierownika Klubu Dziecięcego w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • nabór na stanowisko podinspektora
    • nabór na dyrektora Zespołu Szkół w Radzyniu Chełmińskim
    • nabór na stanowisko referenta
    • nabór MGOPS na stanowisko pracownik socjalny
    • Nabór pracowników - ogłoszenia archiwalne
      • nabór na stanowisko Kierownika (CIS w Szumiłowie)
      • nabór na stanowisko Podinspektora - obsługa Rady
      • nabór na stanowisko Podinspektora - Podatki
      • nabór na stanowisko Podinspektora - Podatki (2 stanowisko)
      • nabór na stanowisko Podinspektora ds. Obrony Cywilnej
      • nabór na stanowisko Podinspektora
      • nabór na stanowisko Podinspektora ds. budownictwa
      • nabór na stanowisko Podinspektora ds. budownictwa (2)
      • Nabór na stanowisko Podinspektora ds. postępowań wobec dłużników alim.
      • Nabór na stanowisko Podinspektora - obsługa finansowo-księgowa
      • Nabór MGOPS na stanowisko Główny - Księgowy
      • 2 nabór MGOPS na stanowisko Główny - Księgowy
      • nabór M-GBP na stanowisku Główny Księgowy
      • 3 nabór MGOPS na stanowisko Główny - Księgowy
      • nabór na stanowisko Kierownika (CIS w Szumiłowie), 15.10.2009
      • Nabór na stanowiska pracy obsługi projektu CIS
      • Podinspektor w Referacie Spraw Obywatelskich i USC - 08.04.2015
      • Kierownik Referatu Usług Komunalnych
      • Podinspektor w Referacie Rolnictwa, Budownictwa i Gospodarki Wodno-Ściekowej
      • nabór na stanowisko podinspektor do spraw Oświaty, Zdrowia, Kultury i Promocji
      • nabór na stanowsko podinspektor w Referacie Usług Komunalnych
      • nabór na stanowsko: podinspektor
    • nabór MGOPS na stanowisko pracownik socjalny
  • Finanse i majątek gminy
    • Budżet Gminy
      • Budżet Gminy 2005 rok
      • Budżet Gminy 2006 rok
      • Budżet Gminy 2007 rok
      • Budżet Gminy 2008 rok
      • Budżet Gminy 2009 rok
      • Budżet Gminy 2010 rok
      • Budżet Gminy 2011 rok
      • Budżet Gminy 2012 rok
      • Budżet Gminy 2013 rok
      • Budżet Gminy 2014 rok
      • Budżet Gminy 2015 rok
      • Budżet Gminy 2016 rok
      • Budżet Gminy 2017 rok
      • Budżet Gminy 2018 rok
      • Budżet Gminy 2019 rok
      • Budżet Gminy 2020 rok
      • Budżet Gminy 2021 rok
      • Budżet Gminy 2022 rok
      • Budżet Gminy 2023 rok
      • Budżet Gminy 2024 rok
      • Budżet Gminy 2025 rok
    • Dług publiczny
      • Dług publiczny 2005
      • Dług publiczny 2006
      • Dług publiczny 2007
      • Dług publiczny 2008
      • Dług publiczny 2009
    • Pomoc publiczna
    • Informacja z wykonania budżetu gminy
      • 2005 rok
      • 2006 rok
      • 2007 rok
      • 2008 rok
      • 2009 rok
      • 2010 rok
      • 2011 rok
      • 2012 rok
      • 2013 rok
      • 2014 rok
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
      • 2007
      • 2008
      • 2009
      • 2010
      • 2011
      • 2012
      • 2013
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Dotacje
    • Majątek Gminy
    • Interpretacje indywidualne
    • sprawozdania RB
    • bilanse
      • UMiG
        • 2024
      • Klub Dziecięcy
        • 2024
      • MIASTO I GMINA
        • 2024
  • Jednostki
    • Jednostki pomocnicze
      • Sołectwa
        • Sołectwo Czeczewo
        • Sołectwo Dębieniec
        • Sołectwo Gawłowice
        • Sołectwo Gołębiewo
        • Sołectwo Kneblowo
        • Sołectwo Mazanki
        • Sołectwo Nowy Dwór
        • Sołectwo Radzyń Chełmiński
        • Sołectwo Radzyń Wieś
        • Sołectwo Radzyń Wybudowanie
        • Sołectwo Rywałd
        • Sołectwo Stara Ruda
        • Sołectwo Szumiłowo
        • Sołectwo Zakrzewo
          • uchwały zebrania wiejskiego
        • Sołectwo Zielnowo
      • Osiedla
        • Osiedle
          • Protokoły z zebrań mieszkańców osiedla
        • Osiedle
          • Protokoły z zebrań mieszkańców osiedla
    • Jednostki organizacyjne
  • Prawo lokalne
    • Wyniki głosowania radnych
      • 2018-2023
    • Uchwały Rady
      • 2002
      • 2003
      • 2004
      • 2005
      • 2006
      • 2007
      • 2008
      • 2009
      • 2010
      • 2011
      • 2012 r.
      • 2013 r.
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Zarządzenia burmistrza
      • 2002
      • 2003
      • 2004
      • 2005
      • 2006
      • 2007
      • 2008
      • 2009
      • 2010
      • 2011
      • 2012
      • 2013
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Podatki i opłaty lokalne
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Inne dokumenty
    • Projekty planów i programów
  • Akty prawne
  • Strategia Rozwoju Gminy
  • Obwodnica miasta
  • Zakup preferencyjny węgla
  • Gospodarka przestrzenna
    • Dane przestrzenne
      • przystąpienia
      • projekty uchwał
    • Miejscowe Plany Zagospodarowania Przestrzennego
      • MPZP dla terenu położonego przy drodze wojewódzkiej nr 534, obręb Radzyń Chełmiński, Miasto Radzyń Chełmiński
    • Plan Ogólny
  • Ochrona Środowiska
    • Karty informacyjne
    • 2017
    • Gospodarka odpadami
    • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
    • 2023
    • 2024
    • 2025
  • Rejestry
    • Instytucje kultury
    • Żłobki i kluby dziecięce
    • Rejestr Działalności Regulowanej
  • Kontrole i dokumenty z kontroli
    • Kontrole zewnętrzne
      • 2025
    • Zalecenia i wykonanie zaleceń pokontrolnych
      • 2004r
      • 2005r.
      • 2006r.
  • Informacje nieudostępnione w BIP
  • Redakcja
  • Instrukcja korzystania z BIP
  • Informacje nieudostępnione
  • OSP Rywałd

Przejdź do: www.radzynchelminski.pl

Ścieżka nawigacyjna

  • Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej
  • Zamówienia publiczne

Treść strony

Zamówienia publiczne

Zobacz również:
  • Postępowania zakończone
  • Postępowania rozstrzygnięte
  • Postępowania unieważnione

544109-N-2020 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania
Ruiny zamku krzyżackiego - zabezpieczenie i konserwacja murów – etap VII
data opublikowania zdarzenia: 2020-05-26 15:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2020-05-26
Data końca składania ofert: środa 2020-06-10 godz. 10:00
Oznaczenie: 544109-N-2020
Szczegółowa informacja:

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński: Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap VII


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, krajowy numer identyfikacyjny 87111865500000, ul. pl. Towarzystwa Jaszczurczego  9 , 87-220  Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6886087, 6886001, e-mail przetargi@radzynchelminski.eu, faks 566 886 087.
Adres strony internetowej (URL): bip.radzynchelminski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.radzynchelminski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.radzynchelminski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim, Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, sekretariat - pok. nr 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap VII
Numer referencyjny: KD.271.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji zagrożonego lica murów zamku krzyżackiego w Radzyniu Chełmińskim, działka nr 11. Zamek Konwentualny w Radzyniu Chełmińskim jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków pod nr A/141/61 z dnia 18.11.1938 r. Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe, priorytet 1 Ochrona zabytków. W przypadku braku dofinansowania zadania ze środków MKiDN, inwestycja nie będzie realizowana. 2) Zakres prac obejmuje: 1. Konserwacja zagrożonego lica murów elewacji dziedzińca: ściany wschodniej (odcinka północnego z reliktem – strzępiem). 1.1. Konserwacja lica murów elewacji wschodniej dziedzińca. 1.2. Konserwacja lica murów elewacji wschodniej: relikt i strzępie muru, odwrocie elewacji (0,5m wysokości), strzępie muru środkowego. 2. Renowacja korony muru wschodniego dziedzińca z kanałem. 3. Montaż i demontaż rusztowań. Szczegółowy zakres prac: czyszczenie strumieniowo – ścierne powierzchni ceglanych, odsalanie powierzchni murów, odgrzybianie podłoży budowlanych, wzmacnianie podłoży przy renowacji starego budownictwa – powierzchnie z cegły, naprawa powierzchni murów zabytkowych, uzupełnienie ubytków cegieł za pomocą zaprawy renowacyjnej, wykucie starych spoin na murach z cegły zabytkowej, spoinowanie murów z cegły zabytkowej, barwienie cegieł wbudowanych w elewację budynku, rozebranie ścian z cegły, uzupełnienie i naprawa murów z cegły zabytkowej, korona muru z cegły zabytkowej mrozoodpornej z wyprofilowaniem koryta ściekowego, wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej w strefie stawiania ścian murowych, hydrofobizacja podłoży przy renowacji starego budownictwa – powierzchnie z cegły, malowanie ręczne, rusztowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz technologia wykonania zawarta jest w : - wzorze umowy (zał. Nr 4), - Dokumentacji projektowej -wyciąg z dokumentacji podstawowej (zał. Nr 5), - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. Nr 6), - przedmiarze robót (zał. Nr 7) stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć plac budowy i uwzględnić bezpieczeństwo użytkowników. 2. W celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej Zamawiający udostępnia dokumentację projektową, możliwość przeprowadzenie oględzin obiektu i miejsca prowadzenia robót. 3. Wykonawca ma obowiązek usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci (zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami). 4. Teren prowadzenia prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów, urządzeń i elementów niż podane w dokumentacji pod warunkiem, że zaproponowane materiały, urządzenia i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć do oferty, foldery, karty techniczne, deklaracje właściwości użytkowych oraz charakterystyki techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w dokumentacji projektowej. Zaoferowane wyposażenie i materiały równoważne muszą odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów opisanych w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Rozliczenie za media na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów przez Wykonawcę lub w inny sposób uzgodniony z Dzierżawcą obiektu. Wykonawca dokona rozliczenia za media przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego. 8. Wykonawca opracuje i przekaże przed odbiorem zadania Dokumentację Prac Konserwatorskich i Prac Restauratorskich prowadzonych przy zabytku – 2 egz. w wersji papierowej i elektronicznej (zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Dz.U. z 2018, poz. 1609 ze zm.). 9. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, b) zabezpieczenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy, w sposób bezpieczny dla obiektu zabytkowego – nieinwazyjny; ścieki muszą być sukcesywnie usuwane z obrębu obiektu, c) przed przystąpieniem do robót dokładne zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, d) nadzór nad powierzonym mieniem, e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac z zachowaniem należnej ostrożności, f) wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, nadzorów i odbiorów - w zakresie należącym do Wykonawcy, g) usunięcie zgodnie z obowiązującymi procedurami przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków, w sposób docelowy, wszelkich szkód i awarii spowodowanych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót, h) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach, i) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót j) ubezpieczenie od OC realizowanej inwestycji, pracowników i osób trzecich na czas i w związku z realizacją inwestycji, k) wszystkie prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające wprost z projektów budowlanych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można prawidłowo wykonać przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za najwyższą jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną i konserwatorską. Do wykonania prac objętych umową mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej. 11. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w/w robót zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę Nr 232.2011 z dnia 16.06.2011 r. Starosty Powiatu Grudziądzkiego oraz Decyzją Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu Nr UAB/19/2011 z dnia 04.02.2011r. , projektem konserwatorsko - budowlanym zabezpieczenia i konserwacji murów ruin zamku konwentualnego w Radzyniu Chełmińskim, cz. I i cz. II oraz korektami i uzupełnieniami do tego projektu. Wykonawca sporządzi zestawienie rzeczowo – finansowe oraz harmonogram wykonania robót budowlanych, które będą załącznikami do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. UBEZPIECZENIE INWESTYCJI Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 4) Zamawiający: 1. nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 2. nie zamierza zawierać umowy ramowej, 3. nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp, 4. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, 5. nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych, 6. nie przewiduje aukcji elektronicznej, 7. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 8. nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, 9. nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a, 10. nie dopuszcza możliwości przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty, 11. nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, 12. nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 13. nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. 5) Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace konserwatorskie, objęte przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace konserwatorskie, objęte przedmiotem zamówienia. Oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy powinno zawierać również następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących prace konserwatorskie, objęte przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Pierwsze oświadczenie Wykonawca składa bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez Zamawiającego jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 9 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. 6) Na podstawie art. 36 b ust. 1a ustawy Pzp zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45443000-6

45453000-7

45262522-6

45262522-6

45262100-2

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:   
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-15

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

 

 

 

2020-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na prowadzeniu prac konserwatorskich w budynkach objętych prawną ochroną konserwatorską przez wpis do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 120.000,00zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. b) Wykonawca wykaże, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował osobami o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu: - 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj.: Dz.U. z 2019r. poz. 1186 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno– budowlanej bez ograniczeń, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz spełnia wymagania określone w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( tj. Dz.U. z 2020, poz. 282), w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy przy realizacji przynajmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej remontów, modernizacji lub przebudowy budynków zabytkowych. Wszystkie referencyjne roboty, którymi kierował Kierownik budowy muszą być realizowane w budynkach wpisanych do rejestru zabytków. Należy podać nr rejestru zabytków i adres realizowanej roboty. - 1 osobą - Konserwator tj. osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust.2 oraz winna spełnić wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2013 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2020, poz. 282) oraz posiadająca co najmniej 3 (trzy) letnie doświadczenie w kierowaniu robotami konserwatorskimi w zakresie objętym SIWZ, liczone od dnia uzyskania uprawnień. Wszystkie referencyjne roboty muszą być realizowane w budynkach wpisanych do rejestru zabytków. Należy podać nr rejestru zabytku i adres realizowanej roboty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Do oferty wykonawca dołącza: 1. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów /jeżeli dotyczy/. 2. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (pisemne – w oryginale), o którym mowa w pkt. 5.7. 1) niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy). 5.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zamawiający przewiduje zmiany umownego terminu zakończenia umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy lub Zamawiającego. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż jeden miesiąc, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia od dalszej realizacji niniejszej Umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej. b) zmian warunków udzielenia/rozliczenia dotacji ze strony Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa w ust. 1 Strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej Umowy w formie aneksu pisemnego przez obie Strony. Inne zmiany Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz w przypadku zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z podwykonawstwa uczestniczącego w realizacji umowy, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia - w formie aneksu pisemnego podpisanego przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński, z siedzibą w Radzyniu Chełmińskim przy Pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, zwany dalej Burmistrzem; Burmistrz prowadzi operację przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krystian Sumiński, adres: Urząd Miasta i Gminy w Radzyniu Chełmińskim Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, telefon 56 6886001 w. 157, e-mail: kryzys@radzynchelminski.eu; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap VII”, nr sprawy KD.271.6.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubski
    data wytworzenia informacji: 2020-05-26
  • opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2020-05-26 15:14
Załączniki:
  • SIWZ z załącznikami (DOCX)136.78kB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2020-05-26 15:17
  • Projekt budowlany (zał 5) (ZIP)16.6MB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2020-05-26 15:17
  • Specyfikacja techniczna (zał 6) (PDF)2.7MB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2020-05-26 15:17
  • Przedmiar robót (zał 7) (PDF)66.48kB

    Metryka

    • opublikował: Damian Grubich
      data dodania: 2020-05-26 15:17
wyświetl wyłącznie bieżące zdarzenie »
INFORMACJA O ZAPYTANIU DO SIWZ WRAZ Z WYJAŚNIENIEM ORAZ O MODYFIKACJI SIWZ
data opublikowania zdarzenia: 2020-06-02 12:20
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Oznaczenie: KD.271.6.2020.GE
Szczegółowa informacja:

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap VII”. /nr sprawy KD.271.6.2020/.

 

INFORMACJA O ZAPYTANIU DO SIWZ WRAZ Z WYJAŚNIENIEM ORAZ O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Kierownik Zamawiającego działając w oparciu o art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) informuje, że w dniu 28.05.2020r. wpłynęło do Zamawiającego następujące zapytanie od Wykonawcy, co do treści SIWZ :

Pytanie 1

W poz. 23 przedmiaru ujęto rozebranie 15,44 m3 korony murów. W poz. 24 i 25 do wymurowania ujęto łącznie 6,41m3 (i nie jest jasne, czy obie pozycje to korona – zapewne tylko poz. 25). Czy oznacza to rozebranie części korony (ok. 9 m3 lub nawet ok. 11 m3 bez odtworzenia? Prosimy o wyjaśnienie.

Odpowiedź na pytanie Nr 1

Należy przyjąć odbudowę korony murów z cegły zabytkowej w ilości 15,44 m3. Pozostałe pozycje przedmiaru pozostają bez zmian.

W związku z udzielonym wyjaśnieniem, Zamawiający pragnie poinformować, że dokonano modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie art. 38 ust . 4 w/w ustawy.

Modyfikacji ulega zapis:

1) w zał. Nr 7 „Przedmiar robót” do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie błędnie podanej ilości:

- w poz. Nr 25 w/w Przedmiaru robót:

     Było:

     „… 4,94 m3”

Powinno być:

     „… 15,44 m3”.

Modyfikacja SIWZ nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia oraz zmiany terminu składania ofert, które należy składać do dnia 10.06.2020r. do godz. 10:00.

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: wiceburmistrz Piotr Kozłowski
    data wytworzenia informacji: 2020-06-02
  • opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2020-06-02 12:22
wyświetl wyłącznie bieżące zdarzenie »
Informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2020-06-10 12:00
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: KD. 271.6.2020.GE
Szczegółowa informacja:

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap VII”

Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) Zamawiający informuje, że:

  1. Otwarcie ofert odbyło się dnia 10.06.2020 r. godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego :
    87-220 Radzyń Chełmiński, ul. Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9, pok. Nr 1;
  2. kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:200.000,00zł.
  3. oferty w terminie złożyli następujący Wykonawcy:

 

Nr oferty

Firma oraz adres wykonawcy

Cena

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Warunki płatności

1.

 

ALTA Sp. z o.o.

ul. Grota Roweckiego 168
52-214 Wrocław
woj. dolnośląskie

230.341,03zł

do dnia 15.10.2020r.

 

60 miesięcy

przelewem

w terminie do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury

2.

 

LUPUSS Sp. z o.o.

Al. Jana Pawła II 61c lok. 304
01-031 Warszawa
woj. mazowieckie

193.900,00zł

do dnia 15.10.2020r.

 

60 miesięcy

przelewem

w terminie do 30 dni od dnia poprawnie złożonej faktury

 

 

Metryka

  • opublikował: Damian Grubich
    data dodania: 2020-06-10 12:35
  • zmodyfikował: Damian Grubich
    ostatnia modyfikacja: 2020-06-10 12:44
wyświetl wyłącznie bieżące zdarzenie »
Wybór najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2020-06-22 11:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: KD.271.6.2020
Szczegółowa informacja:

                                Radzyń Chełmiński, dn. 19.06.2020 r.

 

KD.271.6.2020.GE

 

Do wszystkich Wykonawców

 

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

 

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
                 nieograniczonego na roboty budowlane: „Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego
                 konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap VII” /nr sprawy
                 KD.271.6.2020/.

 

Na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r.,  poz. 1843) Zamawiający informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane: „Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów – etap VII” /nr sprawy KD.271.6.2020/.

 

 

W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 1:

 

ALTA Sp. z o.o.

 

  1. Grota Roweckiego 168, 52-214 Wrocław /woj. dolnośląskie/.

 

Uzasadnienie prawne i faktyczne wyboru najkorzystniejszej oferty:

- zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia,

- oferta w/w Wykonawcy jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  i uzyskała największą łączną liczbę punktów w kryterium oceny ofert: cena i okres gwarancji –  100,00 pkt.

 

Następujący wykonawcy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu i uzyskali pkt. zgodnie z tabelą przedstawioną poniżej.

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Liczba uzyskanych punktów wg kryterium cena i okres gwarancji 

 

Cena

Okres gwarancji

Łączna punktacja

1

ALTA Sp. z o.o.

ul. Grota Roweckiego 168, 52-214 Wrocław

/woj. dolnośląskie/

60,00 pkt

40,00 pkt

100,00 pkt

2

LUPUSS Sp. z o.o.

Al. Jana Pawła II 61c lok. 304,  01-031 Warszawa

/woj. mazowieckie/

---

---

---

 

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: burmistrz Krzysztof Chodubski
  • opublikował: brak informacji
    data dodania: 2020-06-22 11:01
wyświetl wyłącznie bieżące zdarzenie »
[drukuj]

Informacje kontaktowe

Urząd Miasta i Gminy

Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński

REGON: 000527486
NIP: 8762308769
TERYT: 040604

Dane kontaktowe

telefon: 56 6886001, 56 6886010

faks: wewnętrzny 132

email: urzad@radzynchelminski.eu

Godziny urzędowania

poniedziałek - czwartek: 7.00 - 15.30
piątek: 7:00 - 13:00

Odnośniki

  • Stan załatwianych spraw
  • Zamówienia publiczne
  • Struktura Biuletynu
  • Redakcja
  • Instrukcja korzystania z BIP
  • Rejestr zmian
  • Deklaracja Dostępności
  • Statystyki odwiedzin
  • Chmura tagów
  • Polityka prywatności

Metryka strony

Licznik odwiedzin strony BIP: 9440645
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2025-07-01 14:43:55

Stopka strony

  • Projekt i wykonanie: extranet
  • Ustawienia zgód
  • bip.net 7.30
  • Przewiń do początku strony